Je opvoeding en opleiding zijn gefaald. Maak er een eind aan. Nu het nog kan.quote:Op donderdag 23 april 2009 14:49 schreef Forum-Monster het volgende:
Oh, mij is het altijd zo geleerd
Opnieuw opwarmen zou ik sowieso doen, koud bladerdeeg is op dezelfde dag al niet lekker meer.quote:Op donderdag 23 april 2009 14:48 schreef monsterd. het volgende:
Eigenlijk zijn die frikandelbroodjes bestemd om nog op dezelfde dag te worden opgegeten. Wanneer je dat dus niet doet, kun je er eigenlijk vannuit gaan dat je die niet langer dan 1 tot 2 dagen kan bewaren (bladerdeeg wordt dan zacht en vies)
Ten tweede zou ik voordat je die frikandelbroodjes gaat opeten even een paar minuten in de oven gooien en licht besprekelen met wat water![]()
Ik werk zelf bij de AH vandaar
Vanwaar dat water?quote:Op donderdag 23 april 2009 14:48 schreef monsterd. het volgende:
Eigenlijk zijn die frikandelbroodjes bestemd om nog op dezelfde dag te worden opgegeten. Wanneer je dat dus niet doet, kun je er eigenlijk vannuit gaan dat je die niet langer dan 1 tot 2 dagen kan bewaren (bladerdeeg wordt dan zacht en vies)
Ten tweede zou ik voordat je die frikandelbroodjes gaat opeten even een paar minuten in de oven gooien en licht besprekelen met wat water![]()
Ik werk zelf bij de AH vandaar
Trouwens...quote:
Da's niet helemaal waar; als het bedorven is, kun je er alsnog goed ziek van worden!quote:Op donderdag 23 april 2009 14:58 schreef Mini_rulez het volgende:
Goed verwarmen, dan weet je zeker dat je er niet ziek van wordt.
het meest conserverende aan een frikandel is dat ze al compleet gaar gekookt zijn.quote:Op donderdag 23 april 2009 15:23 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Da's niet helemaal waar; als het bedorven is, kun je er alsnog goed ziek van worden!
Ik betwijfel trouwens of dat het geval is; frikandellen zijn flink zout&gekruid, dat zou behoorlijk conserverend moeten werken.
dan wordt het nog een beetje krokantquote:
nee wordt gewoon afgeboekt en terugggestuurd naar distributiecentrumquote:Op donderdag 23 april 2009 15:04 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Trouwens...
Doen jullie dat bij AH soms ook met broodjes van een dag oud, als je dat zo goed weet?
ze zijn nog goed genoeg voor de voedselbank toch?quote:Op donderdag 23 april 2009 16:26 schreef monsterd. het volgende:
[..]
nee wordt gewoon afgeboekt en terugggestuurd naar distributiecentrum. Ik weet het omdat er wel eens meer klanten zijn die dit soort vragen stellen.
Tja, dat bepaal ik niet.. We geven wel het fabrieksbrood wat overblijft naar de voedselbank.quote:Op donderdag 23 april 2009 16:27 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ze zijn nog goed genoeg voor de voedselbank toch?
zal wel als varkensvoer verwerkt worden dan denk ik.quote:Op donderdag 23 april 2009 16:36 schreef monsterd. het volgende:
[..]
Tja, dat bepaal ik niet.. We geven wel het fabrieksbrood wat overblijft naar de voedselbank.
Ik denk dat we dat niet met frikandelbroodjes doen omdat die onder vernietiging vallen. We kunnen geen garantiegeven dat het product na 1 dag nog goed is.. Brood is over het algemeen nog wel een dag langer goed, of goed.. teminste te eten.
Zou kunnen. Weet wel dat het in het distributiecentrum zowiezo gesorteerd wordt etc..quote:Op donderdag 23 april 2009 16:49 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
zal wel als varkensvoer verwerkt worden dan denk ik.
Ik was laatst op een recycle plant en daar gingen ze: hele containers vol met over de datum worstenbroodjes,croisants,sinaasappels en schillen enz enzquote:Op donderdag 23 april 2009 16:49 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
zal wel als varkensvoer verwerkt worden dan denk ik.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |