Jij hebt niet veel eisen heh?quote:Op donderdag 23 april 2009 21:42 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
En een internetaansluiting en honderdvijftien stroompunten
Heel goedquote:
Same to you babequote:
quote:
Klinkt eigenlijk wel leukquote:
Whehe das de wiet schuldquote:
quote:Op donderdag 23 april 2009 22:03 schreef Fha het volgende:
[..]
Klinkt eigenlijk wel leukIk stem voor
Ik ook van jou hoor lieve stonerquote:
Ben er wel hoor, alleen de communicatie tussen mn hersenen en diverse lichaamsdelen werkt niet meer zo soepelquote:
quote:Op donderdag 23 april 2009 22:07 schreef Fha het volgende:
Ohw nu is het de schuld van de blondering?Jij hebt wel veel excuus mogelijkheden vandaag heh?
Fotoquote:Op donderdag 23 april 2009 22:08 schreef Ladylike het volgende:
[..]daarom rook ik altijd tijdens het blonderen.. 2 vliegen in 1 klap
en ben dus net een uurtje weer vers blond
quote:
Ow gaaf. En ik, als derde wiel aan de wagen, kan weer aan de handkar. Ik ben zo'n beetje de handkar-virtuoos van Fok! inmiddels.quote:
Ik hou ook van jou hoorquote:Op donderdag 23 april 2009 22:10 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
[..]
Ow gaaf. En ik, als derde wiel aan de wagen, kan weer aan de handkar. Ik ben zo'n beetje de handkar-virtuoos van Fok! inmiddels.
Houden van gaat niet met kleine stapjes lieve Fhaquote:Op donderdag 23 april 2009 22:11 schreef Fha het volgende:
[..]
Ik hou ook van jou hoormaar dan moet je wel blij doen als je een kusje op je wang krijgt. Ondankbaar kreng
Ja dat wel, en dan hang ik om je nek en krijg je een kusje op je wangquote:Op donderdag 23 april 2009 22:13 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Houden van gaat niet met kleine stapjes lieve Fha![]()
Dat gaat van RAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH IK SPRING JE OM JE NEK![]()
![]()
![]()
Dan koop ik dat verloren kwartier wel af met een warme chocomelquote:Op donderdag 23 april 2009 22:14 schreef Fha het volgende:
[..]
Ja dat wel, en dan hang ik om je nek en krijg je een kusje op je wang
quote:Op donderdag 23 april 2009 22:15 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dan koop ik dat verloren kwartier wel af met een warme chocomel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |