Tegengeluid hebben we niet nodig hoor, veel mensen ontkennen dat ze de liedjes leuk vinden maar staan aan het einde van de avond wel mee te lallen op NL muziek.quote:Op donderdag 23 april 2009 13:42 schreef TNA het volgende:
Ik zorg wel voor het tegengeluid. Jan SmitThomas Berge
Het Mega Piraten Festijn
![]()
Yi longquote:Op donderdag 23 april 2009 13:45 schreef Yi-Long het volgende:
Ik vind dat NLse muziek van de radio verboden moet worden. Zodra ik in de auto zit en er komt weer zo'n waardeloos achterlijk NL liedje langs, irriteer ik me kapot en moet ik per direct de zender verwisselen. Ik kan me voorstellen dat dat in sommige gevallen gevaarlijke situaties in het verkeer oplevert.
Verbieden dus.
Daarnaast BESTELEN deze waardeloze idioten mij, doordat ik extra moet betalen voor lege CD's en DVD's, zodat een gedeelte van dat geld naar hen gaat, terwijl ik NOOIT iets van ze zou willen downloaden.
Denk dat dit niet zozeer door de levenslied artiesten komt maar meer richting de Sony BMG maatschappijen die nooit genoeg geld hebben en overal hun graatje van mee pikken.quote:Op donderdag 23 april 2009 13:45 schreef Yi-Long het volgende:
Ik vind dat NLse muziek van de radio verboden moet worden. Zodra ik in de auto zit en er komt weer zo'n waardeloos achterlijk NL liedje langs, irriteer ik me kapot en moet ik per direct de zender verwisselen. Ik kan me voorstellen dat dat in sommige gevallen gevaarlijke situaties in het verkeer oplevert.
Verbieden dus.
Daarnaast BESTELEN deze waardeloze idioten mij, doordat ik extra moet betalen voor lege CD's en DVD's, zodat een gedeelte van dat geld naar hen gaat, terwijl ik NOOIT iets van ze zou willen downloaden.
Radio.quote:Op donderdag 23 april 2009 13:45 schreef Yi-Long het volgende:
Verbieden dus.
Eensch. En ook niet langer dan een uur aan te horen.quote:Op donderdag 23 april 2009 13:46 schreef Kopbal het volgende:
Nederlandstalige muziek kan best leuk zijn, met 20 bier achter je kiezen. Je zal mij alleen nooit op een concert/ feest zien.
Nederlandstalige muziek en lelijke vrouwen, de twee voornaamste zaken die draaglijk worden door bier.quote:Op donderdag 23 april 2009 13:44 schreef ruffian het volgende:
[..]
Tegengeluid hebben we niet nodig hoor, veel mensen ontkennen dat ze de liedjes leuk vinden maar staan aan het einde van de avond wel mee te lallen op NL muziek.
jammer genoeg welquote:Op donderdag 23 april 2009 15:44 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Nederlandstalige muziek en lelijke vrouwen, de twee voornaamste zaken die draaglijk worden door bier.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |