Maar maakt niet uit hoor, de stof snappen is belangrijker dan hoe goed je tekenen kuntquote:
ja ik ben er nie goed in hoor haha tnx!quote:Op donderdag 23 april 2009 11:46 schreef Rauw. het volgende:
Carooltje PMde mij dat ik het even moest doen
ohw ok moet je anders maar ff linkje doorsturen dan zal ik eens kijkenquote:Op donderdag 23 april 2009 11:47 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Maar maakt niet uit hoor, de stof snappen is belangrijker dan hoe goed je tekenen kunt
Ik zou ja zeggen als ik jou wasquote:Op donderdag 23 april 2009 11:49 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Jij wil mijn auto poetsen en me nog geld toe geven ook?
Ik wil alles aan je gevenquote:Op donderdag 23 april 2009 11:49 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Jij wil mijn auto poetsen en me nog geld toe geven ook?
de rose?quote:
Té slechtquote:
ze zijn niet actief op zoek, maar als je laat weten dat je interesse hebt weigeren ze je echt nietquote:Op donderdag 23 april 2009 11:48 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
ohw ok moet je anders maar ff linkje doorsturen dan zal ik eens kijken
Rosé denk ikquote:
Dat snap ik ja.. maar het ging mij meer om het 'gelukt'quote:
of ik er tijd voor heb. zit nu nog in een meeting in Deventer en moet misschien daarna nog door naar Groningen. En met een beetje pech heb ik vanavond een oefenwedstrijd.quote:Op donderdag 23 april 2009 11:52 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Dat snap ik ja.. maar het ging mij meer om het 'gelukt'
Moah, moeten moeten... Moeten is dwang.quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wel de lusten, niet de lasten
Voor sommige is het precies anders om
Edot: voor sommige vrouwen*...Just come back if you even wanna try it again, but I told you once, you son of a bitch, I'm the best there's ever been !!
Groningenquote:Op donderdag 23 april 2009 11:56 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
of ik er tijd voor heb. zit nu nog in een meeting in Deventer en moet misschien daarna nog door naar Groningen. En met een beetje pech heb ik vanavond een oefenwedstrijd.
als in terras bedoel je? of thuis? of maken?quote:Op donderdag 23 april 2009 11:56 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
of ik er tijd voor heb. zit nu nog in een meeting in Deventer en moet misschien daarna nog door naar Groningen. En met een beetje pech heb ik vanavond een oefenwedstrijd.
Nou laat dan maar. Ben toch geen hoer.quote:Op donderdag 23 april 2009 11:56 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Moah, moeten moeten... Moeten is dwang.
Maar zo kun je het wel noemen ja
quote:Op donderdag 23 april 2009 11:56 schreef KudFokker het volgende:
[..]Gast, wil je eens echt lekker neuken dan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wel de lusten, niet de lasten
Voor sommige is het precies anders om
Edot: voor sommige vrouwen*..."Wie niet voelen wil, moet maar luisteren"
op het terras met Murmquote:Op donderdag 23 april 2009 11:57 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
als in terras bedoel je? of thuis? of maken?
Je kan ook zaterdag komenquote:
Care, jij bent degene die het mistquote:Op donderdag 23 april 2009 11:57 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Nou laat dan maar. Ben toch geen hoer.
Goedemorgen!quote:
doeiquote:Op donderdag 23 april 2009 11:58 schreef Carooltje79 het volgende:
Ik ga me pc afzetten en ervandoor...
Hele fijne dag nog verder![]()
Doeii
Toen ik met een paar maten in Amsterdam uit was, was een vriend van me super lam...quote:Op donderdag 23 april 2009 11:57 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Nou laat dan maar. Ben toch geen hoer.
Die ken ik alquote:Op donderdag 23 april 2009 11:58 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Gast, wil je eens echt lekker neuken dan?
Scheveningen, terras en heel veel gezellige mensen van hier!quote:
Ow, een pre-pre meet dan?quote:Op donderdag 23 april 2009 12:04 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Scheveningen, terras en heel veel gezellige mensen van hier!
Gewoon spontane meet, die in mijn ervaring het beste werkenquote:
Oh als jullie mij maar niet tegen komenquote:Op donderdag 23 april 2009 12:04 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Scheveningen, terras en heel veel gezellige mensen van hier!
Ik ben heel happy en vrolijkquote:Op donderdag 23 april 2009 12:04 schreef vencodark het volgende:
[..]
Jawel, ik heb een beetje happiness en vrolijkheid nodig.
Klinkt gezelligquote:Op donderdag 23 april 2009 12:06 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Gewoon spontane meet, die in mijn ervaring het beste werken
Ik voel me sinds maandag al half-half.quote:Op donderdag 23 april 2009 12:06 schreef djayzz het volgende:
[..]
Ik ben heel happy en vrolijk![]()
![]()
![]()
![]()
Eigenlijk al een week ofzo. sinds ik weer mag rijden en alles goed gaat op het werk
Goed zo meidquote:Op donderdag 23 april 2009 12:09 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik voel me sinds maandag al half-half.Ik probeer eraan te werken dus ik ga hier gewoon proberen vrolijk te zijn en niet te gaan piekeren
Kom je ookquote:Op donderdag 23 april 2009 12:06 schreef JonKeL het volgende:
[..]
Oh als jullie mij maar niet tegen komen
Dat komt goed!quote:
Wat is er aan de hand?quote:Op donderdag 23 april 2009 12:09 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik voel me sinds maandag al half-half.Ik probeer eraan te werken dus ik ga hier gewoon proberen vrolijk te zijn en niet te gaan piekeren
Kom gewoon ook ff langsquote:Op donderdag 23 april 2009 12:12 schreef JonKeL het volgende:
[..]
Toevallig lig ik aan het strand te bakken, is de bedoeling tenminste als het weer meewerkt.
Hmm, weet niet of ik tijd heb *-) moet ff kijkequote:Op donderdag 23 april 2009 12:11 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Dat komt goed!Kom je ook? PM Knuffelzacht
Helpt vast als je daar ff met iemand over praatquote:Op donderdag 23 april 2009 12:14 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik ben een onzekere muts die redelijk wat kan piekeren en spoken gaat zien
Stom of hoe echt..spoken zouden niet echt moeten zijn.quote:Op donderdag 23 april 2009 12:16 schreef mrbox het volgende:
[..]
Helpt vast als je daar ff met iemand over praatdan zie je in hoe stom of hoe echt die spoken zijn
Voor mij het sleutelwoord: relativerenquote:Op donderdag 23 april 2009 12:14 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik ben een onzekere muts die redelijk wat kan piekeren en spoken gaat zien
En wat houdt dat in de praktijk in?quote:Op donderdag 23 april 2009 12:17 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Voor mij het sleutelwoord: relativeren
Nee maar het gevoel is wel ergens op gebaseerd en dat komt dan naar boven of zie je inquote:Op donderdag 23 april 2009 12:17 schreef vencodark het volgende:
[..]
Stom of hoe echt..spoken zouden niet echt moeten zijn.
Situaties vergelijken, dan zul je toch inzien dat het allemaal wel meevalt.quote:Op donderdag 23 april 2009 12:17 schreef vencodark het volgende:
[..]
En wat houdt dat in de praktijk in?
Goedemorgen!quote:Op donderdag 23 april 2009 12:18 schreef Pien85 het volgende:
God wat word ik toch chagrijnig van sommige mensen
Goeiemorgen
Misschien is het gevoel wel gebaseerd op gedachten en zijn die gedachten weer gebaseerd op het gevoel.quote:Op donderdag 23 april 2009 12:18 schreef mrbox het volgende:
[..]
Nee maar het gevoel is wel ergens op gebaseerd en dat komt dan naar boven of zie je in
Dat is het probleem. Als ik eenmaal begin met vergelijken dan blijf ik vergelijken en denk ik dat er iets is terwijl er misschien helemaal niet is of ik ga verbanden leggen die helemaal niet kloppen.quote:Op donderdag 23 april 2009 12:20 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Situaties vergelijken, dan zul je toch inzien dat het allemaal wel meevalt.
Als je twijfels gebaseerd zijn op iemand anders (dus dat er ook iemand in de situatie is) dan is communiceren daarover de oplossing en diegene ook geloven.quote:Op donderdag 23 april 2009 12:21 schreef vencodark het volgende:
[..]
Dat is het probleem. Als ik eenmaal begin met vergelijken dan blijf ik vergelijken en denk ik dat er iets is terwijl er misschien helemaal niet is of ik ga verbanden leggen die helemaal niet kloppen.![]()
Ik maak het te ingewikkeld. Het komt er gewoon op neer dat ik een onzekere muts ben die teveel kan gaan piekeren.
It wasn't me!quote:
Waarover pieker je dan? Over alles of over specifieke dingen?quote:Op donderdag 23 april 2009 12:21 schreef vencodark het volgende:
[..]
Dat is het probleem. Als ik eenmaal begin met vergelijken dan blijf ik vergelijken en denk ik dat er iets is terwijl er misschien helemaal niet is of ik ga verbanden leggen die helemaal niet kloppen.![]()
Ik maak het te ingewikkeld. Het komt er gewoon op neer dat ik een onzekere muts ben die teveel kan gaan piekeren.
stoere actiequote:Op donderdag 23 april 2009 12:01 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Toen ik met een paar maten in Amsterdam uit was, was een vriend van me super lam...
Hij liep naar de dame toe en vroeg "zou jij voor 10 miljoen euro 1 nacht met mij naar bed gaan ? "
Het was best een mooie vrouw met stijl
Ze dacht even na, en zei "Hmm, ja hoor"
Toen vroeg die vriend "Zou je ook voor 10 euro 1 nacht met mijn naar bed gaan ? "
Toen zei het meisje: "Denk je dat ik een of andere goedkope hoer ben ofzo ?"
Zegt mijn maat: "Dat eerste is al duidelijk, we bespreken nu alleen de prijs"
De rode hand van het meisje heeft gewoon de rest van de avond op zijn wang gestaan![]()
![]()
![]()
Kan ik eindelijk een nacht slapen (ik slaap slecht) én eindelijk een keer uitslapen, kom ik om 12 uur mn bed uit... Is dr 1 chagrijnig dat ik uitgeslapen heb... Krijg ik het verwijt dat ik elke dag zo lang in bed lig. Ik sta al weken om 8 uur koffie te zetten voor drquote:
zoals nouk zegt: als het over iemand gaat gewoon over praten, kan diegene je gerust stellen, en intussen aan je zelfvertrouwen werkenquote:Op donderdag 23 april 2009 12:21 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik heb al gepraat en ik denk dat meer praten geen nut heeft. Dan maak ik het misschien groter dan het is en wordt het juist een probleem. Het is zo'n onderbuik gevoel wat ik niet goed kan verklaren of aanwijzen ofzo. Wat valt er dan ook nog te bespreken? Ik moet gewoon eens niet zo onrustig gaan doen en beetje zelfvertrouwen krijgen.quote:Op donderdag 23 april 2009 12:24 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Als je twijfels gebaseerd zijn op iemand anders (dus dat er ook iemand in de situatie is) dan is communiceren daarover de oplossing en diegene ook geloven.
Als jij de enige bent, je best doen, meer kun je niet doen.
Ik herken het hoor, maar ik ben ermee gestopt, maak mezelf gek
Daar trek je je toch lekker niets van.quote:Op donderdag 23 april 2009 12:26 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Kan ik eindelijk een nacht slapen (ik slaap slecht) én eindelijk een keer uitslapen, kom ik om 12 uur mn bed uit... Is dr 1 chagrijnig dat ik uitgeslapen heb... Krijg ik het verwijt dat ik elke dag zo lang in bed lig. Ik sta al weken om 8 uur koffie te zetten voor dr
Wel over iets specifieks maar ik wil niet teveel in detail treden. Het is gewoon sinds een paar dagen en heb beetje moeite het los te laten enzo.quote:Op donderdag 23 april 2009 12:24 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Waarover pieker je dan? Over alles of over specifieke dingen?
Ik zal wel moeten... Ik moet toch met dr samen levenquote:Op donderdag 23 april 2009 12:27 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Daar trek je je toch lekker niets van.Volgende x gewoon geen koffie voor haar zetten.
Heb je zelf wel het idee dat je terecht piekert dan? Of vind je zelf ook dat het ergens op slaat?quote:Op donderdag 23 april 2009 12:27 schreef vencodark het volgende:
[..]
Wel over iets specifieks maar ik wil niet teveel in detail treden. Het is gewoon sinds een paar dagen en heb beetje moeite het los te laten enzo.
Pijn in mijn vingers van het typen, en alleen jij reageertquote:
Das nog een beetje het probleemquote:Op donderdag 23 april 2009 12:32 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Heb je zelf wel het idee dat je terecht piekert dan? Of vind je zelf ook dat het ergens op slaat?
Weer eens wat anders dan "hallo"quote:
Haha, nee, dat je dat niet wil kan ik me voorstellen. Zou me er nog niet te druk over te maken. Het valt vast allemaal wel mee.quote:Op donderdag 23 april 2009 12:33 schreef vencodark het volgende:
[..]
Das nog een beetje het probleemDat weet ik niet. Het is een gevoel wat ik mezelf onbewust misschien aanpraat. Ik kan het niet zo uitleggen. Dan zou ik meer in details moeten treden en dat wil ik niet.
Ik hoop het maar.quote:
Huisgenoot?quote:Op donderdag 23 april 2009 12:29 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ik zal wel moeten... Ik moet toch met dr samen leven
quote:Op donderdag 23 april 2009 12:40 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik hoop het maar.Zal mijn best doen weer positief te denken..of misschien helemaal niet te denken.
Zaterdag naar Scheveningen bijvoorbeeld?quote:Op donderdag 23 april 2009 12:41 schreef Ofresca het volgende:
[..]Gewoon ff lekker wat leuks gaan doen om je gedachten te verzetten.
is het een 'gevoel' kwestie of een 'denk' kwestiequote:Op donderdag 23 april 2009 12:40 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik hoop het maar.Zal mijn best doen weer positief te denken..of misschien helemaal niet te denken.
Geen tijd voor.quote:Op donderdag 23 april 2009 12:41 schreef Ofresca het volgende:
[..]Gewoon ff lekker wat leuks gaan doen om je gedachten te verzetten.
Je kan toch wel een half uurtje missen?quote:Op donderdag 23 april 2009 12:44 schreef vencodark het volgende:
[..]
Geen tijd voor.Ik moet stageopdrachten maken en ik kan me er nog niet echt op concentreren.
[Insert willekeurige mop]quote:Op donderdag 23 april 2009 12:01 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Toen ik met een paar maten in Amsterdam uit was, was een vriend van me super lam...
Hij liep naar de dame toe en vroeg "zou jij voor 10 miljoen euro 1 nacht met mij naar bed gaan ? "
Het was best een mooie vrouw met stijl
Ze dacht even na, en zei "Hmm, ja hoor"
Toen vroeg die vriend "Zou je ook voor 10 euro 1 nacht met mijn naar bed gaan ? "
Toen zei het meisje: "Denk je dat ik een of andere goedkope hoer ben ofzo ?"
Zegt mijn maat: "Dat eerste is al duidelijk, we bespreken nu alleen de prijs"
De rode hand van het meisje heeft gewoon de rest van de avond op zijn wang gestaan![]()
![]()
![]()
M'n moederquote:
Denk dat het beide gevallen zijn...maar ik ben ergens bang dat ik een mezelf een rotgevoel aanpraat doordat ik teveel ga nadenken en rampscenario's ga lopen schrijven (ik kan heel erg zijnquote:Op donderdag 23 april 2009 12:43 schreef Duimelot het volgende:
[..]
is het een 'gevoel' kwestie of een 'denk' kwestie
in geval een vertrouw je gevoel (ook al geeft die nu iets naars aan)
in geval twee je niet suf piekeren heeft geen zin
en in beide gevallen... relativeren!
Het is dat ik het nieuwsbericht al op fok had gelezen. Als ik nu dit filmpje bekijk ben ik de rest van de dag van slag door dat klote kind.quote:Op donderdag 23 april 2009 12:45 schreef ZegIkLekkerNiet het volgende:
Oke, ik heb iets gezien wat zelfs ik niet had verwacht
Het zieke filmpje
fok bericht
Ik kan niet komen, heb 2 dagdiensten dit weekend. Waar ik zelf overigens ook erg van baal.quote:Op donderdag 23 april 2009 12:42 schreef djayzz het volgende:
[..]
Zaterdag naar Scheveningen bijvoorbeeld?
Oh sorry bad timingquote:Op donderdag 23 april 2009 12:47 schreef vencodark het volgende:
[..]
Het is dat ik het nieuwsbericht al op fok had gelezen. Als ik nu dit filmpje bekijk ben ik de rest van de dag van slag door dat klote kind.Ik hoef niet te zien hoe iemand een hond mishandeld.
Dan wordt het inderdaad wat lastiger.quote:Op donderdag 23 april 2009 12:45 schreef Pien85 het volgende:
[..]
M'n moederIk woon sinds november weer thuis
Die mop is toch naar verluid van Churchill?quote:Op donderdag 23 april 2009 12:44 schreef rival het volgende:
[..]
[Insert willekeurige mop]
dit heb ik meegemaakt
[/insert willekeurige mop]
Het ligt niet aan de timing hoorquote:
dat is heel vervelend als je dat hebt, hebben we allemaal wel eens.quote:Op donderdag 23 april 2009 12:45 schreef vencodark het volgende:
[..]
Denk dat het beide gevallen zijn...maar ik ben ergens bang dat ik een mezelf een rotgevoel aanpraat doordat ik teveel ga nadenken en rampscenario's ga lopen schrijven (ik kan heel erg zijn). En ik probeer niet te zwaar te denken enzo maar ik heb dat onderbuik gevoel waar ik niet zo vanaf kom. Ik kan het niet direct aanwijzen waarom het is, het voelt gewoon vreemd.
Zelfs die had hem van horen zeggen!quote:Op donderdag 23 april 2009 12:48 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Die mop is toch naar verluid van Churchill?
Ja toen ik het zag kreeg ik ook een maagomwenteling.quote:Op donderdag 23 april 2009 12:48 schreef vencodark het volgende:
[..]
Het ligt niet aan de timing hoorIk kan gewoon heel slecht tegen dit soort filmpjes. Ik kan heel veel hebben maar mishandeling van dieren, daar wordt ik misselijk en boos van.
Lekker album hequote:Op donderdag 23 april 2009 12:52 schreef Ludootje het volgende:
Oeh, net trouwens even het album Graceland van Paul Simon "verkregen", wat een jeugdsentiment toch! Draaide mijn pa vroeger altijd
Ik zit te denken aan dat 'voorbereiden' ja, maar eigenlijk ga ik me daar alleen nog vervelender om voelen. Dan geniet ik helemaal nergens meer van eigenlijk. Dan ga ik doemdenken enzo.quote:Op donderdag 23 april 2009 12:49 schreef Duimelot het volgende:
[..]
dat is heel vervelend als je dat hebt, hebben we allemaal wel eens.
je kan je dan misschien een beetje 'voorbereiden' op dat je gevoel t goed zou kunnen hebben maar verder vooral denken waar maak ik me NU druk om, die brug ga ik over als ik er voor sta en niet eerder.
Heel vaak bereik je die brug geeneens en denk je achteraf, waar heb ik me druk om gemaakt!
En toen dacht je: laat ik het in het singlestopic plaatsen?quote:Op donderdag 23 april 2009 12:50 schreef ZegIkLekkerNiet het volgende:
[..]
Ja toen ik het zag kreeg ik ook een maagomwenteling.
Ben je alweer dronken?quote:Op donderdag 23 april 2009 12:52 schreef Ludootje het volgende:
Oeh, net trouwens even het album Graceland van Paul Simon "verkregen", wat een jeugdsentiment toch! Draaide mijn pa vroeger altijd
quote:Op donderdag 23 april 2009 12:53 schreef vencodark het volgende:
[..]
En toen dacht je: laat ik het in het singlestopic plaatsen?
quote:Op donderdag 23 april 2009 12:52 schreef rival het volgende:
[lieve modus]
* Dikke knuffel * voor Pien en Venco!![]()
[/lieve modus]
Ik begrijp je onderbuikgevoel. Als je erover gepraat hebt met diegene, dan zul je dat moeten geloven/accepteren.quote:Op donderdag 23 april 2009 12:26 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik heb al gepraat en ik denk dat meer praten geen nut heeft. Dan maak ik het misschien groter dan het is en wordt het juist een probleem. Het is zo'n onderbuik gevoel wat ik niet goed kan verklaren of aanwijzen ofzo. Wat valt er dan ook nog te bespreken? Ik moet gewoon eens niet zo onrustig gaan doen en beetje zelfvertrouwen krijgen.
Lul nietquote:
quote:Op donderdag 23 april 2009 13:20 schreef KudFokker het volgende:
Printertje van een leuke collega stuk, dus ik fix hem en zeg "zo, hij doet het weer"
Zegt ze "Natuurlijk doet hoe het weer na WonderBoy er na gekeken heeft"
Ik vind het gewoon stoer dat ze me WonderBoy noemdequote:Op donderdag 23 april 2009 13:22 schreef rival het volgende:
[..]
![]()
![]()
elke keer als iemand iets tegen je zegt moeten wij dat ook horen
Wrm heb je niks gezegd over The Stig dan?quote:Op donderdag 23 april 2009 12:54 schreef ZegIkLekkerNiet het volgende:
[..]
![]()
Ook deze mensen het nieuws van de dag te laten weten is een plicht van Super ZILN
Waar zijn jullie te bezichtigen danquote:Op donderdag 23 april 2009 13:17 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik begrijp je onderbuikgevoel. Als je erover gepraat hebt met diegene, dan zul je dat moeten geloven/accepteren.
En bedenk dat de mens in de eerste plaats egoïst is, en voor zichzelf zal kiezen. Misschien slaat het een beetje op jouw situatie.
[..]
Lul niet
Best wel veel, maar niemand weet ze hierquote:Op donderdag 23 april 2009 13:24 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Ik vind het gewoon stoer dat ze me WonderBoy noemde![]()
!!
Heb jij geen bijnaam op je werk of bij je vrienden?
Dat is nog niet bekendquote:Op donderdag 23 april 2009 13:25 schreef JonKeL het volgende:
[..]
Waar zijn jullie te bezichtigen dan
Heb je ook een wonderjock?quote:Op donderdag 23 april 2009 13:24 schreef KudFokker het volgende:
[..]
!!
Ohja, toelichting:quote:Op donderdag 23 april 2009 13:28 schreef Rauw. het volgende:
Even een collega wijsgemaakt dat er straks voor de koffie betaald moet worden.
Niets geen sprake van, maar zijn laatste reactie:
Oooh, dus het is toch wel waar
-Wist je er al van dan?
Ja had wel wat gehoord maar wist niet of het waar was.
Terwijl hij aan het begin van het gesprek keek of hij water zag branden
The stigquote:Op donderdag 23 april 2009 13:25 schreef djayzz het volgende:
[..]
Wrm heb je niks gezegd over The Stig dan?
dus iemand noemt je 1 keer wonderboy en het is meteen je bijnaam?quote:Op donderdag 23 april 2009 13:24 schreef KudFokker het volgende:
[..]
!!
Sorry, kon het niet latenquote:Op donderdag 23 april 2009 13:30 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Ohja, toelichting:
Collega in kwestie is het meest nieuwsgierige persoon ter wereld, wil graag alles als eerste weten, is super gierig, snel geneigd om naar de leiding te stappen om opheldering te vragen bij geruchten.
quote:
Zo word ik altijd genoemd door mijn vaste collega's van ICTquote:Op donderdag 23 april 2009 13:31 schreef rival het volgende:
[..]
dus iemand noemt je 1 keer wonderboy en het is meteen je bijnaam?
dan heb ik me toch een partij bijnamen![]()
Dat doet men in een bedrijf als je ze helpt met een probleem, dan ben je de beste, super whizkid, ze zouden nooit zonder je kunnen, en noem maar op. maar als je morgen weer iets verneukt ben je gewoon weer die eikel hoor
vet stoer!![]()
en jij voelt je beter dan je hele fucking generatie?
2 cd's dusquote:Op donderdag 23 april 2009 13:33 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Ik ga maar ff een CD halen bij de FreeRecordShop een cdtje halen ofzo
Met de groeten van ludootjequote:Op donderdag 23 april 2009 13:34 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Zo wordt ik altijd genoemd door mijn vaste collega's van ICT
Maar zeiij is van een andere afdeling, dus vandaar dat ik het maf vond
Ja, je mag nu dit examen Nederlands inleveren.quote:Op donderdag 23 april 2009 13:33 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Thnx, mag ik nu dit examen nederlands inleveren?
Ik had voor me verjaardag van collega's zo'n waardebon van 15 euro gehadquote:
Ludo! Begreep ik nou dat jij ook mee gaat zaterdag?!quote:
Hoerejongquote:Op donderdag 23 april 2009 13:35 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Ja, je mag nu dit examen Nederlands inleveren.
had dan ook meteen word van wordt gemaaktquote:
Ze worden erger en ergerquote:Op donderdag 23 april 2009 13:34 schreef KudFokker het volgende:
Maar zei is
waardelozebonquote:Op donderdag 23 april 2009 13:35 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Ik had voor me verjaardag van collega's zo'n waardebon van 15 euro gehad
Maar weet megod niet wat ik wil
Hoerenjongquote:
Als ik je niet ontrief...quote:Op donderdag 23 april 2009 13:35 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ludo! Begreep ik nou dat jij ook mee gaat zaterdag?!
Why should you?quote:
Das loogies natuurlijkquote:Op donderdag 23 april 2009 13:37 schreef KudFokker het volgende:
Ick Luyster naer musiek en benn de texsten aan het mee singen, daarum maak ick feel vouten !
Google is your friendquote:Op donderdag 23 april 2009 13:38 schreef rival het volgende:
[..]
En zo leer je elke dag een nieuw woordje
wat bestekent dat?
ontrievenquote:Op donderdag 23 april 2009 13:38 schreef rival het volgende:
[..]
wat bestekent dat?
Interessant doen met een moeilijk woord.quote:Op donderdag 23 april 2009 13:38 schreef rival het volgende:
[..]
wat bestekent dat?
Dat is erg .. eh .. bestekend.quote:Op donderdag 23 april 2009 13:38 schreef rival het volgende:
wat bestekent dat?
Het tegenover gestelde van 'optieven'quote:Op donderdag 23 april 2009 13:38 schreef rival het volgende:
[..]
wat bestekent dat?
Dan vind ik defenestreren nog mooier!quote:Op donderdag 23 april 2009 13:39 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Interessant doen met een moeilijk woord.
Ik zit hier ook te epibreren.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Komt vast van "gerief"quote:Op donderdag 23 april 2009 13:39 schreef Ludootje het volgende:
[..]
ontrieven
ont´ rie - ven
( ontriefde, h. ontriefd)
van een gemak beroven; last veroorzaken
Gewoon komen dusquote:Op donderdag 23 april 2009 13:40 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Ja, dat weet ik ook niet. Daarom vraag ik het natuurlijk!
quote:Op donderdag 23 april 2009 13:41 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Dan vind ik defenestreren nog mooier!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Wie niet voelen wil, moet maar luisteren"
Jeeeejjjj!quote:
Dan gaan we gewoon ergens binnen zittenquote:Op donderdag 23 april 2009 13:45 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Wel hopen dat het weer een beetje mooi blijft
Ja, want ik heb hem gezienquote:Op donderdag 23 april 2009 13:31 schreef ZegIkLekkerNiet het volgende:
[..]
The stig![]()
Alsof dat belangrijk nieuws is
Waar in Den Haag gaan jullie zitten, dan weet ik waar ikquote:
quote:Op donderdag 23 april 2009 13:41 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Dan vind ik defenestreren nog mooier!Briljant... mag ik dat met onze fuhrer doen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
alias stokstaartje
Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?
oja die noemen wij hier bila'squote:Op donderdag 23 april 2009 14:00 schreef djayzz het volgende:
Ik had zojuist een bilaterale discussie
Wij ookquote:
Scheveningen, maar waar precies nog niet bekend..quote:Op donderdag 23 april 2009 14:00 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Waar in Den Haag gaan jullie zitten, dan weet ik waar ikLudootje
kan spotten!
Van mij welquote:Op donderdag 23 april 2009 14:00 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Briljant... mag ik dat met onze fuhrer doen?
alias stokstaartje
Scheveningen! Ben er volgens mij nog nooit eerder geweest zelfs...quote:Op donderdag 23 april 2009 14:00 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Waar in Den Haag gaan jullie zitten, dan weet ik waar ikLudootje
kan spotten!
De Karavaan natuurlijk!quote:Op donderdag 23 april 2009 14:04 schreef Nouk84 het volgende:
Scheveningen, maar waar precies nog niet bekend..
Bedankt voor de tip, ken ik nietquote:
quote:Op donderdag 23 april 2009 14:05 schreef Ludootje het volgende:
Scheveningen! Ben er volgens mij nog nooit eerder geweest zelfs...
Zwarte Pad is het leukste deel van Scheveningen als je het mij vraagt...quote:
Jammer, ben benieuwd naar jou.quote:Op donderdag 23 april 2009 14:09 schreef Feitosa het volgende:
Ik kom niet naar Scheveningen. Ben er pas nog geweest.
Heb s, avonds trouwens een feest bij een vriend van me.
Ik geloof je direct! Ik zal eens kijkenquote:Op donderdag 23 april 2009 14:10 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zwarte Pad is het leukste deel van Scheveningen als je het mij vraagt...
Aaaahhh toe, DOE!quote:
quote:Op donderdag 23 april 2009 14:12 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Wat, je bedacht een grap die in je eigen hoofd eigenlijk veel grappiger was dan daarbuiten?
Overdag heb ik nodig om het huis op te ruimen, anders word het hier een meurhol.quote:Op donderdag 23 april 2009 14:11 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Jammer, ben benieuwd naar jou.
Gezellig! Maar de meesten hebben 's avonds afspraken denk ik![]()
[..]
Hoe leg ik zoiets buiten Fok om uit?quote:Op donderdag 23 april 2009 14:12 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Wat, je bedacht een grap die in je eigen hoofd eigenlijk veel grappiger was dan daarbuiten?
Herkenbaar, daarom ga ik vanavond niet naar school...quote:Op donderdag 23 april 2009 14:14 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Overdag heb ik nodig om het huis op te ruimen, anders word het hier een meurhol.
Kom anders wel op 9 Mei.
Ik zou ze bellenquote:Op donderdag 23 april 2009 14:17 schreef Ludootje het volgende:
Grrr... uitzendbureaus die het salaris nog niet overgemaakt hebben.![]()
Technisch gezien hebben ze de hele dag de tijd, dus vanavond is ook nog mogelijk. Maar normaal gesproken is het er al rond 12:00quote:
Maar in plaats van de hele dag wachten tot het ze uiteindelijk niet storten, kun je misschien vragen of er problemen zijn, dan zit je niet de hele dag te wachtenquote:Op donderdag 23 april 2009 14:21 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Technisch gezien hebben ze de hele dag de tijd, dus vanavond is ook nog mogelijk. Maar normaal gesproken is het er al rond 12:00
quote:
Nopesquote:
+1 Crosspostingquote:Op donderdag 23 april 2009 14:12 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Ach, ik hou het nog wel even vol. Als het er om 17:00 nog niet is, bel ikquote:Op donderdag 23 april 2009 14:23 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Maar in plaats van de hele dag wachten tot het ze uiteindelijk niet storten, kun je misschien vragen of er problemen zijn, dan zit je niet de hele dag te wachten
Maar het is erg saai hier, ik wil sensatiequote:
Post een paar naaktfoto's van jezelf. Dan volgt de sensatie gauw genoeg.quote:Op donderdag 23 april 2009 14:33 schreef Nouk84 het volgende:
Maar het is erg saai hier, ik wil sensatie
Wil je sensatie of Fok! of ergens anders?quote:Op donderdag 23 april 2009 14:33 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Maar het is erg saai hier, ik wil sensatie
Inhoudelijk zeer gebalanceerde postquote:
Ow, ik dacht dat je ijsje op was ------------------quote:Op donderdag 23 april 2009 14:44 schreef JonKeL het volgende:
Ik heb een hartritme stoornis zoals je ziet
+ datquote:Op donderdag 23 april 2009 14:45 schreef djayzz het volgende:
[..]
Ow, ik dacht dat je ijsje op was ------------------
En. lukte dat?quote:Op donderdag 23 april 2009 14:46 schreef JonKeL het volgende:
[..]
+ dat
Maar het is vrij saai op mijn werk en op fok. Dus ik ging eens even kijken of ik een leeg bericht kon plaatsen
Wat zou je dan willen?quote:Op donderdag 23 april 2009 14:48 schreef Ofresca het volgende:
Jullie zijn ook weinig spannend he.
Je kan toch iets typen en het weer weghalen? Is het ook leeg.quote:Op donderdag 23 april 2009 14:46 schreef JonKeL het volgende:
[..]
+ dat
Maar het is vrij saai op mijn werk en op fok. Dus ik ging eens even kijken of ik een leeg bericht kon plaatsen
Nee, kan nietquote:Op donderdag 23 april 2009 14:50 schreef vencodark het volgende:
[..]
Je kan toch iets typen en het weer weghalen? Is het ook leeg.
Jij niet, jij vertelt nog eens wat.quote:
Ik vertel nog eens wat? Dat is de laatste tijd vrij magertjes hoor.quote:Op donderdag 23 april 2009 14:51 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Jij niet, jij vertelt nog eens wat.
Sensationele verhalen over het vrijgezelle leven van de FOK!kers natuurlijk.![]()
Ohquote:Op donderdag 23 april 2009 14:52 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik vertel nog eens wat? Dat is de laatste tijd vrij magertjes hoor.Ik ben al bijna een vreemde hier! Ik voel me ook bijna een vreemde hier.
Wat het is, ik kan hier wel neerzetten over een date van van de week waar ik spetterende sex heb gehad.......quote:Op donderdag 23 april 2009 14:51 schreef Ofresca het volgende:
Sensationele verhalen over het vrijgezelle leven van de FOK!kers natuurlijk.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heb je nou al gepraat met dawg amigo?quote:Op donderdag 23 april 2009 14:52 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Ik ben heul spannend!
Maar nu even niet
Dat ik een lege post kan maken!quote:
Ik heb zo mijn dagen.quote:
Ehm, ik reed dus gisteren in mijn cabriootje door Den Haag, kwam er ineens zo'n hele cameraploeg van TG die wilde mij filmen omdat ik dus de Stig had gespot in de file. Maar omdat mijn Cabrio van 32.000 euro (excl. opties zoals lederen bekleding, houten dashboard en radio-stuurbediening) zo snel was duurde het dus een half uur voordat ze bij me konden komen. Helaas konden de mensen van TG niet goed rijden en reden ze zo tegen een brugpijler aan. Overal lichaamsdelen natuurlijk. Gelukkig ben ik goed in EHBO en heb ik met mijn Emergency defibrillator een Operatie kamer ingericht en zo alle gewonden geholpen en geopereerd. Omdat ik zo heldhaftig was heb ik nog een flinke beurt gemaakt met de TG bitch op de achterbank van de Cabrio. Verder zijn ijsjes van Australianquote:Op donderdag 23 april 2009 14:51 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Jij niet, jij vertelt nog eens wat.
E-players?quote:Op donderdag 23 april 2009 14:56 schreef Ludootje het volgende:
Volgens mij hebben de e-players hier toch de smeuigste verhalen.
B!quote:Op donderdag 23 april 2009 14:55 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Heb je nou al gepraat met dawg amigo?
Jij!quote:
IJSJE!quote:Op donderdag 23 april 2009 14:57 schreef djayzz het volgende:
[..]
Blablalballablalbla. Verder zijn ijsjes van Australian
Komt me bekend voor.quote:Op donderdag 23 april 2009 14:56 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik heb zo mijn dagen.Er zijn periodes geweest dat ik hier erg veel praatte en mijn tijd zo'n beetje aan het verdoen was.
Nostalgiequote:Op donderdag 23 april 2009 14:58 schreef KudFokker het volgende:
Ik weet trouwens nog steeds niet wat ijsmeis.rar is![]()
Gelukkig doe ik dat nu nooit meer en ben ik wijzer geworden.quote:
Bijna djayzz.quote:Op donderdag 23 april 2009 14:57 schreef djayzz het volgende:
[..]
Ehm, ik reed dus gisteren in mijn cabriootje door Den Haag, kwam er ineens zo'n hele cameraploeg van TG die wilde mij filmen omdat ik dus de Stig had gespot in de file. Maar omdat mijn Cabrio van 32.000 euro (excl. opties zoals lederen bekleding, houten dashboard en radio-stuurbediening) zo snel was duurde het dus een half uur voordat ze bij me konden komen. Helaas konden de mensen van TG niet goed rijden en reden ze zo tegen een brugpijler aan. Overal lichaamsdelen natuurlijk. Gelukkig ben ik goed in EHBO en heb ik met mijn Emergency defibrillator een Operatie kamer ingericht en zo alle gewonden geholpen en geopereerd. Omdat ik zo heldhaftig was heb ik nog een flinke beurt gemaakt met de TG bitch op de achterbank van de Cabrio. Verder zijn ijsjes van Australian
Al die mannen uit dit topic die jou al via PM hebben benaderd omdat je zo'n leuke dame bent. Allemaal e-players.quote:
Linkquote:
Ik wist niet dat Tijn een e-player was. Vind ik hem niet het type voor.quote:Op donderdag 23 april 2009 15:00 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Al die mannen uit dit topic die jou al via PM hebben benaderd omdat je zo'n leuke dame bent. Allemaal e-players.
Blijkbaar heb je je niet wanhopig genoeg opgesteld. Dan hadden er wel meer gereageerd.quote:Op donderdag 23 april 2009 15:02 schreef vencodark het volgende:
Ik wist niet dat TIjn een e-player was. Vind ik hem niet het type voor.![]()
Maare, dat zijn er dan niet zoveel, nu komen er geen smeuïge verhalen denk ik.
quote:Op donderdag 23 april 2009 15:02 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik wist niet dat Tijn een e-player was. Vind ik hem niet het type voor.![]()
Maare, dat zijn er dan niet zoveel, nu komen er geen smeuïge verhalen denk ik.
Misschien is dat het. Ik leek al die tijd veel te gelukkig als single.quote:Op donderdag 23 april 2009 15:02 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Blijkbaar heb je je niet wanhopig genoeg opgesteld. Dan hadden er wel meer gereageerd.
Precies, die zijn veel moeilijker in bed te PM'en...quote:Op donderdag 23 april 2009 15:03 schreef vencodark het volgende:
Misschien is dat het. Ik leek al die tijd veel te gelukkig als single.
Dan moet iemand wel heel bijzonder zijn moet je mij in bed kunnen PM'en.quote:Op donderdag 23 april 2009 15:04 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Precies, die zijn veel moeilijker in bed te PM'en...
Goed voorbeeld doet volgen. Jij hebt een paar jaar geleden ook iemand via PM het bed in geluld, dat willen wij nu ook allemaal natuurlijk!quote:Op donderdag 23 april 2009 15:04 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Precies, die zijn veel moeilijker in bed te PM'en...
Ja waar is hij gebleven eigenlijk?quote:Op donderdag 23 april 2009 15:06 schreef Ludootje het volgende:
Ik mis Techno trouwens wel een beetje.
Het was een te lang verhaal over een auto.quote:Op donderdag 23 april 2009 15:08 schreef djayzz het volgende:
Maar 2 reacties op mijn KF post![]()
Ik ga wel dood ofzo
Hey Kzquote:
Volgens mij is hij weer vertrokken naar de FP. De nachtploeg is niet hetzelfde zonder zijn muzikale bijdragen.quote:Op donderdag 23 april 2009 15:08 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ja waar is hij gebleven eigenlijk?
Sorry maar ik vond hem ook niet KF genoegquote:Op donderdag 23 april 2009 15:08 schreef djayzz het volgende:
Maar 2 reacties op mijn KF post![]()
Ik ga wel dood ofzo
Ik las het ook als banaan vraag, an na jouw quote snap ik het basquote:
Ik heb al ruim 1.5 dag geen KF-post gemaakt trouwensquote:Op donderdag 23 april 2009 15:10 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Sorry maar ik vond hem ook niet KF genoeg
Goed voorbeeld weer, van een grap die binnen je pan grappiger was dan d'r buiten.quote:Op donderdag 23 april 2009 15:10 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Ik las het ook als banaan vraag, an na jouw quote snap ik het bas
Ik dacht banaan vraag, als in boner
Boner? Banaan?quote:Op donderdag 23 april 2009 15:10 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Ik las het ook als banaan vraag, an na jouw quote snap ik het bas
Ik dacht banaan vraag, als in boner
Ok jammer inderdaadquote:Op donderdag 23 april 2009 15:10 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Hey Kz
[..]
Volgens mij is hij weer vertrokken naar de FP. De nachtploeg is niet hetzelfde zonder zijn muzikale bijdragen.
je krijgt niets, zonder KF posts ben je geen KF meerquote:Op donderdag 23 april 2009 15:11 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Ik heb al ruim 1.5 dag geen KF-post gemaakt trouwens
* Schouderklopje wilt ! **
De vorm, maar nevermind...quote:Op donderdag 23 april 2009 15:12 schreef vencodark het volgende:
[..]
Boner? Banaan?Now your confusing me.
Mag ik zaterdag ook misschien komen?quote:
Nou, hier dan.quote:Op donderdag 23 april 2009 15:10 schreef Ludootje het volgende:
Volgens mij is hij weer vertrokken naar de FP. De nachtploeg is niet hetzelfde zonder zijn muzikale bijdragen.
Het spijt me zeer maar dat is ongeveer 1e klas middelbare school niveau.quote:
Een mokkel van fok in 'r blote kut op webcamfoto's in een rarretje.quote:Op donderdag 23 april 2009 15:14 schreef KudFokker het volgende:
[..]
De vorm, maar nevermind...
Ik snapte het niet helemaal
Maar kan niemand uitleggen wat ijsmeis was dan?
Ik zou het kunnen uitleggen mits het niet voor mijn tijd wasquote:Op donderdag 23 april 2009 15:14 schreef KudFokker het volgende:
[..]
De vorm, maar nevermind...
Ik snapte het niet helemaal
Maar kan niemand uitleggen wat ijsmeis was dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |