Wat een kut leven heb je dan.quote:Op donderdag 23 april 2009 09:34 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Onboeiend nietszeggend verhaal...
Weg 2 minuten van mijn dierbare leven.
Ik heb nog niet gedanst vandaagquote:
Slechtquote:Op donderdag 23 april 2009 09:29 schreef KudFokker het volgende:
Wat vinden jullie hiervan ??
http://www.humedia.nl/profiles/blogs/hoerenpraat-1
Waarom zet je dat erbji?quote:Op donderdag 23 april 2009 09:35 schreef Rauw. het volgende:
Teruggeplaatst van "http://wiki.fok.nl/index.php/Singles"
Ik vind het best sneu van die stundente dat ze alles gaat lopen opschrijven, en het www plemptquote:
Echt, Rauwquote:Op donderdag 23 april 2009 09:38 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Zodat jij er een opmerking over kan plaatsen
Je moet haar eens 10 minuten bij m'n vrienden neerzetten, kan ze een boek schrijvenquote:Op donderdag 23 april 2009 09:38 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Ik vind het best sneu van die stundente dat ze alles gaat lopen opschrijven, en het www plempt
of te wel je viel bijna maar door bepaalde akties uit te halen bleef je nog net staan en zei je dat het een dansje was ?:quote:Op donderdag 23 april 2009 09:39 schreef KudFokker het volgende:
Ik deed vanmorgen echt een té bazig dansje in de lift
Een soort shuffle-poppin'-techno-electric-moonwalk-monkey-groove !
Goede KF-post.quote:Op donderdag 23 april 2009 09:39 schreef KudFokker het volgende:
Ik deed vanmorgen echt een té bazig dansje in de lift
Een soort shuffle-poppin'-techno-electric-moonwalk-monkey-groove !
quote:Op donderdag 23 april 2009 09:40 schreef ZegIkLekkerNiet het volgende:
[..]
of te wel je viel bijna maar door bepaalde akties uit te halen bleef je nog net staan en zei je dat het een dansje was ?:
Ja, zo met mijn gezicht in tussen de dikke tetten van die lekkere secretaressequote:Op donderdag 23 april 2009 09:41 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Goede KF-post.
T klinkt alsof je struikelde.
Lekkere secretaresse? Riep iemand mij?quote:Op donderdag 23 april 2009 09:43 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Ja, zo met mijn gezicht in tussen de dikke tetten van die lekkere secretaresse
Ik stond alleenquote:Op donderdag 23 april 2009 09:40 schreef ZegIkLekkerNiet het volgende:
[..]
of te wel je viel bijna maar door bepaalde akties uit te halen bleef je nog net staan en zei je dat het een dansje was ?:
Bah wat ben ik lekker flauw bezig vandaagquote:Op donderdag 23 april 2009 09:43 schreef KudFokker het volgende:
[..]
(die ik laatst nog bijna had gescoord toen ik nieuwe schoenen kocht van .... ¤ )
quote:Op donderdag 23 april 2009 09:43 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Ik stond alleen
Doen jullie nooit een dansje voor de spiegel?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als dat geen neuken wordquote:Op donderdag 23 april 2009 09:43 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat het wel een beetje irritant wordtquote:Op donderdag 23 april 2009 09:44 schreef ZegIkLekkerNiet het volgende:
[..]
Bah wat ben ik lekker flauw bezig vandaag
Alleen het kleren aantrekken als je halfslaapt dansje.quote:Op donderdag 23 april 2009 09:43 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Ik stond alleen
Doen jullie nooit een dansje voor de spiegel?
Sorry ik merk het zelf ookquote:Op donderdag 23 april 2009 09:45 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat het wel een beetje irritant wordt
heeft u dikke tettenquote:Op donderdag 23 april 2009 09:43 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Lekkere secretaresse? Riep iemand mij?
quote:Op donderdag 23 april 2009 09:48 schreef KudFokker het volgende:
[..]
heeft u dikke tetten?
Ik durf niet in je FoBo te gluren
Dan gluur je toch anoniem. Ik heb dat ook standaard aanstaan.quote:Op donderdag 23 april 2009 09:48 schreef KudFokker het volgende:
heeft u dikke tetten?
Ligt eraan wat je daaronder verstaatquote:Op donderdag 23 april 2009 09:48 schreef KudFokker het volgende:
[..]
heeft u dikke tetten?
ik zou 'r wel tussen willen landen iigquote:Op donderdag 23 april 2009 09:48 schreef KudFokker het volgende:
[..]
heeft u dikke tetten?
Hoe komt het?quote:
quote:Op donderdag 23 april 2009 09:51 schreef Rauw. het volgende:
[..]
ik zou 'r wel tussen willen landen iig
Handjevol is precies goedquote:Op donderdag 23 april 2009 09:51 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ligt eraan wat je daaronder verstaat
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Just come back if you even wanna try it again, but I told you once, you son of a bitch, I'm the best there's ever been !!
quote:Op donderdag 23 april 2009 09:49 schreef Howl het volgende:
[..]
Dan gluur je toch anoniem. Ik heb dat ook standaard aanstaan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja da's echt van kleins af aan al dat ik "pijn" "auw" noem.quote:
Weet je hoe hard mannensap tijdens een orgasme de klabanus uitschietquote:
Kheb op de tocht gezeten dus zit te niezen nu.quote:
Wist niet eens dat dat kon. Heb jou wel eens zien lurken bij mij trouwens.quote:Op donderdag 23 april 2009 09:49 schreef Howl het volgende:
[..]
Dan gluur je toch anoniem. Ik heb dat ook standaard aanstaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |