Maar maakt niet uit hoor, de stof snappen is belangrijker dan hoe goed je tekenen kuntquote:
ja ik ben er nie goed in hoor haha tnx!quote:Op donderdag 23 april 2009 11:46 schreef Rauw. het volgende:
Carooltje PMde mij dat ik het even moest doen
ohw ok moet je anders maar ff linkje doorsturen dan zal ik eens kijkenquote:Op donderdag 23 april 2009 11:47 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Maar maakt niet uit hoor, de stof snappen is belangrijker dan hoe goed je tekenen kunt
Ik zou ja zeggen als ik jou wasquote:Op donderdag 23 april 2009 11:49 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Jij wil mijn auto poetsen en me nog geld toe geven ook?
Ik wil alles aan je gevenquote:Op donderdag 23 april 2009 11:49 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Jij wil mijn auto poetsen en me nog geld toe geven ook?
de rose?quote:
Té slechtquote:
ze zijn niet actief op zoek, maar als je laat weten dat je interesse hebt weigeren ze je echt nietquote:Op donderdag 23 april 2009 11:48 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
ohw ok moet je anders maar ff linkje doorsturen dan zal ik eens kijken
Rosé denk ikquote:
Dat snap ik ja.. maar het ging mij meer om het 'gelukt'quote:
of ik er tijd voor heb. zit nu nog in een meeting in Deventer en moet misschien daarna nog door naar Groningen. En met een beetje pech heb ik vanavond een oefenwedstrijd.quote:Op donderdag 23 april 2009 11:52 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Dat snap ik ja.. maar het ging mij meer om het 'gelukt'
Moah, moeten moeten... Moeten is dwang.quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wel de lusten, niet de lasten
Voor sommige is het precies anders om
Edot: voor sommige vrouwen*...Just come back if you even wanna try it again, but I told you once, you son of a bitch, I'm the best there's ever been !!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |