quote:Op donderdag 23 april 2009 10:53 schreef HSG-BOMBER het volgende:
Nee, je hoort gewoon aanwezig te zijn. Tuig zoals jij kan niet zonder begeleiding rondlopen.
18
Nee als dit de schoolregels zijn nietquote:Op donderdag 23 april 2009 10:51 schreef 4Twenty het volgende:
Gister was ik niet naar de les gegaan, en nu hoor ik dat ik moet nablijven daardoor.
Ik ben 18, zit op MBO (haha, TS zit op MBO), dus ik bepaal zelf wel of ik nablijf of niet.
Toch?
Ik deed het toch al, en nu moet (moet!) ik nablijven.quote:Op donderdag 23 april 2009 10:54 schreef Armageddon het volgende:
Dat je het je alleen afvraagt en niet doet maakt je al tot een faalhaas.
Maak je huiswerk, klik hier alvast maar op. Een goed begin.quote:Op donderdag 23 april 2009 10:54 schreef 4Twenty het volgende:
Ik heb trouwens nu vanaf 10:00 tot 16:45 huiswerk dag.
Dat heb ik op maandag en donderdag.
Ik ben al aan het leren voor de toets van vanmiddag.quote:Op donderdag 23 april 2009 10:56 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Maak je huiswerk, klik hier alvast maar op. Een goed begin.
Leren op het MBOquote:Op donderdag 23 april 2009 10:57 schreef 4Twenty het volgende:
[..]
Ik ben al aan het leren voor de toets van vanmiddag..
Sorry dat ik niet zo intelligent ben als de meeste users hier.quote:
Je kan beter in een fabriek gaan werken.quote:Op donderdag 23 april 2009 10:59 schreef 4Twenty het volgende:
[..]
Sorry dat ik niet zo intelligent ben als de meeste users hier.!
Want?quote:Op donderdag 23 april 2009 11:00 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Je kan beter in een fabriek gaan werken.
Dat zijn ze ook niet. Ze doen alleen maar alsof.quote:Op donderdag 23 april 2009 10:59 schreef 4Twenty het volgende:
[..]
Sorry dat ik niet zo intelligent ben als de meeste users hier.!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |