Correct.quote:Op donderdag 23 april 2009 15:34 schreef TNA het volgende:
Series en films download je in HD. Opgelost.
quote:Op donderdag 23 april 2009 15:36 schreef Cybey het volgende:
Vroeger had je elk half uur ofzo 6 minuten reclame. Tegenwoordig is dat echt elke 10 minuten in de film 2 minuten reclame ofzo...
Soort van 2x de helft idee...
heb een tv nodig om mijn films van mijn lappie erop af te spelenquote:Op donderdag 23 april 2009 15:36 schreef nuget het volgende:
TV het raam uit en inruilen voor een schilderij.. nooit meer las t van reclames
discovery valt nog wel mee met reclames vind ik zelfquote:Op donderdag 23 april 2009 15:43 schreef hverburg84 het volgende:
[..]
heb een tv nodig om mijn films van mijn lappie erop af te spelen
en natuurlijk wil ik discovery en dergelijke niet missen.
maar voor de rest is het pauper idd.
In Amerika zijn de reclames nog leuk.quote:Op donderdag 23 april 2009 16:01 schreef sanven het volgende:
lekker opnemen en reclames doordraaien...geen problemen meer.
ze maken het er zelf naar....niet normaal in 1 uurtje dat je 3 keer reclames hebt.
maar ja...alles beter dan Amerika
je hebt mininova en torrentz.quote:Op donderdag 23 april 2009 16:04 schreef MervinMinky het volgende:
Wie voor mij alle seizoenen (met afleveringen tot nu toe van seizoen 4) van How I Met Your Mom kan downloaden in redelijk goede kwaliteit, krijgt 15 euro van mij incl. verzendkosten, PM me voor verdere info.
De eerste keer ja.quote:Op donderdag 23 april 2009 16:02 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
In Amerika zijn de reclames nog leuk.
Ja, maar dat is slechts één keer voorafgaand aan het programma. Ga eens naar een zender als SBS kijken als ze een succesvol programma hebben. Ik denk dat je in zo'n uur wel bijna twintig minuten reclame voor je kiezen krijgt. Da's wel even wat anders dan die zeven minuten voor een uur de Leeuw.quote:Op donderdag 23 april 2009 16:12 schreef Verluste het volgende:
Reclame vlak voor Laat de Leeuw... 7 fucking minuten.
Dat is waar ja. Dat is niet meer vol te houden.quote:Op donderdag 23 april 2009 16:17 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Ja, maar dat is slechts één keer voorafgaand aan het programma. Ga eens naar een zender als SBS kijken als ze een succesvol programma hebben. Ik denk dat je in zo'n uur wel bijna twintig minuten reclame voor je kiezen krijgt. Da's wel even wat anders dan die zeven minuten voor een uur de Leeuw.
oke, subklacht1: ik kreeg geen pijpbeurt tijdens de film toen de very hot chicks ten tonele verschenenquote:Op donderdag 23 april 2009 16:25 schreef Tja..1986 het volgende:
Waar is subklacht 1 gebleven? Ik eis openheid van zaken
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |