abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_68314516
quote:
Op donderdag 23 april 2009 19:58 schreef Fortitudo het volgende:
[ afbeelding ]

aissati en sno de bilmatties bij ajax

volgens mij houdt aissati meer van mannen ipv vrouwen
Al steekt 'ie 'm in een geit, dat boeit me echt geen ene flikker. Als 'ie maar met mooie assistjes strooit en af en toe een goaltje meepikt.
AFC Ajax | SS Lazio | SK Slavia | Bobby Haarms †
"Het gaat nu even slecht, maar je moet Ajax altijd blijven steunen hè," zei hij. Hij herhaalde zijn boodschap nog eens: "Altijd blijven steunen, die club. Daar ben je Ajacied voor."
pi_68314734
quote:
[ afbeelding ]

Aissati het vrouwtje en Afellay het mannetje..?
pi_68314903
quote:
Op donderdag 23 april 2009 20:07 schreef Emimich het volgende:

[..]

Aissati het vrouwtje en Afellay het mannetje..?
Ik wil niet weten wat die 2 samen altijd in de auto deden
  donderdag 23 april 2009 @ 20:13:35 #154
77508 Loserkid
Met dank aan Houniet.
pi_68314928
hoe kan ik op die kaart invullen dat ik in een ander vak wil dan
pi_68314984
quote:
Op donderdag 23 april 2009 20:13 schreef Loserkid het volgende:
Het aanvragen van een andere plek in de Amsterdam ArenA (alle vakken behalve 125 t/m 129, 424/425 en 119 t/m 122) kan alleen telefonisch. Ajax seizoenkaarthouders die 3 jaar of langer onafgebroken in het bezit zijn van een seizoenkaart mogen vanaf dinsdag 12 mei 2009 bellen met Ajax Supporterszaken. Seizoenkaarthouders die korter dan 3 jaar in het bezit zijn van een seizoenkaart kunnen vanaf maandag 18 mei telefonisch contact opnemen.

Hou er rekening mee dat we afhankelijk zijn van de beschikbare plaatsen en dat sommige vakken erg populair zijn. Vooral de vakken achter de doelen en de lagere rijen van de vakken aan de lange zijde zijn erg gewild. Wij zullen uiteraard ons best doen je zo goed mogelijk te helpen, maar wij kunnen geen garanties geven.

Daarnaast is het verstandig de gegevens van eventuele andere personen die met je mee moeten verhuizen bij de hand te houden. Een postcode is in principe voldoende, maar nog beter is het om het relatienummer te hebben. Dit maakt het verplaatsen aanzienlijk makkelijker en sneller. Het relatienummer staat achterop de seizoenkaart en begint met 01-...

Voor plaatsverzoeken voor de F-Side, het Sfeervak en de eerste ring Oost gelden andere regels. Kijk hiervoor bij de veelgestelde vragen.
pi_68315042
Tuurlijk gaan die Ajacieden naar Volendam. Daar kun je namelijk prima snuiven
  donderdag 23 april 2009 @ 21:12:01 #157
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_68317045
Prijs van SCC gewoon tien procent omhoog! En dat na wéér geen kampioenschap.
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
pi_68317300
quote:
Op donderdag 23 april 2009 21:12 schreef M0NTANA het volgende:
Die van jou is 10% omhoog gegaan? Ik vind het al belachelijk dat die van mij met 10 Euro omhoog is gegaan ondanks 5 ellendige jaren.

In die brief stond ook dat sommige vakken/rijen vergeleken met andere nationale en internationale stadions te laag waren en dus daarom verhoogd zijn. Er wordt al jaren geklaagd over de hoge prijzen, het is al vaak genoeg duidelijk geweest dat veel mensen door de hoge prijzen niet komen opdagen en het stadion halfleeg is en who the fuck kan het wat schelen wat de prijzen in andere stadions zijn???

En dan ook nog eens dat bocht van een Grolsch wat ze schenken met 40 cent (meer dan 10%) de hoogte in gooien.

Way to go Ajax, waaaaay to go.
"Het gaat nu even slecht, maar je moet Ajax altijd blijven steunen hè," zei hij. Hij herhaalde zijn boodschap nog eens: "Altijd blijven steunen, die club. Daar ben je Ajacied voor."
  donderdag 23 april 2009 @ 21:19:14 #159
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_68317381
Betaalde dit seizoen tweehonderd euro en volgend seizoen twintig euro meer.
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
pi_68317577
quote:
Op donderdag 23 april 2009 21:12 schreef M0NTANA het volgende:
Hier 2,5%, maar blijft duur natuurlijk. Ach, schijt. Alles wat leuk is, is duur of slecht voor je.
Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
[b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
Ray's Statshoekje - 2009/2010.
  donderdag 23 april 2009 @ 21:26:35 #161
11102 knep
Mountainfreak
pi_68317678
quote:
Op donderdag 23 april 2009 21:24 schreef RayMania het volgende:

[..]

Hier 2,5%, maar blijft duur natuurlijk. Ach, schijt. Alles wat leuk is, is duur of slecht voor je.
Is het zo leuk dan ?
pi_68318117
quote:
Op donderdag 23 april 2009 21:24 schreef RayMania het volgende:

[..]

Ik verkeer gelukkig in de situatie dat ik mijn SCC lachend kan aftikken, maar toch. Het is wel duur. Maar je krijgt er ook wat voor terug. Nog niet eens zozeer die paar schaarse mooie momenten dankzij Ajax, maar ook een hoop lol met vrienden en nieuwe ervaringen die je anders nooit zou opdoen. Al moet je daar over het algemeen wel weer voor bijbetalen.
Enoh: "Voor Nederlanders is het misschien normaal dat getalenteerde voetballers bij Ajax spelen, maar zo denk ik niet. Er zijn zat goede spelers die niet de kans krijgen voor Ajax te voetballen. Ik wel. Daar bedank ik God iedere dag voor."
pi_68318156
Ajax Cape Town 5-2 gewonnen van Thanda Royal Zulu. Ole!
pi_68318206
Ach, in 2007 betaalde ik 25 Euro voor een SCC van Slavia. Jaar daarop 60 Euro.
pi_68318453
Daar krijg je eerder geld toe om een SCC te nemen.
Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
[b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
Ray's Statshoekje - 2009/2010.
  donderdag 23 april 2009 @ 21:53:53 #166
25041 Doopy-X-
Diener der burgers
pi_68318903
quote:
Op donderdag 23 april 2009 21:43 schreef RayMania het volgende:
Daar krijg je eerder geld toe om een SCC te nemen.
Dat zeggen ze tegenwoordig ook vaak over ons cluppie
pi_68319204
Vandaag wat van de training gezien (kutdoeken rondom het trainingsveld ).

Volgens mij was op een gegeven moment 1 van de trainers (zag niet goed wie) wat aan het uitleggen. Iedereen aan het luisteren, behalve Sno. Die was namelijk een balletje hoog aan het houden.

Fotografe kreeg nog bijna een pegel van Sulejmani op d'r hoofd, scheelde niks.
While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
  vrijdag 24 april 2009 @ 00:05:45 #168
166976 DuvelDuvel
Altijd heet en altijd hype
pi_68323846
quote:
[ afbeelding ]

Heb jij even geluk.
#FreeHat
  vrijdag 24 april 2009 @ 00:39:34 #169
166976 DuvelDuvel
Altijd heet en altijd hype
pi_68324496
quote:
Wielaert: "We zijn extreem in pieken en dalen"
Ajacied Robbie Wielaert is met zijn oude club FC Twente verwikkeld in de strijd om de tweede plaats van de Eredivisie. De verdediger beseft dat de Tukkers de beste papieren hebben om zich te plaatsen voor de voorronde van de Champions League.

Wielaert wijst naar de blessures als belangrijkste reden van de achterstand op FC Twente. "Zij hebben een hogere ondergrens, spelen altijd een 6,5. Wij scoren vaak een vier of een acht. Zij hebben meer vastigheid, dat komt omdat ze bijna altijd het zelfde elftal op kunnen stellen. Bij Ajax zijn er veel meer blessures, dat is een voornaam verschil", aldus de oud-speler van FC Twente en NEC tegenover Sportweek.

De mandekker blikt nog even terug op het verloren duel met PSV (6-2). "Je merkt dat de hele club naar Champions League-voetbal snakt. Het zou goed zijn voor deze groep, we missen soms degelijk- en slimheid. Dat zag je ook tegen PSV. Wij helpen de tegenstander door fouten in de wedstrijd, en zakken daarna weg. We zijn extreem in onze pieken en dalen."

Ondanks dat FC Twente de beste papieren heeft om, achter AZ, als tweede op de ranglijst te eindigen acht hij Ajax niet kansloos, aangezien de Amsterdammers op de laatste speeldag FC Twente op bezoek krijgen. "Dat duel wordt waarschijnlijk cruciaal."
#FreeHat
pi_68325847
Wtf?
pi_68326770
quote:
Op donderdag 23 april 2009 20:13 schreef Loserkid het volgende:
Ik denk ook dat ik maar wat anders ga uitzoeken 410 pietermannen vind ik nogal wat.
Verdomde eigenwijs
Viva la afca
  vrijdag 24 april 2009 @ 08:53:17 #172
110223 MOON76
A.F.C.A. CB$
pi_68327183
quote:
Op donderdag 23 april 2009 21:19 schreef M0NTANA het volgende:
Betaalde dit seizoen tweehonderd euro en volgend seizoen twintig euro meer.

Hier nog 1....

Gewoon 10% meer...
Maar goed, we betalen maar weer gewoon....
[b]1 spermacel heeft 37,5MB aan DNA data[/b]
[b]Dat betekent dat tijdens een gemiddelde zaadlozing een dataoverdracht van 1,33 PB (1,048,676GB) in 3 seconde plaatsvind..[/b]
[b]En ik maar denken dat glasvezel snel was[/b]
pi_68327681
quote:
Ryan Babel kreeg van zijn huidige werknemer Liverpool te horen dat er voor hem geen plek is volgend jaar. Galatasaray heeft belangstelling om de voormalige speler van Ajax in de zomer over te nemen.
Turkse interesse voor Babel

Als de turken slechts 10 bieden, is het geen optie voor Ajax om hem te terug te halen
"Once you jack off to Japanese girls puking in each others mouths, you can't exactly go back to Playboy" - Randy Marsh
pi_68327729
We hebben echt goed gedaan om Babel voor zoveel geld te verkopen
pi_68328205
quote:
Op vrijdag 24 april 2009 09:17 schreef toma het volgende:
We hebben echt goed gedaan om Babel voor zoveel geld te verkopen
Dat wel maar ik vind hem veel beter dan Elia die je dan voor 12 wil halen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')