Nederland op zijn kleinst.quote:Millimeterwerk Belastingdienst
Een autohandelaar heeft voor een nog te verkopen Hummer een aanslag van 20.000 euro voor de belasting van personenauto's en motorrijwielen (bpm) gekregen, omdat die met de achterwielen net op de gewone weg stond geparkeerd.
De nog onverkochte benzineslurper stond op privé-terrein, naast zijn bedrijf. Maar volgens de Belastingdienst parkeerde de Hummer op "een voor het openbaar verkeer openstaande weg". Een zeer precies controlerende inspecteur zag daar dat de achterwielen van de Hummer op de strook eigen grond stonden, die weer niet van de openbare weg was afgesloten.
http://www.telegraaf.nl/b(...)dienst__.html?p=17,3
De auto stond gewoon op naam van de handelaar, oftewel, hij moet er gewoon BPM over betalen.quote:Motorrijtuigenbelasting en bpm: Als u een personenauto, bestelauto of vrachtauto gekocht hebt, laat u de auto op uw naam schrijven. Hiermee hebt u aangifte gedaan en bent u dus motorrijtuigenbelasting verschuldigd. Het maakt geen verschil of u nu met de auto de weg op gaat of deze op privéterrein laat staan.
Waar lees jij dat de belastingdienst de gang van zaken bevestigd? Nu lees je maar 1 kant van een verhaal en dan ook nog via de Telegraaf.quote:
Maar jij doet hier vrolijk ook een aanname, namelijjk dat er meer zou spelen.quote:Op donderdag 23 april 2009 09:40 schreef Nielsch het volgende:
Ik vind het een vaag verhaal en er zal wat dat betreft ook wel meer spelen. Het komt uit de Telegraaf, die wat dat betreft geen kans onbenut laat om ambtenaren in een zwart daglicht te stellen.
Inderdaad, een aanname. Met daarbij een artikel uit de belastingwet waarin staat dat het geen fuck uitmaakt of de auto wel of niet op privegrond staat; betalen moet je.quote:Op donderdag 23 april 2009 09:56 schreef huhggh het volgende:
[..]
Maar jij doet hier vrolijk ook een aanname, namelijjk dat er meer zou spelen.
Hypocriet hoor.
Ja, want de PVV gaat direct de Motorrijtuigenbelasting afschaffenquote:Op donderdag 23 april 2009 09:59 schreef Lemmeb het volgende:
Mijn god.
Stem PVV en aan al deze linkse onzin komt een einde.
Hoe wist je dat? Heb je het PVV-programma gelezen?quote:Op donderdag 23 april 2009 10:02 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Ja, want de PVV gaat direct de Motorrijtuigenbelasting afschaffen
Ooit. Alleen las ik niets over het afschaffen van de BPM.quote:Op donderdag 23 april 2009 10:04 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Hoe wist je dat? Heb je het PVV-programma gelezen?
Dan moet je het nog maar eens lezen. Als het aan de PVV ligt worden alle belastingen op termijn afgeschaft.quote:Op donderdag 23 april 2009 10:06 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Ooit. Alleen las ik niets over het afschaffen van de BPM.
Doe maar eens een bron dan...quote:Op donderdag 23 april 2009 10:09 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Dan moet je het nog maar eens lezen. Als het aan de PVV ligt worden alle belastingen op termijn afgeschaft.
Waarom een bron. Je hebt het PVV-programma toch gelezen?quote:Op donderdag 23 april 2009 10:12 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Doe maar eens een bron dan...
Ik weet namelijk niet wie je dat verteld heeft, maar het is m.i. complete onzin.
Ja, en daar staat niet in dat ze alle belastingen op termijn willen afschaffen. Dus als jij aanvullende informatie daarover kan verschaffen, neem ik die graag tot mij.quote:Op donderdag 23 april 2009 10:13 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Waarom een bron. Je hebt het PVV-programma toch gelezen?
Zoals reeds aangetoond; openbare weg of prive-terrein doet er geen fuck toe. Belasting betalen moet je sowieso. Het artikel van de Telegraaf slaat dus volgens mij als een tang op een varken. Stemmingmakerij.quote:Op donderdag 23 april 2009 10:15 schreef HarryP het volgende:
Die autohandelaar zal ook denken. Die auto raak ik niet meer kwijt dan kan ik er beter zelf in gaan rijden.
En na zo'n "proef" ritje is hij vergeten zijn auto voldoende van de openbare weg af te parkeren.
Jawel hoor. Voor autobedrijven gelden op dit vlak speciale regels. Maar dat ga ik niet eens aantonen, want dat weet iedereen met een beetje verstand van de handel.quote:Op donderdag 23 april 2009 10:16 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Zoals reeds aangetoond; openbare weg of prive-terrein doet er geen fuck toe.
Ik denk dat de autohandelaar ook niet helemaal fris onder de oksels was...quote:Op donderdag 23 april 2009 09:12 schreef Pacmaniac het volgende:
Teringlijers zijn het. Tijd voor een opstand want we pikken teveel van die dieven in Den Haag.
Bwhahahahaquote:Op donderdag 23 april 2009 10:09 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Dan moet je het nog maar eens lezen. Als het aan de PVV ligt worden alle belastingen op termijn afgeschaft.
Dat vermoed ik ook.quote:Op donderdag 23 april 2009 10:17 schreef Beelzebufo het volgende:
[..]
Ik denk dat de autohandelaar ook niet helemaal fris onder de oksels was...
Overigens zal deze hele discussie wel gaan over het begrip 'handelsvoorraad' en het feit of er dan al-dan-niet BPM schuldig is. (vandaar ook het gemiereneuk over 'openbare weg')
Ik wacht nog steeds op een bron waarin staat dat de PVV alle belastingen op termijn wil afschaffen. Als je me die niet kan geven, moeten we weer eens concluderen dat je complete onzin uitsputtert.quote:Op donderdag 23 april 2009 10:13 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Waarom een bron. Je hebt het PVV-programma toch gelezen?
Blablabla. Wat schreef je hier ook alweer?quote:Op donderdag 23 april 2009 10:20 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Ik wacht nog steeds op een bron waarin staat dat de PVV alle belastingen op termijn wil afschaffen. Als je me die niet kan geven, moeten we weer eens concluderen dat je complete onzin uitsputtert.
? Ohja, dat was het.quote:Op donderdag 23 april 2009 10:16 schreef Nielsch het volgende:
De PVV wil niet alle belastingen op termijn afschaffen. Dat weet iedereen met een beetje verstand van de PVV.quote:Op donderdag 23 april 2009 10:17 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Jawel hoor. Voor autobedrijven gelden op dit vlak speciale regels. Maar dat ga ik niet eens aantonen, want dat weet iedereen met een beetje verstand van de handel.
Ik plaats een post over de nu geldende belastingregeltjes met betrekking tot autobedrijven, en jij reageert daarop met een reactie over de eventuele belastingplannen van de PVV?quote:Op donderdag 23 april 2009 10:26 schreef Nielsch het volgende:
[..]
De PVV wil niet alle belastingen op termijn afschaffen. Dat weet iedereen met een beetje verstand van de PVV.
quote:Op donderdag 23 april 2009 10:29 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Ik plaats een post over de nu geldende belastingregeltjes met betrekking tot autobedrijven, en jij reageert daarop met een reactie over de eventuele belastingplannen van de PVV?
Ik ben er inderdaad over begonnen. Maar jij reageerde op heel iets anders.quote:Op donderdag 23 april 2009 10:58 schreef Nielsch het volgende:
[..]
![]()
Anders lees je posts 10, 12 en 14 nog even na om te zien wie er nu begon met de PVV en haar belastingplannen.
Het zal wel...quote:Op donderdag 23 april 2009 10:59 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Ik ben er inderdaad over begonnen. Maar jij reageerde op heel iets anders.
quote:Op donderdag 23 april 2009 09:12 schreef Pacmaniac het volgende:
Teringlijers zijn het. Tijd voor een opstand want we pikken teveel van die dieven in Den Haag.
Nu we het toch over hem hebben, Wilders over files:quote:Op donderdag 23 april 2009 10:59 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Ik ben er inderdaad over begonnen. Maar jij reageerde op heel iets anders.
quote:"Veel fundamentele problemen in Nederland, zoals infrastructuur, files, huisvestingsproblemen en de verzorgingsstaat, kun je rechtstreeks toeschrijven aan migranten."
Geert Wilders in interview met DPA, 3 januari 2008
Mierenneuken over technicalities doen alleen mensen die het even niet meer zo goed weten...quote:Op donderdag 23 april 2009 10:59 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Maar jij reageerde op heel iets anders.
Wat betreft huisvesting heeft hij misschien nog een punt. Maar infrastructuur en files is toch echt een maatschappelijk probleem veroorzaakt door incompetente gemeentebesturen, falende overheden, frauderende woningcorporaties en bedrijven die zonodig alleemaal in de randstad willen zitten. Als je dit echt allemaal aan moslims wilt toeschrijven en denken dat daarin ook daadwerkelijk de oplossing van alle problemen ligt, dan komt het met de PVV echt nooit meer goed met dit land...quote:Op donderdag 23 april 2009 11:01 schreef Meh7 het volgende:
[..]
Nu we het toch over hem hebben, Wilders over files:
[..]
Wilders heeft hier wel een bijzonder goed punt trouwens.quote:Op donderdag 23 april 2009 11:01 schreef Meh7 het volgende:
[..]
Nu we het toch over hem hebben, Wilders over files:
[..]
Dus jij denkt echt dat als je alle moslims maar het land uitstuurt, de files zijn opgelost? Leg dat eens uit dan...quote:Op donderdag 23 april 2009 11:04 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Wilders heeft hier wel een bijzonder goed punt trouwens.
Bedankt dat jij hem hier even gratis komt promoten.
Er zijn nu rond de 1 miljoen moslims in nederland. Als je die allemaal eruit zet, dan heb je grote kans dat de filedruk extreem afneemt. Als je 1 miljoen ariers het land uitzet, dan heb je hetzelfde resultaat...quote:Op donderdag 23 april 2009 11:05 schreef Nielsch het volgende:
Dus jij denkt echt dat als je alle moslims maar het land uitstuurt, de files zijn opgelost? Leg dat eens uit dan...
Ja. Nee.quote:Op donderdag 23 april 2009 11:05 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Dus jij denkt echt dat als je alle moslims maar het land uitstuurt, de files zijn opgelost? Leg dat eens uit dan...
Waar lees jij dat?quote:Op donderdag 23 april 2009 09:43 schreef Nielsch het volgende:
De auto stond gewoon op naam van de handelaar, oftewel, hij moet er gewoon BPM over betalen.
Sorry... leg even uit wil je?quote:Op donderdag 23 april 2009 11:04 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Wilders heeft hier wel een bijzonder goed punt trouwens.
Bedankt dat jij hem hier even gratis komt promoten.
Je legt het niet uit, omdat je het niet kunt uitleggen. Goh, wat een verrassing toch weerquote:Op donderdag 23 april 2009 11:08 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Ja. Nee.
Denk zelf maar eens na. Hint: de infrastructuur ligt er al, die wordt niet ineens minder als je een kwart van de Randstad terug naar die Heimat stuurt.
'schoonmaakbusjes', wat koddigquote:Op donderdag 23 april 2009 11:12 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Je legt het niet uit, omdat je het niet kunt uitleggen. Goh, wat een verrassing toch weer![]()
Toon eerst maar eens aan dat die miljoen moslims 's ochtends met z'n allen gezellig in de file gaan staan. De meeste carpoolen daarbij netjes met z'n allen in schoonmaakbusjes (die vaak ook nog eens zo vroeg vertrekken dat ze geen invloed hebben op de files)...
Drogreden...quote:Op donderdag 23 april 2009 11:08 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Ja. Nee.
Denk zelf maar eens na. Hint: de infrastructuur ligt er al, die wordt niet ineens minder als je een kwart van de Randstad terug naar die Heimat stuurt.
Je leest het stukje gewoon verkeerd. Gaat nog over de motorrijtuigenbelasting ook en dat staat echt los van de BPM.quote:Op donderdag 23 april 2009 10:16 schreef Nielsch het volgende:
pvv stemmers zijn ook koddigquote:
Waarschijnlijk weet hij helemaal niet wat het verschil is tussen die twee.quote:Op donderdag 23 april 2009 11:14 schreef DS4 het volgende:
[..]
Je leest het stukje gewoon verkeerd. Gaat nog over de motorrijtuigenbelasting ook en dat staat echt los van de BPM.
Dat kan hij niet, hij roept maar wat. Alles wat Wilders zegt is wat hem betreft waar, zonder daar ook maar zelf een seconde over na te denken.quote:Op donderdag 23 april 2009 11:15 schreef -Techno- het volgende:
[..]
pvv stemmers zijn ook koddig![]()
Maar leg even uit hoe het file probleem oplost door migranten het land uit te zetten.
Nee, daar vaart Nederland goed bijquote:Op donderdag 23 april 2009 10:09 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
whahah het wordt steeds mooier.quote:Op donderdag 23 april 2009 11:08 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Ja. Nee.
quote:Op donderdag 23 april 2009 11:32 schreef waht het volgende:
[..]
whahah het wordt steeds mooier.![]()
![]()
Nog beter: totale annihilatie van alle kkmoslims!!!!einz111!!
Weg files, weg álle problemen.
quote:"De moslims hangen (in 2020) in ieder geval onze normen en waarden aan. (..) Iedereen past
zich aan onze dominante cultuur aan. Wie dat niet doet, is hier over twintig jaar niet meer. Die
wordt het land uitgezet."
Geert Wilders, interview in De Volkskrant, 7 oktober 2006
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |