1 2
Ik heb eergister 2 frikandelbroodjes bij de AH gekocht en in m'n koelkast gelegd, en twijfel nu of die dingen nu nog eetbaar moeten zijn?
Opzich overleeft vlees in de koelkast altijd wel een paar dagen, maar ik heb er zo m'n twijfels bij, dus.. iemand die weet hoe lang zoiets goed gaat?

Don't let your shadow spoil the view of what's around you

Gewoon vreten...niks mis mee

I HEARD YOU LIEK MUDKIPZ

GRRRRRRRR.
Bij mij niet lang.
Donald Duck held
Superstapelsmoor op Kristel
Die dingen zijn helemaal afgebakken al. Gekoeld bewaard kan daar weinig mee misgaan in een paar dagen.

❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤

invriezen die hap, dan zijn ze nog maanden houdbaar
ow had OP even verkeerd gelezen, moet vast nog wel eetbaar zijn, proef je vanzelf
GRRRRRRRR.
frikadel
fine, beautiful, lovely
Eigenlijk zijn die frikandelbroodjes bestemd om nog op dezelfde dag te worden opgegeten. Wanneer je dat dus niet doet, kun je er eigenlijk vannuit gaan dat je die niet langer dan 1 tot 2 dagen kan bewaren (bladerdeeg wordt dan zacht en vies )

Ten tweede zou ik voordat je die frikandelbroodjes gaat opeten even een paar minuten in de oven gooien en licht besprekelen met wat water

Ik werk zelf bij de AH vandaar

baby you're not here
but I can feel you there
think I better body up
ooo, it's that magic touch.

GRRRRRRRR.
Oh, mij is het altijd zo geleerd
¿Qué?
Stinken ze? Zo ja, niet opeten. Zo nee, opeten. Moeilijk leven heb jij, een topic openen om te vragen of je frikandelbroodjes nog wel kunt opeten.
SEE THE PATERN ON MY COCK
quote:
Op donderdag 23 april 2009 14:49 schreef Forum-Monster het volgende:
Oh, mij is het altijd zo geleerd
Je opvoeding en opleiding zijn gefaald. Maak er een eind aan. Nu het nog kan.

'houd je bek is joh, als je zulke grote kk praatjes heb moet je is naar Tiel komen.'
„Je bent ’n keronje! Je mag zelf ’n zoogdier wezen, jy en je zoon, dat zeg ik je!”

GRRRRRRRR.
Tips?
Alea Iacta Est
gewoon eten

Op woensdag 26 mei 2010 18:00 schreef Darkestrah het volgende:
Ik heb van horen zeggen dat genakt een behoorlijk goede keus is. Wat heb je te verliezen?

?
Ruikt/smaakt het nog goed?
Opeten dan!
quote:
Op donderdag 23 april 2009 14:48 schreef monsterd. het volgende:
Eigenlijk zijn die frikandelbroodjes bestemd om nog op dezelfde dag te worden opgegeten. Wanneer je dat dus niet doet, kun je er eigenlijk vannuit gaan dat je die niet langer dan 1 tot 2 dagen kan bewaren (bladerdeeg wordt dan zacht en vies )

Ten tweede zou ik voordat je die frikandelbroodjes gaat opeten even een paar minuten in de oven gooien en licht besprekelen met wat water

Opnieuw opwarmen zou ik sowieso doen, koud bladerdeeg is op dezelfde dag al niet lekker meer.

Maar goed, na 2 dagen zou ik ze zeker nog eten hoor.
Goed verwarmen, dan weet je zeker dat je er niet ziek van wordt.

Are you pondering what I'm pondering?

quote:

Vanwaar dat water?

I HEARD YOU LIEK MUDKIPZ

eerlijk=eerlijk
hoe koud staat je koelkast?

hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen

na 1 dag kan je die echt nog wel eten.
eet smakelijk
quote:

Trouwens...
Doen jullie dat bij AH soms ook met broodjes van een dag oud, als je dat zo goed weet?

Are you pondering what I'm pondering?

quote:
Op donderdag 23 april 2009 14:58 schreef Mini_rulez het volgende:
Goed verwarmen, dan weet je zeker dat je er niet ziek van wordt.
Da's niet helemaal waar; als het bedorven is, kun je er alsnog goed ziek van worden!

Ik betwijfel trouwens of dat het geval is; frikandellen zijn flink zout&gekruid, dat zou behoorlijk conserverend moeten werken.
1 2
steun FOK! en koop via een van deze links
Coolblue Bitvavo