SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"If you're looking for sympathy, its in the dictionairy between shit and syphilis"quote:Op zondag 26 april 2009 15:21 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Begrijp dat die pissed is, maar zijn argumenten slaan nergens op. E74 valt wel gewoon onder garantie,... althans hier in Nederland. Zit ook aan mijn 4e 360 momenteel, maar zou niet zonder kunnen [ afbeelding ]
quote:Op zondag 26 april 2009 17:25 schreef SkyChat het volgende:
Eindelijk UNO op 200/200!!![]()
![]()
Wat een langdradig irritant tyfus spel is dat!!
UNO
Microsoft
Amerikanen
MarketplaceGa gewoon Fallout spelen ipv dat stomme unoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
SpankmasterC: Tut mir leit Herr AQuila, es soll nicht wieder passieren!
RickoKun: Hey hoi! Ik kom bij dit topiqueje checken weetjuh!
Ja maar.. achievements = lifequote:Op zondag 26 april 2009 17:36 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ga gewoon Fallout spelen ipv dat stomme uno
Dan kom je wel uit bij spellen zoals Oblivion en Fallout en Mass Effect opzich ook nog wel!quote:Op zondag 26 april 2009 17:46 schreef TerroRobbie het volgende:
Wat zijn de games met de langste speelbaarheid? En dan bedoel ik natuurlijk niet games als fifa die je kunt blivjen spelen maar echt met een lange singleplayer als bijv. Fallout enz.
Ong. Oktoberquote:Op zondag 26 april 2009 17:50 schreef SkyChat het volgende:
Wanneer kwam die 2e DLC voor GTA IV ook al weer?
Filmpje loopt ook vast na 2 en halve minuut ofzoquote:Op zondag 26 april 2009 17:56 schreef SkyChat het volgende:
[..]
Hij is er geweest en mocht 3 tracks spelen.
Wat een primeur voor ons
Dat haalde ik al niet eensquote:Op zondag 26 april 2009 18:01 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Filmpje loopt ook vast na 2 en halve minuut ofzo
quote:Op zondag 26 april 2009 17:25 schreef SkyChat het volgende:
Eindelijk UNO op 200/200!!![]()
![]()
Wat een langdradig irritant tyfus spel is dat!!
UNO
Microsoft
Amerikanen
MarketplaceMhoa, heb die Uno Shark achievement gehaald tegen een stel amerikanen (studenten ofzo) uit NY. Speelde zelf 's ochtends, zij dus midden in de nacht. Hadden het de hele tijd over bier, uitgaan, blow en afhaal pizza. Ze kenden elkaar alle drie, maar was echt een hilarische serie potjes Uno. Een noemde de ander ook continue "Money"..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dead Space! Erg goed die gamequote:Op zondag 26 april 2009 18:50 schreef Skull-splitter het volgende:
Dead Space... Die komt er hier waarschijnlijk ook wel in.
Gelukkig zijn er geen easy-normal-hard achievementsquote:Op zondag 26 april 2009 18:54 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Dead Space! Erg goed die game![]()
Op easy dan
Ik vond het dan idd ook te engquote:Op zondag 26 april 2009 19:03 schreef ach het volgende:
[..]
Gelukkig zijn er geen easy-normal-hard achievementsIk ga hem ook lekker op easy doen anders is ie te eng
Tof maar ik zou liever alle 3 de DLC op een schijfje hebbenquote:De downloadbare content van Fallout 3, Operation Anchorage en The Pitt, komen in de winkelschappen te liggen voor PC en Xbox 360. De gebundelde DLC van Bethesda's RPG zal gepast getiteld door het leven gaan als: Fallout 3 Downloadable Content: The Pitt and Operation Anchorage. Volgens de hoes moet er voor Xbox 360 bezitters wel een harde schijf in de 360 aanwezig zijn om het te spelen, wat een installatie ervan zou kunnen inhouden. De bundel zal eind mei in de winkel moeten liggen met een prijs die rond de twintig euro zal liggen.
Geweldig ditquote:Op zondag 26 april 2009 19:05 schreef SkyChat het volgende:
Geoff > GameKings
De manier hoe hij alles uitlegt
Het is te veel...quote:Op zondag 26 april 2009 19:31 schreef SkyChat het volgende:
Bioshock & Dead Space moet ik ook nog halen
quote:Op zondag 26 april 2009 19:31 schreef SkyChat het volgende:
Bioshock & Dead Space moet ik ook nog halen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |