Vanavond RE5 eindelijk uitgespeelt op veteraan met een vriendquote:Op zondag 26 april 2009 13:59 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
je hebt een dip en die kan soms wel 2 weken aanhouden maar dat gaat vanzelf weer over
Serieus?quote:Op maandag 27 april 2009 02:36 schreef SkyChat het volgende:
Ben nu bezig met een race in Baja: Edge of Control.
Baja 1000, die race duurt gewoon echt 3 uur achter elkaar zonder stoppen en saven.
Maarja voor 100G doe je natuurlijk alles
Daar heb ik het geduld niet voorquote:Op maandag 27 april 2009 07:48 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Serieus?
Ik vond die long endurance race's altijd wel vet
Ik deed wel vaak gewoon ff stoppen ofzo en na een halfuurtje weer terug komen en verder gaan! Ineens vond ik het ook te lang iddquote:Op maandag 27 april 2009 07:52 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
Daar heb ik het geduld niet voorIk had al moeite met die races in Forza 2 waar ik een uur zoet was, 3 uur is mij simpelweg te lang.
Whehe dus ik ben vannacht ook maar even gestopt en ben gaan slapen.quote:Op maandag 27 april 2009 07:53 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ik deed wel vaak gewoon ff stoppen ofzo en na een halfuurtje weer terug komen en verder gaan! Ineens vond ik het ook te lang idd
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die game is ook gewoon tof, dat heb ik altijd geroepenquote:Op maandag 27 april 2009 08:25 schreef Rossdale het volgende:
Om Roy te kloten heb ik TMNT van een vriend geleend om even 1000 GP te halen. Maar ik had nooit gedacht dat ik de game nog best wel toffig vind ook
Die is zekers tofquote:Op maandag 27 april 2009 10:17 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Die game is ook gewoon tof, dat heb ik altijd geroepen
quote:Op maandag 27 april 2009 09:14 schreef SkyChat het volgende:
[..]
Whehe dus ik ben vannacht ook maar even gestopt en ben gaan slapen.
Nu heb ik nog anderhalf uur te gaan en ik moet straks naar KvK
Zal ik die box aan laten staan ofnie
Zal wel lachen zijn als die xbox je dan van live gooit en het spel daardoor stoptSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik zit weleens te gamen en denk dan "wtf als nu de stroom uitvalt"quote:Op maandag 27 april 2009 10:33 schreef ach het volgende:
[..]
Zal wel lachen zijn als die xbox je dan van live gooit en het spel daardoor stopt
Hahahaquote:Op maandag 27 april 2009 10:52 schreef SkyChat het volgende:
[..]
Ik zit weleens te gamen en denk dan "wtf als nu de stroom uitvalt"
Omg.. dan is je hele leven voorbij?quote:Op maandag 27 april 2009 10:52 schreef SkyChat het volgende:
[..]
Ik zit weleens te gamen en denk dan "wtf als nu de stroom uitvalt"
Ik denk ja.quote:Op maandag 27 april 2009 12:42 schreef SkyChat het volgende:
[..]
Wat denk je zelf.
--------------------------
Net even een pre-order gezet op FUEL
Stand-up comedian geweest en je zit nu zonder werk?quote:Op maandag 27 april 2009 12:45 schreef lighted het volgende:![]()
[..]
Ik denk ja.
Of maakte je een grapje? Haha![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 27 april 2009 12:53 schreef SkyChat het volgende:
[..]
Stand-up comedian geweest en je zit nu zonder werk?Nee ik schat je gewoon te hoog in denk ik.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Internet, serious businessquote:Op maandag 27 april 2009 12:59 schreef lighted het volgende:
[..]
Nee ik schat je gewoon te hoog in denk ik.
1. Zolang je geen creditcard gebruikt om automatisch te verlengen ben je na 15-10-2009 gewoon weer silver.quote:Op maandag 27 april 2009 17:19 schreef -Dries- het volgende:
2 Vraagjes:
1. Ik heb nu een Gold account voor Xbox Live dat automatisch wordt verlengd op 15-10-2009. Ik hoef echter geen gold te hebben na 15-10-2009, maar je kan er nergens voor zorgen dat na die datum je abonnement niet verlengd wordt. Ik wil gewoon dat mijn Gold account na 15-10-2009 een silver account wordt. Ik heb echt een uur lang gekeken op de site van xbox, maar nergens kan dit. Help?
2. Ik wil via Windows Media Centre films afspelen op mijn TV die op mijn laptop staan. Als ik op mijn xbox Windows Media Centre opstart kan ik wel de film selecteren, maar dan krijg ik de melding dat de codec niet geinstalleerd is. Op mijn laptop zijn wel alle codecs geinstalleerd en kan ik de films dan ook gewoon afspelen. Moet ik nu op mijn xbox een codec installeren ofzo? Kan iemand mij helpen?
1. Ik gebruik wel een creditcard :squote:Op maandag 27 april 2009 17:35 schreef SkyChat het volgende:
[..]
1. Zolang je geen creditcard gebruikt om automatisch te verlengen ben je na 15-10-2009 gewoon weer silver.
2.
Videora
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |