abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 1 mei 2009 @ 17:19:46 #276
159909 -Peach
Prunus persica
pi_68563370
quote:
Op donderdag 30 april 2009 21:24 schreef nokwanda het volgende:
Goed idee, onder veel Lushggenot

darn, ik was net 22 toen ik EW kreeg
Wat een cutie
Garlic cheese! Double death to you, you lactose intolerant vamp man!
pi_68578566
Vast een heel stomme vraag, maar: wat is een (haar)conditioner nou eigenlijk??
Kreeg namelijk vandaag bij mn aankopen drie monstertjes mee, waaronder American Cream, wat een conditioner voor je haar is, maar ik weet dus niet precies waar een haarconditioner voor is (ja, om je haar in conditie te houden I think, extra verzorging) en hoe je het gebruikt.
Is het nou een shampoo of meer een haarmasker? Is het iets wat je gebruikt nadat je je haar met shampoo hebt bewerkt en moet ik het dan laten intrekken in nat haar onder de douche na het shampoo-en en dan uitspoelen? Of iets anders?

Verder kreeg ik er ook nog Prince shaving cream bij, maar ik zag later op de Lush site dat dit dus voor mannen is. Kun je het als vrouw ook gewoon gebruiken voor je benen/ oksels e.d? (doe ik ook altijd met mannenscheerschuim is goedkoper dan vrouwenscheerschuim ) Of zal ik hem maar aan mn vriendje geven? (zonde )

Oja, mijn buit voor vandaag:
-Yummy yummy yummy Shower cream wash 100g
-Happy Hippy Shower gel 100g
-Sonic death monkey Douchegel/ shampoo 100g
-Sunny Hunny: 3 stukjes zeep bij elkaar: Karma, Happy en Honey I washed the kids. Mooie platte stukken zeep, dus de 'Honey I washed the kids' hiervan ga ik gebruiken als handzeep want dat geurtje vind ik zo lekker . Rest heb ik nog nooit geprobeerd dus die gaan ws wel als douchezeep hun leven starten.
-Figs and leaves zeep, 2 stukken.
-Porridge soap zeep
-Chox away zeep
-Sandstone zeep
-Honey I washed the kids zeep
-Milky bar zeep
-Parfumcreme Vanillery (krijg godverdomme alleen dat doosje niet open )

Totale kosten: 108 euro nogwat Volgende keer ga ik via internet bestellen denk ik want ik schaam me dood met mijn aankopen in de winkel .
pi_68579298
quote:
Op donderdag 23 april 2009 18:59 schreef quirina het volgende:
Oeh snowshowers is zoooo lekker
Ik heb geen moeite met jellies onder de douche, ik prop een stukje in mijn puff en dan knijp ik de jellie aan gort en schuimen maar.
Het schijnt dat je ook je haar met jellie kan wassen maar op de een of andere manier ben ik bang dat je dan met brokjes jellie in je haar blijft zitten.
Ik vind het wel jammer dat snowshowers alleen in de winter te krijgen is.
Ik vind het meer een zomers luchtje.
`

Als de Jelly nog in het plastic potje zit en nog meer dan de helft vol zit vind ik het volgende het makkelijkst:
douchespons-geval half in dat potje duwen (en tegelijkertijd dat potje tegen die spons aan, beetje opsekop dus maar wel zorgen dat de jelly er niet uit flikkert) en dan rondjes wrijven zodat er schuim ontstaat. Dat schuim komt dan op je spons en ondertussen ook het schuim in het potje met die douchespons eruit 'likken' en het schuim wat zo aan de randen van het potje komt eraf schuren. Ideaal

Ik hoop trouwens dat ze snel met meer soorten Jelly's komen! Heb alleen Joy of Jelly geprobeerd en die gaat wel: niet helemaal mijn geur maar wel ok. De andere Jelly's zijn -ook- niet helemaal wat ik zoek qua geur....maar Jelly's opzich vind ik wel superfijn! Gaan ook lekker lang mee opzich dus daarom.
  zaterdag 2 mei 2009 @ 00:53:32 #279
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_68579698
Oh een jelly fan!
Als je volgende keer wil bestellen kun je het beste in Engeland bestellen, scheelt je de helft zowat!
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_68581315
quote:
Op zaterdag 2 mei 2009 00:53 schreef oh-oh het volgende:
Oh een jelly fan!
Als je volgende keer wil bestellen kun je het beste in Engeland bestellen, scheelt je de helft zowat!
Hebben ze in Engeland trouwens ook meer produkten dan hier in Nederland? Ik zie hier af en toe namen voorbij komen die ik helemaal niet ken (snow jelly of zoiets?)
pi_68581486
quote:
Op donderdag 30 april 2009 10:59 schreef DanseMacabre het volgende:
Ik wil ook een shirt.
shirtcity.com Ontwerp m en je bent binnen denk ik
  Moderator zaterdag 2 mei 2009 @ 02:18:26 #282
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_68581488
Ik vind de discons echt onbegrijpelijk vooral mudflats en Ooh la la, dat zijn echt bestsellers! Van sommige producten snap ik het beter: spice curls, hybrid, reincarnate, die verkopen we echt nauwelijks. En met name Milky bar, dat is bij verre de slechtst verkopende zeep die we hebben.

persoonlijk vind ik het ergste dat de Youki hi eruit gaat, de enige bruisbal die ik gebruik

als jullie benieuwd zijn naar de voorraden van deze producten kan ik wel even doorgeven wat de stand van zaken is per product
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
pi_68582759
Ik heb een vraag he... ik gebruik dus de shampoo bar van lush. de Seanik en Hard.
Ik heb ze dus beide een keer geprobeerd maar mn haar is onhandelbaar als het nog nat is. Ik kan het niet eens borstelen. Hebben jullie daar ook last van?
En is het dan beter om ook een conditionerbar te kopen?
Cute, Adorable, Lovely... Just Smeej!
pi_68583975
Heb je dat met normale shampoos niet? Want wat ik ook voor shampoo gebruik, ik kan er nooit iets mee. Ik doe altijd conditioner. Maar omdat mijn haar zo dik en verveulend is kies ik wel voor een normale conditioner.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_68584029
Je haar borstelen als ze nog nat zijn, is zowiezo niet goed voor je haar.
Dan breekt het sneller af en dergelijke.

Maar je zou inderdaad eens een lekkere conditionerbar ofzo cremé kunnen proberen.
pi_68584094
ik heb nog steeds Cool Aulin in de kast staan. m'n haar werd er nog doffer van.

kan dat of zie ik spoken?
Volgens mij ben ik toch geen weerwolfje
pi_68584896
Zou met jouw haar ook Trichomania aanraden. Daarvan weet ik zeker dat die werkt tegen dof en droog haar.
Zelf was ik met Godiva en smeer ik er ook wat DreamCream in en dat laat ik zitten. Maar mijn haar is heel kort en dan hoef ik ook geen wax meer te gebruiken.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
"Those who look before they leap, never leap".
http://www.dierenthuis-naar-almere.nl
  Moderator zaterdag 2 mei 2009 @ 11:14:46 #288
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_68585679
quote:
Op zaterdag 2 mei 2009 05:04 schreef Smeej het volgende:
Ik heb een vraag he... ik gebruik dus de shampoo bar van lush. de Seanik en Hard.
Ik heb ze dus beide een keer geprobeerd maar mn haar is onhandelbaar als het nog nat is. Ik kan het niet eens borstelen. Hebben jullie daar ook last van?
En is het dan beter om ook een conditionerbar te kopen?
Wat voor haar heb je? Dat praat wat makkelijker
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
  zaterdag 2 mei 2009 @ 11:44:40 #289
176471 oh-oh
pi_68586425
De Lush meiden hier zeiden dat ze vooral niet snapten dat Lush geen rekening houdt met de verschillen in de landen , ze kijken puur naar de UK mbt disconlijsten en smaken verschillen nog al.
Ik heb vandaag maar weer es mn haar gewassen met reincarnate.
Ff zeker weten of ik nu alleen van hybrid een stash moet aanleggen of toch ook maar van dees...
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_68588533
quote:
Op zaterdag 2 mei 2009 10:41 schreef nokwanda het volgende:
Zou met jouw haar ook Trichomania aanraden. Daarvan weet ik zeker dat die werkt tegen dof en droog haar.
Zelf was ik met Godiva en smeer ik er ook wat DreamCream in en dat laat ik zitten. Maar mijn haar is heel kort en dan hoef ik ook geen wax meer te gebruiken.
ik heb krullen in m'n haar hihi
Volgens mij ben ik toch geen weerwolfje
  zaterdag 2 mei 2009 @ 13:24:50 #291
176471 oh-oh
pi_68588550
Doffe droge krullen?
Trichomania of Curly Wurly it is!
( Groucho Marx )
  Moderator zaterdag 2 mei 2009 @ 18:40:22 #292
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_68596052
Nou meiden, het is definitief. De lijst zoals die op het forum staat is de officiele disconlijst

qua voorraden hebben wij van alle zeep nog heel veel. Dingen als sweet japanese girl en green day zijn bijna op. Ook Oxeo Cube en mr T gaan hard. Van hybrid hebben we nog wel een paar dozen en ook reincarnate is er nog genoeg
pi_68596462
Mijn haartype: Ik heb kort donkerhaar (bobline). Het begint na een dag al een beetje vettig te worden en het glanst niet en er zit totaal geen volume in.. gewoon sluik. Maar ik heb wel veel en dik haar.
Cute, Adorable, Lovely... Just Smeej!
pi_68596895
oh-oh
mijn pakketje is binnen
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  zaterdag 2 mei 2009 @ 19:07:58 #295
176471 oh-oh
pi_68596989
Holy moly, echt de HELE lijst?

Why???
Naja, 4 hybrids on the way hier, daar doe ik eeuwen mee.
SDM zal ik ook echt gaan missen trouwens!
Maar die gebruik ik niet vaak genoeg om stash van in te slaan.

@ Nok, ok!
( Groucho Marx )
pi_68597037
SDM wordt nu wel een Very Dead Monkey
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  Moderator zaterdag 2 mei 2009 @ 19:18:38 #297
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_68597378
quote:
Op zaterdag 2 mei 2009 19:07 schreef oh-oh het volgende:
Holy moly, echt de HELE lijst?

Why???
Naja, 4 hybrids on the way hier, daar doe ik eeuwen mee.
SDM zal ik ook echt gaan missen trouwens!
Maar die gebruik ik niet vaak genoeg om stash van in te slaan.

@ Nok, ok!
Yup de hele lijst

ben al begonnen met een voorraad Youki hi aan te leggen
pi_68598456
  zaterdag 2 mei 2009 @ 21:13:22 #299
159909 -Peach
Prunus persica
pi_68602148
Kak
Garlic cheese! Double death to you, you lactose intolerant vamp man!
pi_68602159
Vandaag bij Lush haarlem geweest; 2 sweetie stacks gehaald als cadeautje; en aangezien vriendlief en ik binnenkort een weekendje weg zijn in een luxe hotel maar even badspul gehaald.

En ik heb oh lala maar niet meegenomen; denk komt volgene keer wel weer; lees ik dat die eruit gaat!!!!??? en mudflats ook!!!??? Jeetje; dat is zooo zonde!!! Binnenkort maar weer naar de lush dan.

Vriendlief is dus vandaag ook voor het eerst in een lushwinkel geweest Hij heeft zelf wat uitgezocht En voor dochterlief ickle angel meegenomen weer

En 3 testjes meegekregen; rock star; hiwtk; en nuts

Zojuist me gedouched met HIWTK; een zeepje wat ik normaal niet meegenomen zou hebben; maar hij schuimt wel heerlijk zacht!! En de geur op m'n huid is een stuk aangenamer dan de zeep zelf zo ruiken.
"Next was Llewella, whose hair matched her jade-colored eyes. For some reason, I knew she was not like the rest of us."
Amber Mae
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')