Oh oh, die app is niet van Apple zelf. Die is door derden gemaakt. Momenteel zijn er tien duizenden apps die bij elkaar bijna een miljard keer zijn gedownload. Er komen er per dag een paar honderd bij. Nu vind er controle aan de poort plaats, maar ik kan me voorstellen dat er wel eens eentje doorheen schiet. Na klachten wordt wel meteen ingegrepen (zoals nu het geval is).quote:Op donderdag 23 april 2009 10:44 schreef Chocobo het volgende:
Ben je een bedrijf als Apple,.... breng je dit uitIk snap dit niet hoor,...........
Ophef over 'Baby Shaker'
quote:Op donderdag 23 april 2009 12:59 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Oh oh, die app is niet van Apple zelf. Die is door derden gemaakt. Momenteel zijn er tien duizenden apps die bij elkaar bijna een miljard keer zijn gedownload. Er komen er per dag een paar honderd bij. Nu vind er controle aan de poort plaats, maar ik kan me voorstellen dat er wel eens eentje doorheen schiet. Na klachten wordt wel meteen ingegrepen (zoals nu het geval is).
http://www.apple.com/iphone/appstore/
Best knap dat je 'baby shaker' niet even controleert voordat het in je Apple winkel plaatst!quote:Op donderdag 23 april 2009 12:59 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Oh oh, die app is niet van Apple zelf. Die is door derden gemaakt. Momenteel zijn er tien duizenden apps die bij elkaar bijna een miljard keer zijn gedownload. Er komen er per dag een paar honderd bij. Nu vind er controle aan de poort plaats, maar ik kan me voorstellen dat er wel eens eentje doorheen schiet. Na klachten wordt wel meteen ingegrepen (zoals nu het geval is).
http://www.apple.com/iphone/appstore/
Er is er nog eenquote:Op donderdag 23 april 2009 17:08 schreef Strolie75 het volgende:
Twitter! Ik begin het stiekem nog wel tof te vinden!
Haal eens aub weg, ik hoef mijn naam niet op fok.quote:Op donderdag 23 april 2009 18:00 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Er is er nog een![]()
xxxxxxxxxx
Maar ik snap het niet,... elke keer voordat je wat gaat doen moet je dat dus eerst aangeven bij Twitter, zodat anderen kunnen zien wat je doet?
quote:Op donderdag 23 april 2009 19:28 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Haal eens aub weg, ik hoef mijn naam niet op fok.
Ja, het is een soort blog in sms vorm.
Ik had van de week E65, geen idee wat dat was, maar na een reboot geen problemen meer. Xbox hardwarequote:
Gijs, rond die tijd lag ik in bed.quote:
Is ook doodnormaal he,....quote:Op donderdag 23 april 2009 22:04 schreef Strolie75 het volgende:
En ja hoor...een lastige beslissing wordt WEER uitgesteld. Zoals altijd met dit kabinet. Angst voor verkiezingen houdt ze bij elkaar.Wat een farce.
Kabinet stelt JSF-besluit uit tot 2010
Dacht zou Fallout ff spelen, update en na 5 min liep ie vast.quote:Op vrijdag 24 april 2009 00:11 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik had van de week E65, geen idee wat dat was, maar na een reboot geen problemen meer. Xbox hardware
Die van mij is net weg eigenlijk, gisterenquote:Op vrijdag 24 april 2009 07:46 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Dacht zou Fallout ff spelen, update en na 5 min liep ie vast.
Herstart, toen liep ie vast in het xbox menu, dacht al nu krijgen we het. Herstart liep ie al vast bij het xbox logo, nogmaals herstart 1 lampje brand en krijg deze error.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |