Al steekt 'ie 'm in een geit, dat boeit me echt geen ene flikker. Als 'ie maar met mooie assistjes strooit en af en toe een goaltje meepikt.quote:Op donderdag 23 april 2009 19:58 schreef Fortitudo het volgende:
[ afbeelding ]
aissati en sno de bilmatties bij ajax
volgens mij houdt aissati meer van mannen ipv vrouwen
Aissati het vrouwtje en Afellay het mannetje..?quote:Op donderdag 23 april 2009 19:58 schreef Fortitudo het volgende:
[ afbeelding ]
Ik wil niet weten wat die 2 samen altijd in de auto dedenquote:Op donderdag 23 april 2009 20:07 schreef Emimich het volgende:
[..]
Aissati het vrouwtje en Afellay het mannetje..?
Het aanvragen van een andere plek in de Amsterdam ArenA (alle vakken behalve 125 t/m 129, 424/425 en 119 t/m 122) kan alleen telefonisch. Ajax seizoenkaarthouders die 3 jaar of langer onafgebroken in het bezit zijn van een seizoenkaart mogen vanaf dinsdag 12 mei 2009 bellen met Ajax Supporterszaken. Seizoenkaarthouders die korter dan 3 jaar in het bezit zijn van een seizoenkaart kunnen vanaf maandag 18 mei telefonisch contact opnemen.quote:Op donderdag 23 april 2009 20:13 schreef Loserkid het volgende:
hoe kan ik op die kaart invullen dat ik in een ander vak wil dan
Die van jou is 10% omhoog gegaan? Ik vind het al belachelijk dat die van mij met 10 Euro omhoog is gegaan ondanks 5 ellendige jaren.quote:Op donderdag 23 april 2009 21:12 schreef M0NTANA het volgende:
Prijs van SCC gewoon tien procent omhoog!En dat na wéér geen kampioenschap.
Hier 2,5%, maar blijft duur natuurlijk. Ach, schijt. Alles wat leuk is, is duur of slecht voor je.quote:Op donderdag 23 april 2009 21:12 schreef M0NTANA het volgende:
Prijs van SCC gewoon tien procent omhoog!En dat na wéér geen kampioenschap.
Is het zo leuk danquote:Op donderdag 23 april 2009 21:24 schreef RayMania het volgende:
[..]
Hier 2,5%, maar blijft duur natuurlijk. Ach, schijt. Alles wat leuk is, is duur of slecht voor je.
Ik verkeer gelukkig in de situatie dat ik mijn SCC lachend kan aftikken, maar toch. Het is wel duur. Maar je krijgt er ook wat voor terug. Nog niet eens zozeer die paar schaarse mooie momenten dankzij Ajax, maar ook een hoop lol met vrienden en nieuwe ervaringen die je anders nooit zou opdoen. Al moet je daar over het algemeen wel weer voor bijbetalen.quote:Op donderdag 23 april 2009 21:24 schreef RayMania het volgende:
[..]
Hier 2,5%, maar blijft duur natuurlijk. Ach, schijt. Alles wat leuk is, is duur of slecht voor je.
Dat zeggen ze tegenwoordig ook vaak over ons cluppiequote:Op donderdag 23 april 2009 21:43 schreef RayMania het volgende:
Daar krijg je eerder geld toe om een SCC te nemen.
Heb jij even geluk.quote:Op donderdag 23 april 2009 19:58 schreef Fortitudo het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Wielaert: "We zijn extreem in pieken en dalen"
Ajacied Robbie Wielaert is met zijn oude club FC Twente verwikkeld in de strijd om de tweede plaats van de Eredivisie. De verdediger beseft dat de Tukkers de beste papieren hebben om zich te plaatsen voor de voorronde van de Champions League.
Wielaert wijst naar de blessures als belangrijkste reden van de achterstand op FC Twente. "Zij hebben een hogere ondergrens, spelen altijd een 6,5. Wij scoren vaak een vier of een acht. Zij hebben meer vastigheid, dat komt omdat ze bijna altijd het zelfde elftal op kunnen stellen. Bij Ajax zijn er veel meer blessures, dat is een voornaam verschil", aldus de oud-speler van FC Twente en NEC tegenover Sportweek.
De mandekker blikt nog even terug op het verloren duel met PSV (6-2). "Je merkt dat de hele club naar Champions League-voetbal snakt. Het zou goed zijn voor deze groep, we missen soms degelijk- en slimheid. Dat zag je ook tegen PSV. Wij helpen de tegenstander door fouten in de wedstrijd, en zakken daarna weg. We zijn extreem in onze pieken en dalen."
Ondanks dat FC Twente de beste papieren heeft om, achter AZ, als tweede op de ranglijst te eindigen acht hij Ajax niet kansloos, aangezien de Amsterdammers op de laatste speeldag FC Twente op bezoek krijgen. "Dat duel wordt waarschijnlijk cruciaal."
Ik denk ook dat ik maar wat anders ga uitzoekenquote:Op donderdag 23 april 2009 20:13 schreef Loserkid het volgende:
hoe kan ik op die kaart invullen dat ik in een ander vak wil dan
quote:Op donderdag 23 april 2009 21:19 schreef M0NTANA het volgende:
Betaalde dit seizoen tweehonderd euro en volgend seizoen twintig euro meer.
Turkse interesse voor Babelquote:Ryan Babel kreeg van zijn huidige werknemer Liverpool te horen dat er voor hem geen plek is volgend jaar. Galatasaray heeft belangstelling om de voormalige speler van Ajax in de zomer over te nemen.
Dat wel maar ik vind hem veel beter dan Elia die je dan voor 12 wil halenquote:Op vrijdag 24 april 2009 09:17 schreef toma het volgende:
We hebben echt goed gedaan om Babel voor zoveel geld te verkopen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |