quote:
Op zaterdag 25 april 2009 19:24 schreef AQuila360 het volgende:Skychat wat heb je vandaag gedaan in Fallout 3
Maak eens zon mooie sfeer impressie
Ik ben net begonnen om van Regulators HQ naar Wheaton Armory the lopen.
Onderweg (vlakbij Wheaton) kwam ik 2 Enclave troopers tegen, die heb ik om moeten leggen en heb ze verplaatst naar Wheaton Armory. (ik leg je zo uit waarom)
Toen ik bij Wheaton Armory aankwam waren er overal Raiders maar omdat ik hierboven genoemde ingredienten altijd gebruik ziet niemand mij aankomen dus dat zijn allemaal headshots ala walk in the park haha.
Toen alle Raiders dood waren ben ik een stukje terug gegaan om die Enclave troopers te gaan halen om ze in Wheaton Armory te leggen.. iedere enemy in Fallout 3 re-spawned na 72 ingame uren dus wanneer al die gasten weer bijkomen gaat dat 1 groot vuur gevecht worden natuurlijk en scheelt jou dat weer kogels voor een volgende keer mocht je terug gaan.
Nu ben ik onderweg naar Bill Steward in Temple of the Union om die slaven terug te vinden.
Dat maakt weer deel uit van de quest Head of the State waar je het hoofd van Lincoln weer op zijn standbeeld terug moet zien te krijgen.
Ik ben nu een level 19 en half dus 20 is heel dichtbij en zal met deze missie wel 20 gaan worden.
Mijn karma is goed: Saint, dus vlak voordat ik die missie ga eindigen doe ik even saven zodat ik de 3 karma achievements kan halen.. hoe doe ik dat? Met het afmaken van een quest krijg je een hoog aantal XP points dus. Nou ik save vlak voordat ik mijn missie ga claimen met goede karma, daarna reload ik de save en ga een potje good guys afknallen zodat ik neutral ben, dan ga ik weer m'n missie claimen en krijg die andere achievement en zo doe je dat ook voor bad karma.
Dat doe je dus voor iedere karma level achievements anders moet je steeds weer opnieuw beginnen.
Maar nu duik ik nog even verder in de game, ik spreek je straks

----------
[ Bericht 2% gewijzigd door SkyChat op 25-04-2009 20:26:25 ]