Vast een heel stomme vraag, maar: wat is een (haar)conditioner nou eigenlijk??
Kreeg namelijk vandaag bij mn aankopen drie monstertjes mee, waaronder
American Cream, wat een conditioner voor je haar is, maar ik weet dus niet precies waar een haarconditioner voor is (ja, om je haar in conditie te houden I think, extra verzorging) en hoe je het gebruikt.
Is het nou een shampoo of meer een haarmasker? Is het iets wat je gebruikt nadat je je haar met shampoo hebt bewerkt en moet ik het dan laten intrekken in nat haar onder de douche na het shampoo-en en dan uitspoelen? Of iets anders?
Verder kreeg ik er ook nog Prince shaving cream bij, maar ik zag later op de Lush site dat dit dus voor mannen is. Kun je het als vrouw ook gewoon gebruiken voor je benen/ oksels e.d? (doe ik ook altijd met mannenscheerschuim

is goedkoper dan vrouwenscheerschuim

) Of zal ik hem maar aan mn vriendje geven? (zonde

)
Oja, mijn buit voor vandaag:
-Yummy yummy yummy Shower cream wash 100g
-Happy Hippy Shower gel 100g
-Sonic death monkey Douchegel/ shampoo 100g
-Sunny Hunny: 3 stukjes zeep bij elkaar: Karma, Happy en Honey I washed the kids. Mooie platte stukken zeep, dus de 'Honey I washed the kids' hiervan ga ik gebruiken als handzeep want dat geurtje vind ik zo lekker

. Rest heb ik nog nooit geprobeerd dus die gaan ws wel als douchezeep hun leven starten.
-Figs and leaves zeep, 2 stukken.
-Porridge soap zeep
-Chox away zeep
-Sandstone zeep
-Honey I washed the kids zeep
-Milky bar zeep
-Parfumcreme Vanillery (krijg godverdomme alleen dat doosje niet open

)
Totale kosten: 108 euro nogwat

Volgende keer ga ik via internet bestellen denk ik want ik schaam me dood met mijn aankopen in de winkel

.