ik wil gewoon elke dag neukenquote:Op donderdag 23 april 2009 12:49 schreef HSG-BOMBER het volgende:
Het zijn 2 totaal verschillende dingen, erg duidelijk ben je niet.
Met tv kijken scoor je geen lekker wijf hoor.quote:Op donderdag 23 april 2009 12:46 schreef Dr_g0nz0 het volgende:
over Global warming en het milieu en die shit JSF wel of niet, wat kan mij het allemaal schelen. Ik wil gewoon een lekker wijf pakken en dan helemaal kapot neuken.
integendeel juist ik heb vaak sex alleen vind ik het standaard werk geen zak meer aan ik zoek een geil wijf waarbij ik alles mag doenquote:Op donderdag 23 april 2009 12:57 schreef Copycat het volgende:
Ts is maagd?
Je hebt tot nu toe enkel seks gehad met niet-geile vrouwen?quote:Op donderdag 23 april 2009 12:58 schreef Dr_g0nz0 het volgende:
integendeel juist ik heb vaak sex alleen vind ik het standaard werk geen zak meer aan ik zoek een geil wijf waarbij ik alles mag doen
vind?quote:Op donderdag 23 april 2009 12:58 schreef poldergeist het volgende:
Je moet gewoon doen wat je leuk vind.
dtquote:Op donderdag 23 april 2009 12:58 schreef poldergeist het volgende:
Je moet gewoon doen wat je leuk vind.
Word pedoseksueel.quote:Op donderdag 23 april 2009 12:58 schreef Dr_g0nz0 het volgende:
[..]
integendeel juist ik heb vaak sex alleen vind ik het standaard werk geen zak meer aan ik zoek een geil wijf waarbij ik alles mag doen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |