Ik had het niet beter kunnen verwoordenquote:Op vrijdag 24 april 2009 15:38 schreef Cyberia18 het volgende:
Op The Box vond ik het stiekem nog wel leuk om naar te kijken. Toen liepen daar nog gasten als Jeroen en Jurjen rond, mensen met een goede kijk op gaming gerelateerde zaken. Sinds de overstap naar TMF is het alleen maar een grote speeltuin geworden met de komst van klapjosti's als Melle en Dennis die het team kwamen ''versterken'' (kuch). Toen werd de toppunt van triestheid ook wel snel bereikt.
Nee geef mij maar Cybernet.Daar zat ik wekelijks voor aan de buis gekluisterd.
Wel slechterquote:Op vrijdag 24 april 2009 15:40 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
Ik had het niet beter kunnen verwoorden
Jurjen.quote:Op vrijdag 24 april 2009 15:46 schreef TerroRobbie het volgende:
Nu Ruben was ook lachen, maar ik bedoel nog een andere. Ook kaal. Flink wat tattoo's.
Juist dit is hem. Nu zijn naam nog...quote:Op vrijdag 24 april 2009 15:46 schreef TerroRobbie het volgende:
Nee Ruben was ook lachen, maar ik bedoel nog een andere. Ook kaal. Flink wat tattoo's.
Steven?quote:Op vrijdag 24 april 2009 15:46 schreef TerroRobbie het volgende:
Nee Ruben was ook lachen, maar ik bedoel nog een andere. Ook kaal. Flink wat tattoo's.
lol wtfquote:Op vrijdag 24 april 2009 16:07 schreef Cyberia18 het volgende:
Ik zie het nu pas maar Gamepro geeft The Godfather II 5 out 5.!!!
Ja, met de Grid engine. Hopelijk word 't geen arcade F1 game.quote:Op vrijdag 24 april 2009 12:01 schreef Rossdale het volgende:
[..]
In 2010 eindelijk een F1 game voor de 360!
vertel me a.u.b dat ie wel online co-op heeft.quote:Op vrijdag 24 april 2009 12:15 schreef Notorious_Roy het volgende:
[ link | afbeelding ] [ link | afbeelding ] [ link | afbeelding ] [ link | afbeelding ]
Die schermen wals ik zo snel mogelijk door heen omdat ik hem voor gamen gebruik, leuke wallpapers zie ik we op me pc. En ook daar kijk ik bijna niet naarquote:Op vrijdag 24 april 2009 17:41 schreef SkyChat het volgende:
Okay je hebt gelijk maar dan nog heb je dit lelijke ding voor je neus.
Wéér een wallpaper verneukt door het uber lelijke design.
[ afbeelding ]
Dan moet je naar de plek toe waar het plaatje staat en en dan op Y drukken.quote:Op vrijdag 24 april 2009 18:23 schreef wc-eend het volgende:
Je kon toch ook je eigen pics als achtergrond instellen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |