Hier stopte ik met lezen. Brownies moeten luchtig!quote:Op donderdag 23 april 2009 14:19 schreef Mi_Mang het volgende:
Gisteren brownies gemaakt. Zegt hij: ' Brownies horen luchtig te zijn.' Krijg de pest jij mongoloïde hoerenjong. Brownies horen stevig en dense te zijn, niet luchtig. Zei ik hem dat,
quote:Op donderdag 23 april 2009 14:22 schreef Zaith het volgende:
[..]
Hier stopte ik met lezen. Brownies moeten luchting!
Is het je vriendquote:( nee geen familie of vriendin).
Scherp +1quote:
das toch een wijf ?quote:Op donderdag 23 april 2009 14:25 schreef vogeltjesdans het volgende:
Ik wist niet dat jij met BOWA samenwoonde TS?
Ik weet niet wie BOWA is, maar ik haat diequote:Op donderdag 23 april 2009 14:25 schreef vogeltjesdans het volgende:
Ik wist niet dat jij met BOWA samenwoonde TS?
quote:Op donderdag 23 april 2009 14:22 schreef Zaith het volgende:
[..]
Hier stopte ik met lezen. Brownies moeten luchting!
Dat is niet waarquote:Op donderdag 23 april 2009 14:19 schreef Mi_Mang het volgende:
Iedereen kent wel dit soort mensen. Mijn psychotherapeut zegt dat je betweters altijd hun gelijk moet geven en niet tegen ze in moet gaan.
Ja precies, sommige randdebielen he... Kijk als een chef in opleiding mij dit verteld oké. Maar iemand die geen brood in de oven kan afbakken...quote:Op donderdag 23 april 2009 14:26 schreef Yngwie het volgende:
[..]
FOUT! Brownies zijn meestal vrij stevig en vast, muffins daarentegen zijn wel luchtig
Is het je lemming? Maar waarvan dan?quote:
Ja hoi, ik ben chef in opleiding en brownies moeten ook luchtig zijnquote:Op donderdag 23 april 2009 14:27 schreef Mi_Mang het volgende:
[..]
Ja precies, sommige randdebielen he... Kijk als een chef in opleiding mij dit verteld oké. Maar iemand die geen brood in de oven kan afbakken...
Dit is geen lemming bitch. Dit is gewoon een echte klacht. Maakt een paint van de brownies alles goed?quote:Op donderdag 23 april 2009 14:29 schreef Beelzebufo het volgende:
[..]
Is het je lemming? Maar waarvan dan?
Want serieus, dit topic is zelfs naar Fok!Standaarden wel érg matig.
Omdat een psych niet tegen een client hoort te zeggen dat ie het maar moet opkroppen. Of wil hij je langer als client houden?quote:Op donderdag 23 april 2009 14:29 schreef Mi_Mang het volgende:
[..]
Hoe weet jij dat nou? Misschien was ik allang geflipt zonder die shit.
Nee, hij zegt dat ik betweters hun gelijk moet geven om de discussie z.s.m. te beëindigen.quote:Op donderdag 23 april 2009 14:31 schreef Spooky4u het volgende:
[..]
Omdat een psych niet tegen een client hoort te zeggen dat ie het maar moet opkroppen. Of wil hij je langer als client houden?
quote:Op donderdag 23 april 2009 14:32 schreef Kai-Itza het volgende:
... Herken ik ook, 12 keer de helft keer flink slaan = opgelost.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |