Maar maakt niet uit hoor, de stof snappen is belangrijker dan hoe goed je tekenen kuntquote:
ja ik ben er nie goed in hoor haha tnx!quote:Op donderdag 23 april 2009 11:46 schreef Rauw. het volgende:
Carooltje PMde mij dat ik het even moest doen
ohw ok moet je anders maar ff linkje doorsturen dan zal ik eens kijkenquote:Op donderdag 23 april 2009 11:47 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Maar maakt niet uit hoor, de stof snappen is belangrijker dan hoe goed je tekenen kunt
Ik zou ja zeggen als ik jou wasquote:Op donderdag 23 april 2009 11:49 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Jij wil mijn auto poetsen en me nog geld toe geven ook?
Ik wil alles aan je gevenquote:Op donderdag 23 april 2009 11:49 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Jij wil mijn auto poetsen en me nog geld toe geven ook?
de rose?quote:
Té slechtquote:
ze zijn niet actief op zoek, maar als je laat weten dat je interesse hebt weigeren ze je echt nietquote:Op donderdag 23 april 2009 11:48 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
ohw ok moet je anders maar ff linkje doorsturen dan zal ik eens kijken
Rosé denk ikquote:
Dat snap ik ja.. maar het ging mij meer om het 'gelukt'quote:
of ik er tijd voor heb. zit nu nog in een meeting in Deventer en moet misschien daarna nog door naar Groningen. En met een beetje pech heb ik vanavond een oefenwedstrijd.quote:Op donderdag 23 april 2009 11:52 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Dat snap ik ja.. maar het ging mij meer om het 'gelukt'
Moah, moeten moeten... Moeten is dwang.quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wel de lusten, niet de lasten
Voor sommige is het precies anders om
Edot: voor sommige vrouwen*...Just come back if you even wanna try it again, but I told you once, you son of a bitch, I'm the best there's ever been !!
Groningenquote:Op donderdag 23 april 2009 11:56 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
of ik er tijd voor heb. zit nu nog in een meeting in Deventer en moet misschien daarna nog door naar Groningen. En met een beetje pech heb ik vanavond een oefenwedstrijd.
als in terras bedoel je? of thuis? of maken?quote:Op donderdag 23 april 2009 11:56 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
of ik er tijd voor heb. zit nu nog in een meeting in Deventer en moet misschien daarna nog door naar Groningen. En met een beetje pech heb ik vanavond een oefenwedstrijd.
Nou laat dan maar. Ben toch geen hoer.quote:Op donderdag 23 april 2009 11:56 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Moah, moeten moeten... Moeten is dwang.
Maar zo kun je het wel noemen ja
quote:Op donderdag 23 april 2009 11:56 schreef KudFokker het volgende:
[..]Gast, wil je eens echt lekker neuken dan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wel de lusten, niet de lasten
Voor sommige is het precies anders om
Edot: voor sommige vrouwen*..."Wie niet voelen wil, moet maar luisteren"
op het terras met Murmquote:Op donderdag 23 april 2009 11:57 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
als in terras bedoel je? of thuis? of maken?
Je kan ook zaterdag komenquote:
Care, jij bent degene die het mistquote:Op donderdag 23 april 2009 11:57 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Nou laat dan maar. Ben toch geen hoer.
Goedemorgen!quote:
doeiquote:Op donderdag 23 april 2009 11:58 schreef Carooltje79 het volgende:
Ik ga me pc afzetten en ervandoor...
Hele fijne dag nog verder![]()
Doeii
Toen ik met een paar maten in Amsterdam uit was, was een vriend van me super lam...quote:Op donderdag 23 april 2009 11:57 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Nou laat dan maar. Ben toch geen hoer.
Die ken ik alquote:Op donderdag 23 april 2009 11:58 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Gast, wil je eens echt lekker neuken dan?
Scheveningen, terras en heel veel gezellige mensen van hier!quote:
Ow, een pre-pre meet dan?quote:Op donderdag 23 april 2009 12:04 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Scheveningen, terras en heel veel gezellige mensen van hier!
Gewoon spontane meet, die in mijn ervaring het beste werkenquote:
Oh als jullie mij maar niet tegen komenquote:Op donderdag 23 april 2009 12:04 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Scheveningen, terras en heel veel gezellige mensen van hier!
Ik ben heel happy en vrolijkquote:Op donderdag 23 april 2009 12:04 schreef vencodark het volgende:
[..]
Jawel, ik heb een beetje happiness en vrolijkheid nodig.
Klinkt gezelligquote:Op donderdag 23 april 2009 12:06 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Gewoon spontane meet, die in mijn ervaring het beste werken
Ik voel me sinds maandag al half-half.quote:Op donderdag 23 april 2009 12:06 schreef djayzz het volgende:
[..]
Ik ben heel happy en vrolijk![]()
![]()
![]()
![]()
Eigenlijk al een week ofzo. sinds ik weer mag rijden en alles goed gaat op het werk
Goed zo meidquote:Op donderdag 23 april 2009 12:09 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik voel me sinds maandag al half-half.Ik probeer eraan te werken dus ik ga hier gewoon proberen vrolijk te zijn en niet te gaan piekeren
Kom je ookquote:Op donderdag 23 april 2009 12:06 schreef JonKeL het volgende:
[..]
Oh als jullie mij maar niet tegen komen
Dat komt goed!quote:
Wat is er aan de hand?quote:Op donderdag 23 april 2009 12:09 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik voel me sinds maandag al half-half.Ik probeer eraan te werken dus ik ga hier gewoon proberen vrolijk te zijn en niet te gaan piekeren
Kom gewoon ook ff langsquote:Op donderdag 23 april 2009 12:12 schreef JonKeL het volgende:
[..]
Toevallig lig ik aan het strand te bakken, is de bedoeling tenminste als het weer meewerkt.
Hmm, weet niet of ik tijd heb *-) moet ff kijkequote:Op donderdag 23 april 2009 12:11 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Dat komt goed!Kom je ook? PM Knuffelzacht
Helpt vast als je daar ff met iemand over praatquote:Op donderdag 23 april 2009 12:14 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik ben een onzekere muts die redelijk wat kan piekeren en spoken gaat zien
Stom of hoe echt..spoken zouden niet echt moeten zijn.quote:Op donderdag 23 april 2009 12:16 schreef mrbox het volgende:
[..]
Helpt vast als je daar ff met iemand over praatdan zie je in hoe stom of hoe echt die spoken zijn
Voor mij het sleutelwoord: relativerenquote:Op donderdag 23 april 2009 12:14 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik ben een onzekere muts die redelijk wat kan piekeren en spoken gaat zien
En wat houdt dat in de praktijk in?quote:Op donderdag 23 april 2009 12:17 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Voor mij het sleutelwoord: relativeren
Nee maar het gevoel is wel ergens op gebaseerd en dat komt dan naar boven of zie je inquote:Op donderdag 23 april 2009 12:17 schreef vencodark het volgende:
[..]
Stom of hoe echt..spoken zouden niet echt moeten zijn.
Situaties vergelijken, dan zul je toch inzien dat het allemaal wel meevalt.quote:Op donderdag 23 april 2009 12:17 schreef vencodark het volgende:
[..]
En wat houdt dat in de praktijk in?
Goedemorgen!quote:Op donderdag 23 april 2009 12:18 schreef Pien85 het volgende:
God wat word ik toch chagrijnig van sommige mensen
Goeiemorgen
Misschien is het gevoel wel gebaseerd op gedachten en zijn die gedachten weer gebaseerd op het gevoel.quote:Op donderdag 23 april 2009 12:18 schreef mrbox het volgende:
[..]
Nee maar het gevoel is wel ergens op gebaseerd en dat komt dan naar boven of zie je in
Dat is het probleem. Als ik eenmaal begin met vergelijken dan blijf ik vergelijken en denk ik dat er iets is terwijl er misschien helemaal niet is of ik ga verbanden leggen die helemaal niet kloppen.quote:Op donderdag 23 april 2009 12:20 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Situaties vergelijken, dan zul je toch inzien dat het allemaal wel meevalt.
Als je twijfels gebaseerd zijn op iemand anders (dus dat er ook iemand in de situatie is) dan is communiceren daarover de oplossing en diegene ook geloven.quote:Op donderdag 23 april 2009 12:21 schreef vencodark het volgende:
[..]
Dat is het probleem. Als ik eenmaal begin met vergelijken dan blijf ik vergelijken en denk ik dat er iets is terwijl er misschien helemaal niet is of ik ga verbanden leggen die helemaal niet kloppen.![]()
Ik maak het te ingewikkeld. Het komt er gewoon op neer dat ik een onzekere muts ben die teveel kan gaan piekeren.
It wasn't me!quote:
Waarover pieker je dan? Over alles of over specifieke dingen?quote:Op donderdag 23 april 2009 12:21 schreef vencodark het volgende:
[..]
Dat is het probleem. Als ik eenmaal begin met vergelijken dan blijf ik vergelijken en denk ik dat er iets is terwijl er misschien helemaal niet is of ik ga verbanden leggen die helemaal niet kloppen.![]()
Ik maak het te ingewikkeld. Het komt er gewoon op neer dat ik een onzekere muts ben die teveel kan gaan piekeren.
stoere actiequote:Op donderdag 23 april 2009 12:01 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Toen ik met een paar maten in Amsterdam uit was, was een vriend van me super lam...
Hij liep naar de dame toe en vroeg "zou jij voor 10 miljoen euro 1 nacht met mij naar bed gaan ? "
Het was best een mooie vrouw met stijl
Ze dacht even na, en zei "Hmm, ja hoor"
Toen vroeg die vriend "Zou je ook voor 10 euro 1 nacht met mijn naar bed gaan ? "
Toen zei het meisje: "Denk je dat ik een of andere goedkope hoer ben ofzo ?"
Zegt mijn maat: "Dat eerste is al duidelijk, we bespreken nu alleen de prijs"
De rode hand van het meisje heeft gewoon de rest van de avond op zijn wang gestaan![]()
![]()
![]()
Kan ik eindelijk een nacht slapen (ik slaap slecht) én eindelijk een keer uitslapen, kom ik om 12 uur mn bed uit... Is dr 1 chagrijnig dat ik uitgeslapen heb... Krijg ik het verwijt dat ik elke dag zo lang in bed lig. Ik sta al weken om 8 uur koffie te zetten voor drquote:
zoals nouk zegt: als het over iemand gaat gewoon over praten, kan diegene je gerust stellen, en intussen aan je zelfvertrouwen werkenquote:Op donderdag 23 april 2009 12:21 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik heb al gepraat en ik denk dat meer praten geen nut heeft. Dan maak ik het misschien groter dan het is en wordt het juist een probleem. Het is zo'n onderbuik gevoel wat ik niet goed kan verklaren of aanwijzen ofzo. Wat valt er dan ook nog te bespreken? Ik moet gewoon eens niet zo onrustig gaan doen en beetje zelfvertrouwen krijgen.quote:Op donderdag 23 april 2009 12:24 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Als je twijfels gebaseerd zijn op iemand anders (dus dat er ook iemand in de situatie is) dan is communiceren daarover de oplossing en diegene ook geloven.
Als jij de enige bent, je best doen, meer kun je niet doen.
Ik herken het hoor, maar ik ben ermee gestopt, maak mezelf gek
Daar trek je je toch lekker niets van.quote:Op donderdag 23 april 2009 12:26 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Kan ik eindelijk een nacht slapen (ik slaap slecht) én eindelijk een keer uitslapen, kom ik om 12 uur mn bed uit... Is dr 1 chagrijnig dat ik uitgeslapen heb... Krijg ik het verwijt dat ik elke dag zo lang in bed lig. Ik sta al weken om 8 uur koffie te zetten voor dr
Wel over iets specifieks maar ik wil niet teveel in detail treden. Het is gewoon sinds een paar dagen en heb beetje moeite het los te laten enzo.quote:Op donderdag 23 april 2009 12:24 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Waarover pieker je dan? Over alles of over specifieke dingen?
Ik zal wel moeten... Ik moet toch met dr samen levenquote:Op donderdag 23 april 2009 12:27 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Daar trek je je toch lekker niets van.Volgende x gewoon geen koffie voor haar zetten.
Heb je zelf wel het idee dat je terecht piekert dan? Of vind je zelf ook dat het ergens op slaat?quote:Op donderdag 23 april 2009 12:27 schreef vencodark het volgende:
[..]
Wel over iets specifieks maar ik wil niet teveel in detail treden. Het is gewoon sinds een paar dagen en heb beetje moeite het los te laten enzo.
Pijn in mijn vingers van het typen, en alleen jij reageertquote:
Das nog een beetje het probleemquote:Op donderdag 23 april 2009 12:32 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Heb je zelf wel het idee dat je terecht piekert dan? Of vind je zelf ook dat het ergens op slaat?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |