Een Nokia 1110 is nu toch de hype?quote:Op donderdag 23 april 2009 10:01 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Zijn er überhaupt CDA-stemmers met een iPhone?
Die mensen hebben toch nog allemaal een bakkalieten Nokia 3210?
Dat vraag ik me af hoor. Voor mobiele telefoons geoptimaliseerde websites zijn vaak ook erg kaal, dus opmaak zal niet megabytes groot zijn.quote:Op donderdag 23 april 2009 09:58 schreef dahei het volgende:
Ik denk dat ze het vermelden dat de stoffige ouderwetse politiek zo'n moderne manier van communiceren gebruikt. Dat is de nieuwswaardigheid van dit bericht.
Daarnaast zijn client server toepassingen vaak wat sneller, de opmaak hoeft niet elke keer, met elke pagina meegestuurd te worden. Alleen de content, vaak in plain tekst wordt verstuurd. Dit zorgt dat de informatie vaak vele keren sneller laadt.
quote:Op donderdag 23 april 2009 10:09 schreef Agiath het volgende:
nu.nl en de hyves app zijn best handig hoorWerkt nog prettiger als naar die websites gaan
Dat dusquote:Op donderdag 23 april 2009 10:09 schreef Agiath het volgende:
nu.nl en de hyves app zijn best handig hoorWerkt nog prettiger als naar die websites gaan
Wat is er anders aan die apps dan aan het naar de website surfen?quote:Op donderdag 23 april 2009 10:09 schreef Agiath het volgende:
Overzichtelijker.quote:Op donderdag 23 april 2009 10:28 schreef eNaSnI het volgende:
[..]
Wat is er anders aan die apps dan aan het naar de website surfen?![]()
quote:Op donderdag 23 april 2009 10:30 schreef Godtje het volgende:
[..]
Overzichtelijker.
Je hoeft niet te zoomen of ander gezeik je kan alles in 1 keer bedienen.
De hyves app is zelfs aanzienlijk sneller op de iphone
En intussen weigert Apple alle applicaties waar ook maar één woord verkeerd in staat. Hun acceptatiepolicy is wél een gegronde klachtquote:
Alleen kut dat T9 niet werkt, en je nog steeds krabbels tikt op dezelfde manier als smsjes 8 jaar geledenquote:Op donderdag 23 april 2009 10:14 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Ja, die Hyves app voor mijn Symbian Nokia vind ik ook wel erg prettig eigenlijk
T9quote:Op donderdag 23 april 2009 10:45 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Alleen kut dat T9 niet werkt, en je nog steeds krabbels tikt op dezelfde manier als smsjes 8 jaar geleden
Mensen die geen T9 gebruikenquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |