ach ja vergeten, ik smeer het op heel m'n huid. ook over m'n buikjequote:
Iemandquote:Op zaterdag 25 april 2009 10:43 schreef ymme het volgende:
Maar in NL besteld. Met eenmalige machtiging. Over hoeveel dagen zou ik het in huis kunnen hebben?
Kan niet wachten namelijk.
Dat is dus het begin van het einde hèquote:Op zaterdag 25 april 2009 15:53 schreef Janetje het volgende:
Ik heb m'n eerste stukje zeep gekocht van de week.
Hier geldt helaas hetzelfdequote:Op zondag 26 april 2009 13:04 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Oh, en Mr. T doet voor mij niet de wonderen die het bij jullie deed.
Denk niet echt dat dat loont, potje past niet door de brievenbus en als ik m bestel is ie veel goedkoper dan verzendkosten van een pakketje.quote:Op zondag 26 april 2009 13:55 schreef Cat22 het volgende:
Misschien heeft Dipkip interesse voor je Meneer Tee. Volgens mij is zij enthousiast gebruiker.
Dip, heb je toevallig mijn proefjes al opgestuurd?quote:Op maandag 27 april 2009 08:42 schreef Dipkip het volgende:
Wax melts kopen + brander.quote:Op maandag 27 april 2009 19:17 schreef Niara het volgende:
Hmz, mag ik nog eens om een tip vragen?
Hoe laat je je kamer het best naar Lush ruiken?
Thuis lukt het aardig met een tas waar nog een aantal bruisballen inzitten, maar die heb ik op m'n kamer niet.
En blergh, ik wil gewoon dat het lekker ruikt
(kheb wel ergens zo'n aromatherapie steen maar die moet ik eerst vinden en nieuwe geurtjes halen enzo)
Ik heb op zich wel interessequote:Op maandag 27 april 2009 14:49 schreef ferrari_rood het volgende:
ik heb mr t ookj gebruikt. Ik ging er ook meer van zweten. Nu maar voor de schoenen gebruiken of iemand in de omgeving Eindhoven/helmond moet interesse hebben.
quote:Op maandag 27 april 2009 10:52 schreef DanseMacabre het volgende:
Dip, heb je toevallig mijn proefjes al opgestuurd?
quote:Op maandag 27 april 2009 20:37 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Wax melts kopen + brander.Een brandertje heb je bij Xenos of Blokker al voor 2 euro en wax melts kun je kopen bij de volgende shops: Yankee candle , serenedreamshop , purple sparkle crafts en Candlewick green hebben erg fijne luchtjes. Die laatste heeft zelfs de 'de Lush geur' en de meesten verkopen ook Lush dupes. Pas op: het is zeer verslavend!
Als je niet into branders en wax bent dan zou je toch het beste een paar bruisballen kunnen neerleggen of een lekker stukje zeep en dat regelmatig verversen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |