Wat een kut leven heb je dan.quote:Op donderdag 23 april 2009 09:34 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Onboeiend nietszeggend verhaal...
Weg 2 minuten van mijn dierbare leven.
Ik heb nog niet gedanst vandaagquote:
Slechtquote:Op donderdag 23 april 2009 09:29 schreef KudFokker het volgende:
Wat vinden jullie hiervan ??
http://www.humedia.nl/profiles/blogs/hoerenpraat-1
Waarom zet je dat erbji?quote:Op donderdag 23 april 2009 09:35 schreef Rauw. het volgende:
Teruggeplaatst van "http://wiki.fok.nl/index.php/Singles"
Ik vind het best sneu van die stundente dat ze alles gaat lopen opschrijven, en het www plemptquote:
Echt, Rauwquote:Op donderdag 23 april 2009 09:38 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Zodat jij er een opmerking over kan plaatsen
Je moet haar eens 10 minuten bij m'n vrienden neerzetten, kan ze een boek schrijvenquote:Op donderdag 23 april 2009 09:38 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Ik vind het best sneu van die stundente dat ze alles gaat lopen opschrijven, en het www plempt
of te wel je viel bijna maar door bepaalde akties uit te halen bleef je nog net staan en zei je dat het een dansje was ?:quote:Op donderdag 23 april 2009 09:39 schreef KudFokker het volgende:
Ik deed vanmorgen echt een té bazig dansje in de lift
Een soort shuffle-poppin'-techno-electric-moonwalk-monkey-groove !
Goede KF-post.quote:Op donderdag 23 april 2009 09:39 schreef KudFokker het volgende:
Ik deed vanmorgen echt een té bazig dansje in de lift
Een soort shuffle-poppin'-techno-electric-moonwalk-monkey-groove !
quote:Op donderdag 23 april 2009 09:40 schreef ZegIkLekkerNiet het volgende:
[..]
of te wel je viel bijna maar door bepaalde akties uit te halen bleef je nog net staan en zei je dat het een dansje was ?:
Ja, zo met mijn gezicht in tussen de dikke tetten van die lekkere secretaressequote:Op donderdag 23 april 2009 09:41 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Goede KF-post.
T klinkt alsof je struikelde.
Lekkere secretaresse? Riep iemand mij?quote:Op donderdag 23 april 2009 09:43 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Ja, zo met mijn gezicht in tussen de dikke tetten van die lekkere secretaresse
Ik stond alleenquote:Op donderdag 23 april 2009 09:40 schreef ZegIkLekkerNiet het volgende:
[..]
of te wel je viel bijna maar door bepaalde akties uit te halen bleef je nog net staan en zei je dat het een dansje was ?:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |