Of dat de kijkers van Gamekings sneller tevreden zijn dan die bij Fok.quote:Op vrijdag 24 april 2009 14:37 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Wat heeft dat met die gasten van Gamekings te maken?Die gasten zelf zijn gewoon absoluut niet serieus te nemen. Omdat ze nou populair zijn omdat ze een van de eerste waren en dik gesponsord worden door PU en MTV, zegt weinig meer dan dat je met geld iedere idioot populair kunt maken.
Ik vind het wel tof hoor!quote:Op vrijdag 24 april 2009 14:34 schreef Rossdale het volgende:
En ik heb toen "euj" terug gezegd. Nou, spanning en sensatie hoor AQwiiwii
Daarom zijn ze ook al jaren populair zowel op tv als schrijvend. En dik gesponsord?quote:Op vrijdag 24 april 2009 14:37 schreef Rossdale het volgende:
Wat heeft dat met die gasten van Gamekings te maken?Die gasten zelf zijn gewoon absoluut niet serieus te nemen. Omdat ze nou populair zijn omdat ze een van de eerste waren en dik gesponsord worden door PU en MTV, zegt weinig meer dan dat je met geld iedere idioot populair kunt maken.
Klopt!quote:Op vrijdag 24 april 2009 14:47 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Daarom zijn ze ook al jaren populair zowel op tv als schrijvend. En dik gesponsord?Het is allemaal vrij low-budget hoor. Zeker in het begin.
Ze vinden zichzelf belangrijker als de games.quote:Op vrijdag 24 april 2009 14:17 schreef Rossdale het volgende:
Duh, het zijn die knuppels van gamekings
Een gemiddelde werkdag voor hun bestaat uit het doorrushen van games om maar zo snel mogelijk een preview/review te kunnen maken. Soms zijn dit toffe games, maar als je 8 uur lang Hour Of Victory moet spelen wordt je daar ook niet bepaald vrolijk van hoor.quote:Op vrijdag 24 april 2009 14:39 schreef PBateman1978 het volgende:
Ik ben best jaloers op die gasten eigenlijk.
''Ja we zijn hier in Stockholm om de nieuwste game van die en die te spelen, het is echt tof, vind jij ook niet?''
'Ja zeker tof, erg tof, vette grafx, dikke gameplay, JWT''
En hoppa, salaris binnen, snoepreisje gemaakt, nieuwste games gespeeld...
Daar heb je wel een punt Strolie!quote:Op vrijdag 24 april 2009 14:48 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ze vinden zichzelf belangrijker als de games.
Hoeveel denk je dat zendtijd kost?quote:Op vrijdag 24 april 2009 14:48 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Klopt!
Zeker de begin tijd op The Box nog was super low budget!
Gamekings zijn gewoon op tijd overgeschakeld en nu hebben ze op de site elke dag(!) een nieuw videoitem!
Eindredactie.quote:Op vrijdag 24 april 2009 14:51 schreef Rossdale het volgende:
wordt je daar ook niet bepaald vrolijk van hoor.
Ja oke misschien heb je ook wel gelijk maar ik ken niemand die het beter zou kunnen? Al die gameprogramma's op tv waren klote en nu nog i.t.t. Gamekings!quote:Op vrijdag 24 april 2009 14:54 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Hoeveel denk je dat zendtijd kost?En van wie was The Box? Juist! Van MTV dus
Ok The Box viel dat wel mee hoor, zeker op die onmogelijke tijdstippen waarop het af en toe werd uitgezonden.quote:Op vrijdag 24 april 2009 14:54 schreef Rossdale het volgende:
Hoeveel denk je dat zendtijd kost?En van wie was The Box? Juist! Van MTV dus
Juist Eindredactie, niet "reviewer"quote:
Edje doet dat nog steedsquote:Op vrijdag 24 april 2009 14:56 schreef super-muffin het volgende:
Ik las de PU vroeger eigenlijk alleen maar om de grappige bijschriften
JJ is wel serieus en Skate kan alles wel tof aan elkaar lullen, maar voor de rest vind ik het geen boeiende mannetjes.quote:Op vrijdag 24 april 2009 14:55 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ja oke misschien heb je ook wel gelijk maar ik ken niemand die het beter zou kunnen? Al die gameprogramma's op tv waren klote en nu nog i.t.t. Gamekings!
En er zitten ook serieus lui tussen en die vind ik ook wel toffer, Lui als Steven en JJ en Jan is ook wel tof
Spelling boeit me niet zo, daar hebben we zeer bekwame spellchecksters voor binnen ons teamquote:
Ach, weet je. Eigenlijk doen ze het hardstikke leuk voor hun doelgroep. En ik heb ze toentertijd bij de E3 in LA gesproken, het zijn best aardige gozers. Ik behoor gewoon niet tot de doelgroep (TMF-pubers). Ik ben meer zo'n oude azijnpisserige elitaire Edge-lezer.quote:Op vrijdag 24 april 2009 14:52 schreef AQuila360 het volgende:
Daar heb je wel een punt Strolie!
Dat is ook in de PU wel het geval maar dat maakt het ook wel leuker vind ik want je kent ze redelijk dan en dan weet je ook aan welk oordeel je waarde kunt hechten!
Steven ook niet?quote:Op vrijdag 24 april 2009 14:58 schreef Rossdale het volgende:
[..]
JJ is wel serieus en Skate kan alles wel tof aan elkaar lullen, maar voor de rest vind ik het geen boeiende mannetjes.
quote:Op vrijdag 24 april 2009 15:00 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ach, weet je. Eigenlijk doen ze het hardstikke leuk voor hun doelgroep. En ik heb ze toentertijd bij de E3 in LA gesproken. En het zijn aardige gozers. Ik behoor gewoon niet tot de doelgroep (TMF-pubers). Ik ben meer zo oude azijnisserige elitaire Edge-lezer.
Jouw held Jan reviewed daarnaast Family games in de troskompasquote:Op vrijdag 24 april 2009 14:55 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ja oke misschien heb je ook wel gelijk maar ik ken niemand die het beter zou kunnen? Al die gameprogramma's op tv waren klote en nu nog i.t.t. Gamekings!
En er zitten ook serieus lui tussen en die vind ik ook wel toffer, Lui als Steven en JJ en Jan is ook wel tof
Ja zo kun je voor iedereen baan wel een paar minpunten op een rijtje zettenquote:Op vrijdag 24 april 2009 15:04 schreef Strolie75 het volgende:
Als ik de verhalen die ik toen hoorde mag geloven is het trouwens niet alleen maar zonneschijn hoor. Lange dagen, veel onderweg, ook baggergames MOETEN spelen, zeikere PR-mensen van uitgevers die je onder druk proberen te zetten, het verdient geen drol en echt carriereperspectieven zijn er niet.
Dat bedoel ik.quote:Op vrijdag 24 april 2009 14:48 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ze vinden zichzelf belangrijker als de games.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |