quote:Op donderdag 23 april 2009 10:53 schreef HSG-BOMBER het volgende:
Nee, je hoort gewoon aanwezig te zijn. Tuig zoals jij kan niet zonder begeleiding rondlopen.
18
Nee als dit de schoolregels zijn nietquote:Op donderdag 23 april 2009 10:51 schreef 4Twenty het volgende:
Gister was ik niet naar de les gegaan, en nu hoor ik dat ik moet nablijven daardoor.
Ik ben 18, zit op MBO (haha, TS zit op MBO), dus ik bepaal zelf wel of ik nablijf of niet.
Toch?
Ik deed het toch al, en nu moet (moet!) ik nablijven.quote:Op donderdag 23 april 2009 10:54 schreef Armageddon het volgende:
Dat je het je alleen afvraagt en niet doet maakt je al tot een faalhaas.
Maak je huiswerk, klik hier alvast maar op. Een goed begin.quote:Op donderdag 23 april 2009 10:54 schreef 4Twenty het volgende:
Ik heb trouwens nu vanaf 10:00 tot 16:45 huiswerk dag.
Dat heb ik op maandag en donderdag.
Ik ben al aan het leren voor de toets van vanmiddag.quote:Op donderdag 23 april 2009 10:56 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Maak je huiswerk, klik hier alvast maar op. Een goed begin.
Leren op het MBOquote:Op donderdag 23 april 2009 10:57 schreef 4Twenty het volgende:
[..]
Ik ben al aan het leren voor de toets van vanmiddag..
Sorry dat ik niet zo intelligent ben als de meeste users hier.quote:
Je kan beter in een fabriek gaan werken.quote:Op donderdag 23 april 2009 10:59 schreef 4Twenty het volgende:
[..]
Sorry dat ik niet zo intelligent ben als de meeste users hier.!
Want?quote:Op donderdag 23 april 2009 11:00 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Je kan beter in een fabriek gaan werken.
Dat zijn ze ook niet. Ze doen alleen maar alsof.quote:Op donderdag 23 april 2009 10:59 schreef 4Twenty het volgende:
[..]
Sorry dat ik niet zo intelligent ben als de meeste users hier.!
'Cool'quote:Op donderdag 23 april 2009 11:00 schreef Dj_Day-V het volgende:
Ik ben ook 2 weken achter elkaar donderdag 12 uur gegaan maar ik hoef nooit nakomen
quote:Op donderdag 23 april 2009 11:01 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Dat zijn ze ook niet. Ze doen alleen maar alsof.
Obvious troll is obviousquote:Op donderdag 23 april 2009 11:04 schreef 4Twenty het volgende:
Oh, ik blow ook, hebben we dat ook weer gehad.
Was jij niet diegene die zijn vriendin op een originele manier voor het schoolbal gevraagd had?quote:
Overbodige toevoeging... Dat hadden we al begrepen.quote:Op donderdag 23 april 2009 11:04 schreef 4Twenty het volgende:
Oh, ik blow ook, hebben we dat ook weer gehad.
quote:Op donderdag 23 april 2009 11:05 schreef Prism het volgende:
[..]
Was jij niet diegene die zijn vriendin op een originele manier voor het schoolbal gevraagd had?_
Deze post ook.quote:Op donderdag 23 april 2009 11:05 schreef Cybey het volgende:
[..]
Overbodige toevoeging... Dat hadden we al begrepen.
quote:Pretexting
Pretexting is a form of social engineering where an invented scenario (the pretext) is used on a victim in order to get the victim to release information or perform an action. The target is typically contacted over the telephone. For pretexting to be effective, the attacker must be able to establish legitimacy with the intended target, or victim. This often requires some prior knowledge or research on the part of the attacker. For example, if an attacker knows the target's social security number, they may use that information to gain the trust of their target. The target is then more likely to release further information.
Phishing
Phishing is a form of social engineering where the phisher pretends to represent a legitimate outside organization. They typically contact the target individual (the phishee) via email. The phisher might ask for verification of information, such as passwords or usernames in order prevent some terrible consequence from occurring.
Vishing / Phone Phishing
A new form of social engineering that uses Voice over IP (VoIP) is known as vishing. With vishing, an unsuspecting user is sent a voice mail instructing them to call a number which appears to be a legitimate telephone-banking service. The call is then intercepted by a thief. Bank account numbers or passwords entered over the phone for verification are then stolen.
Nee, bouwkunde.quote:
Je blijft een MBO'erquote:Op donderdag 23 april 2009 11:12 schreef Rasher het volgende:
Als je 18 bent, ben je niet meer leerplichtig.
Ik stond bovenaan de klas met spijbeluren. 592 uur in 2 jaar.En dat met maar 14 uur les per week.
Nablijven hoefde nooit, ik was zo weinig aanwezig. Kreeg de kans niet om te kloten. Na 2 jaar wist ik nog niet met wie ik allemaal in de klas zat. Sowieso wist ik maar van 3 mensen hun naam, de rest had ik bijnamen gegeven mbt tot hun uiterlijk. Veel makkelijker te onthouden (paar mocro's konden dat alleen niet velen: Ey, bontkraag! Nee, die andere)
Leren deed ik niet. Zorgde wel dat ik wist wanneer een SO/MO was, zodat ik dan wel aanwezig was.
1e jaar beste rapport van de klas. 2e jaar niet het beste maar stond wel in de top 3.
bv Engels examen. Mocht je woordenboek bij gebruiken (). Wist ik niet, want ik had de les gemist waar dat gezegd werd. Toch beste punt van de klas
MBOBelachelijk makkelijk.
School
ZOOOOO JIJ BENT STOERRRR!!!!!!! MAG IK JE AANRAKEN!?!quote:Op donderdag 23 april 2009 11:12 schreef Rasher het volgende:
Als je 18 bent, ben je niet meer leerplichtig.
Ik stond bovenaan de klas met spijbeluren. 592 uur in 2 jaar.En dat met maar 14 uur les per week.
Nablijven hoefde nooit, ik was zo weinig aanwezig. Kreeg de kans niet om te kloten. Na 2 jaar wist ik nog niet met wie ik allemaal in de klas zat. Sowieso wist ik maar van 3 mensen hun naam, de rest had ik bijnamen gegeven mbt tot hun uiterlijk. Veel makkelijker te onthouden (paar mocro's konden dat alleen niet velen: Ey, bontkraag! Nee, die andere)
Leren deed ik niet. Zorgde wel dat ik wist wanneer een SO/MO was, zodat ik dan wel aanwezig was.
1e jaar beste rapport van de klas. 2e jaar niet het beste maar stond wel in de top 3.
bv Engels examen. Mocht je woordenboek bij gebruiken (). Wist ik niet, want ik had de les gemist waar dat gezegd werd. Toch beste punt van de klas
MBOBelachelijk makkelijk.
School
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |