Stopzetten van de Service. Je kunt de Service op elk moment stopzetten, met of zonder reden. Ga naar http://www.xbox.com/nl-NL/support/ voor meer informatie over hoe je de Service stop kunt zetten. Bepaalde Service aanbiedingen kunnen opzegkosten met zich meebrengen, en je zult alle opzegkosten moeten betalen zoals weergegeven in de documentatie bij het aanbod. Stopzetten van de Service door jou verandert niets aan jouw verplichting om alle kosten te betalen die op jouw betalingsaccount staan.quote:Op maandag 27 april 2009 17:40 schreef -Dries- het volgende:
[..]
1. Ik gebruik wel een creditcard :s
2. Bedankt, ik zal er naar kijken!
Ben ik nou heel scheel? Maar ik kan op de support pagina helemaal niks vinden over het stopzetten van de service..quote:Op maandag 27 april 2009 17:56 schreef SkyChat het volgende:
[..]
Stopzetten van de Service. Je kunt de Service op elk moment stopzetten, met of zonder reden. Ga naar http://www.xbox.com/nl-NL/support/ voor meer informatie over hoe je de Service stop kunt zetten. Bepaalde Service aanbiedingen kunnen opzegkosten met zich meebrengen, en je zult alle opzegkosten moeten betalen zoals weergegeven in de documentatie bij het aanbod. Stopzetten van de Service door jou verandert niets aan jouw verplichting om alle kosten te betalen die op jouw betalingsaccount staan.
Je bent niet scheel.quote:Op maandag 27 april 2009 19:12 schreef -Dries- het volgende:
[..]
Ben ik nou heel scheel? Maar ik kan op de support pagina helemaal niks vinden over het stopzetten van de service..
Ik ga ZO hard lachen als het blijkt dat je hem eigenlijk helemaal niet leuk vind maar je hem verplicht door moet gaan worstelen zodat je geen (nog groter) pleefiguur slaatquote:Op maandag 27 april 2009 19:28 schreef AQuila360 het volgende:
Fallout 3 komt mijn kant uit! Ik ga hem nog niet spelen maar dit is alvast een grote stap op weg naar het spelen van de beste game ooit!
Ongelofelijk. Moet dat echt via zo'n omweg? Stel je eens voor dat je gewoon aan kon vinken of je het automatisch wil verlengen of niet. Maar das natuurlijk niet ingewikkeld genoegquote:Op maandag 27 april 2009 19:24 schreef SkyChat het volgende:
[..]
Je bent niet scheel.
Je moet ze gewoon even opbellen om misverstanden te voorkomen.
Leg ze uit dat je op die datum gewoon niet meer wilt verlengen maar wel je account wilt behouden.
Probeer ook je creditcard gegevens te verwijderen..
quote:Op maandag 27 april 2009 19:30 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ik ga ZO hard lachen als het blijkt dat je hem eigenlijk helemaal niet leuk vind maar je hem verplicht door moet gaan worstelen zodat je geen (nog groter) pleefiguur slaat
Kan niet mis gaan omdat het Oblivion is + een setting die me meer aanspreekt!quote:Op maandag 27 april 2009 19:30 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ik ga ZO hard lachen als het blijkt dat je hem eigenlijk helemaal niet leuk vind maar je hem verplicht door moet gaan worstelen zodat je geen (nog groter) pleefiguur slaat
Avi kan ookquote:Op maandag 27 april 2009 19:30 schreef -Dries- het volgende:
[..]
Ongelofelijk. Moet dat echt via zo'n omweg? Stel je eens voor dat je gewoon aan kon vinken of je het automatisch wil verlengen of niet. Maar das natuurlijk niet ingewikkeld genoeg
Maar verder kun je dus alleen wmv bestanden afspelen of je xbox? Geen avi dus. Maar dan moet je dus zo'n converter hebben. Ook goed.
??quote:Op maandag 27 april 2009 19:37 schreef lennartb.nl het volgende:
[..]
Avi kan ookdivx enzo werkt perfect!
Niet alle .avi's zijn xvid/DivXquote:Op maandag 27 april 2009 19:45 schreef -Dries- het volgende:
[..]
??
Maar als ik een avi wil afspelen krijg ik de melding dat ik niet de goede codec heb. (zie post hierboven)
Zowiezoquote:Op maandag 27 april 2009 19:33 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Kan niet mis gaan omdat het Oblivion is + een setting die me meer aanspreekt!
Games zoals Kotor, Mass Effect en Morrowind en Oblivion vind ik altijd zowiezo tof
En wat moet ik dan doen? Converten?quote:Op maandag 27 april 2009 19:47 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Niet alle .avi's zijn xvid/DivX
Automatisch verlengen kan je via internet, NIET verlengen moet je voor bellenquote:Op maandag 27 april 2009 19:30 schreef -Dries- het volgende:
[..]
Ongelofelijk. Moet dat echt via zo'n omweg? Stel je eens voor dat je gewoon aan kon vinken of je het automatisch wil verlengen of niet. Maar das natuurlijk niet ingewikkeld genoeg
Maar verder kun je dus alleen wmv bestanden afspelen of je xbox? Geen avi dus. Maar dan moet je dus zo'n converter hebben. Ook goed.
Geloof het niet, maar als het zo is:quote:Op maandag 27 april 2009 20:09 schreef AQuila360 het volgende:
Ik heb nu ook een vette WO 2 shooter onderweg!
Iets van Turning Point? is die goed?
Naar de winkel en nieuwe kopenquote:Op maandag 27 april 2009 20:28 schreef Scarface2004 het volgende:
tis weer zover;
een RRoD, tijd geleden ook.
Hoe ging het ook alweer?
Setupquote:Op maandag 27 april 2009 20:41 schreef -Dries- het volgende:
Wie kan me helpen met dat Windows Media Centre?
Het opstarten lukt allemaal wel, het afspelen wil alleen nog niet lukken:quote:
quote:What kind of media can I play using the Media Center Extender?
Live and recorded TV, digital photos, digital music, home video, and exclusive online multimedia content such as news clips, downloadable music, local weather, RSS feeds, and more (through Online Spotlight).
Video formats:
* MPEG-1 with MPEG audio
* MPEG-2 with MPEG audio or AC-3 audio
* WMV 7, 8, & 9 with WMA Standard or WMA Pro audio
* WMV Image 1 & 2 (Photo Story 1, 2, & 3)
Que?quote:Op maandag 27 april 2009 19:37 schreef lennartb.nl het volgende:
[..]
Avi kan ookdivx enzo werkt perfect!
Dan neem je dus DivXquote:Op maandag 27 april 2009 21:22 schreef -Dries- het volgende:
[..]
Het opstarten lukt allemaal wel, het afspelen wil alleen nog niet lukken:
[..]
[..]
Que?
Kan avi nou wel of niet? Ik heb een avi (XviD) die dus niet werkt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |