quote:Op donderdag 23 april 2009 20:04 schreef Brighteyes het volgende:
Vicky, uitvinden wat je niet wil helpt ook.![]()
Als ik zo jouw rijtje lees is dat wat we hebben zo gek nog niet.
Klinkt onaardiger dan ik het bedoel hoor, ik ben een moeilijke zeurpiet.
Dank!!quote:
Ik kwm er touwens in deel 55 achter dat jij de naam van je dochter al bekend had gemaakt! Super mooie naam. Leuk dat je het gewoon al verteld, de meeste willen het toch geheim houden.quote:Op donderdag 23 april 2009 20:19 schreef miss_sly het volgende:
Ik ben ook erg benieuwd naar de namen van BE, zowel de eerste als de tweede
We hebben er ook geen moment spijt van gehad dat we het zo hebben gedaan. Dat was natuurlijk nog even afwachtenquote:Op donderdag 23 april 2009 20:21 schreef samsuus het volgende:
[..]
Ik kwm er touwens in deel 55 achter dat jij de naam van je dochter al bekend had gemaakt! Super mooie naam. Leuk dat je het gewoon al verteld, de meeste willen het toch geheim houden.
Ahquote:Op donderdag 23 april 2009 20:25 schreef miss_sly het volgende:
[..]
We hebben er ook geen moment spijt van gehad dat we het zo hebben gedaan. Dat was natuurlijk nog even afwachten
Het is gewoon heel fijn om haar al zo bij ons te betrekken. Bovendien voel ik echt steeds meer gedurende de zwangerschap dat de naam maar een heel klein deel is van dit persoontje. En wie ze is, hoe ze eruit ziet, wat voor persoonlijkheid, karakter ze heeft, dat wil ik heel graag ontdekken als ze dadelijk geboren is
Zat je in Duitsland op school, In?quote:Op donderdag 23 april 2009 20:26 schreef innepin het volgende:
Ik heb m'n klassenlijsten van vroeger erbijgezocht BEZit weinig 3-lettergrepig tussen eigenlijk, maar ehh:
Daniël
Salvador
Andreas
Zacharias
Julius
Julian
Jeremy
Benjamin
Olivier
En m'n andere lijsten kan ik even niet vindenTis niet veel, maar misschien helpt 't inderdaad in de categorie "dat in elk geval niet"
Nope, deze namen zijn een combinatie van mensen die ik kende uit Nederland, Frankrijk en Californiëquote:Op donderdag 23 april 2009 20:41 schreef Ssserpente het volgende:
[..]
Zat je in Duitsland op school, In?
hehe ga je het hele alfabet af?quote:Op donderdag 23 april 2009 20:46 schreef huuphuup het volgende:
[..]
Jah ik ben bij de M![]()
moet ie over de PM of hier strakjes?
Je hebt gelijk ook.quote:Op donderdag 23 april 2009 20:44 schreef innepin het volgende:
[..]
Nope, deze namen zijn een combinatie van mensen die ik kende uit Nederland, Frankrijk en CaliforniëHoezo? Zoveel echt Duits zit er toch niet bij?
Ikke welquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |