Neuk jij die smilie ofzoquote:Op donderdag 23 april 2009 09:01 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Dat moet jou aanspreken [ afbeelding ]
Hee Ludoquote:
Dat zou ik graag eens bevestigd zien worden door de notaris.quote:
ik eis subiet een hertelling want ik vermoed dat er een stel slampampers zich menig maal verteld hebbenquote:
Nou is dat even toevalligquote:Op donderdag 23 april 2009 09:09 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Dat zou ik graag eens bevestigd zien worden door de notaris.
Dat weet ik wel zekerquote:Op donderdag 23 april 2009 09:11 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik eis subiet een hertelling want ik vermoed dat er een stel slampampers zich menig maal verteld hebben
Ik heb liever dat jouw overlijden word bevestigd door de notaris.quote:Op donderdag 23 april 2009 @ 09:09 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Dat zou ik graag eens bevestigd zien worden door de notaris.
hee jij tuig van de richel doe eens normaal tegen ludoquote:Op donderdag 23 april 2009 09:11 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Ik heb liever dat jouw overlijden word bevestigd door de notaris.
Geen doodverwensing hoor
Het meest jammerlijke van dit alles is wel dat je niet achter je opmerking durft te gaan staan omdat je niet geband wil worden.quote:Op donderdag 23 april 2009 09:11 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Ik heb liever dat jouw overlijden word bevestigd door de notaris.
Geen doodverwensing hoor
Dat klopt inderdaad, ik ben zuinig op m`n postrechten.quote:Op donderdag 23 april 2009 @ 09:16 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Het meest jammerlijke van dit alles is wel dat je niet achter je opmerking durft te gaan staan omdat je niet geband wil worden.
Ik leg 'm toch even vast.quote:Op donderdag 23 april 2009 09:16 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Het meest jammerlijke van dit alles is wel dat je niet achter je opmerking durft te gaan staan omdat je niet geband wil worden.
Nu lijkt het net of ik de NSB-knop gehanteerd heb.quote:
houd dan gewoon je bakkesquote:Op donderdag 23 april 2009 09:17 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Dat klopt inderdaad, ik ben zuinig op m`n postrechten.
Dan heb ik niks aan m`n postrechtenquote:
Ik hou van je.quote:Op donderdag 23 april 2009 @ 09:20 schreef boem-dikkie het volgende:
Hé! Dus wat lach je! Je bent niet eens een echte girafje!
Ja, stelletje uitkeringstrekkersquote:Op donderdag 23 april 2009 09:18 schreef jagga het volgende:
Na 9 uur wordt het hier ineens een stuk drukker![]()
Doe es gewoon rond half 8 inloggen stelletje lamballen, net als jitzzze en ik ofzo![]()
we hebben nu een gaatje in de vloer zodat we naar elkaar kunnen koekeloerquote:Op donderdag 23 april 2009 09:20 schreef boem-dikkie het volgende:
Hé! Dus wat lach je! Je bent niet eens een echte girafje!
quote:
Werkschuw tuig zijn we.quote:
God nu ben ik het al 2 x met jitz eens in tijd van 5 postsquote:Op donderdag 23 april 2009 09:28 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ja, behoorlijk. Vooral die users met een rode username
Het moet niet gekker worden; je neemt naastenliefde wel heel serieusquote:Op donderdag 23 april 2009 09:31 schreef jagga het volgende:
[..]
God nu ben ik het al 2 x met jitz eens in tijd van 5 posts![]()
kut amsterdammerquote:Op donderdag 23 april 2009 09:33 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Het moet niet gekker worden; je neemt naastenliefde wel heel serieus [ afbeelding ]
Joh?quote:Op donderdag 23 april 2009 09:47 schreef Cybey het volgende:
[..]
Ik neem aan omdat hij stoute dingen heeft gepost waar de admins minder over te spreken waren
Randstad wigger met je kutaccentquote:Op donderdag 23 april 2009 09:46 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Fucking nicht van onder de rivieren [ afbeelding ]
JWTZquote:
jaloersquote:Op donderdag 23 april 2009 09:46 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Fucking nicht van onder de rivieren [ afbeelding ]
nou enquote:Op donderdag 23 april 2009 09:51 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Wigger? Als er iemand een poephekel heeft aan bozenegermuziek dan ben ik het wel
Onder een rivier woont heul niemandquote:Op donderdag 23 april 2009 09:51 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Wie? Ik? Jaloers op mensen die 'onder de rivieren' wonen?![]()
![]()
![]()
Nee, dat wist ik al langerquote:Op donderdag 23 april 2009 09:52 schreef jagga het volgende:
[..]
Maar je ontkent niet dat je een kutaccent hebt_!
Hij is oranje met een rode neus en een banaan in z'n oor!quote:Op donderdag 23 april 2009 09:52 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Dan ben ik dus geen wigger, gladiool
Woonden jullie maar onder een rivierquote:Op donderdag 23 april 2009 09:52 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Onder een rivier woont heul niemand
quote:Op donderdag 23 april 2009 09:53 schreef Cybey het volgende:
[..]
Hij is oranje met een rode neus en een banaan in z'n oor!
quote:Op donderdag 23 april 2009 09:53 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Woonden jullie maar onder een rivier
liever in mokum zonder poen dan in parijs met een miljoenquote:Op donderdag 23 april 2009 09:53 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Je zou maar in de buurt van Amsterdam moeten komen, brr![]()
iddquote:Op donderdag 23 april 2009 09:53 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
De rest moeten ze afsteken en wegduwen
Loop eens naar buiten, en haal eens goed adem door de neus. Gevolg : rochelen, stank van alle meuk die daar in de lucht drijftquote:Op donderdag 23 april 2009 09:53 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Woonden jullie maar onder een rivier
quote:Op donderdag 23 april 2009 09:55 schreef jagga het volgende:
[..]
Loop eens naar buiten, en haal eens goed adem door de neus. Gevolg : rochelen, stank van alle meuk die daar in de lucht drijft
Doe ik hier hetzelfde, dan krijg ik een teug frisse lucht met bosgeur
Conclusie: Randstad en alle inwoners van die tokkie streek is/zijn ranzig
dat dus.quote:Op donderdag 23 april 2009 09:54 schreef PeZu het volgende:
[..]
liever in mokum zonder poen dan in parijs met een miljoen
In Amsterdam zit alles. Ik hoef voor niets Amsterdam uit.quote:Op donderdag 23 april 2009 09:54 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
idd![]()
Succes met je Amsterdam danGaat Nederland alleen verder
En vervolgens struikel je over een eekhoorn, zo met je harsens in een molshoopquote:Op donderdag 23 april 2009 09:55 schreef jagga het volgende:
[..]
Loop eens naar buiten, en haal eens goed adem door de neus. Gevolg : rochelen, stank van alle meuk die daar in de lucht drijft
Doe ik hier hetzelfde, dan krijg ik een teug frisse lucht met bosgeur
Conclusie: Randstad en alle inwoners van die tokkie streek is/zijn ranzig
Word je niet gek van die mensen die de G als Grgrrr uitspreken?quote:Op donderdag 23 april 2009 09:56 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
In Amsterdam zit alles. Ik hoef voor niets Amsterdam uit.
Nee, dat doe ik zelf ook. Ik hoor het dus niet.quote:Op donderdag 23 april 2009 09:58 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Word je niet gek van die mensen die de G als Grgrrr uitspreken?
Beter dan struikelen over het klein kuttenlikkertje van een hond van een "hippe kortharige vrouw" en face first landen in de hondenschijtquote:Op donderdag 23 april 2009 09:57 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
En vervolgens struikel je over een eekhoorn, zo met je harsens in een molshoop
Dat is me echt nog nooit gebeurt, ik durf er bijna geld op te zetten dat het me nooit gaat gebeurenquote:Op donderdag 23 april 2009 09:58 schreef jagga het volgende:
[..]
Beter dan struikelen over het klein kuttenlikkertje van een hond van een "hippe kortharige vrouw" en face first landen in de hondenschijt
quote:Op donderdag 23 april 2009 09:59 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Dat is me echt nog nooit gebeurt, ik durf er bijna geld op te zetten dat het me nooit gaat gebeuren
Dat zijn indianenverhalen, bedacht door mensen die bang zijn voor de grote stad.quote:Op donderdag 23 april 2009 10:03 schreef jagga het volgende:
[..]
Struikelen over een pygmee-hoertje en landen in een stapeltje gebruikte naaldjes?!
welke grote stad?quote:Op donderdag 23 april 2009 10:04 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Dat zijn indianenverhalen, bedacht door mensen die bang zijn voor de grote stad.
goedemorgenquote:
Maakt niet uit, zodra het meer dan 6 gebouwen, 2 straten en 3 kerken heeft wordt iets al een stad genoemdquote:
en stadsrechten heeft...quote:Op donderdag 23 april 2009 10:10 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Maakt niet uit, zodra het meer dan 6 gebouwen, 2 straten en 3 kerken heeft wordt iets al een stad genoemd
kon jij het plaatje wel zien? wtf....quote:Op donderdag 23 april 2009 10:10 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Wat? Wil je dat ook morgenochtend?
opslaan als -> uploaden op tinypic?quote:Op donderdag 23 april 2009 10:12 schreef jagga het volgende:
[..]
kon jij het plaatje wel zien? wtf....
[ afbeelding ]
nu dan?
Welk plaatje faalhaas?quote:Op donderdag 23 april 2009 10:12 schreef jagga het volgende:
[..]
kon jij het plaatje wel zien? wtf....
[ afbeelding ]
nu dan?
Waarom, hij staat al in mijn fotoboek.quote:Op donderdag 23 april 2009 10:15 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
opslaan als -> uploaden op tinypic?
hoe durf jij iemand een faalhaas te noemen als jij degene bent met een foto in je fotoboek, waar jij op staat met je oor met daar een papiertje ingeduwd met daarop je FOK!-usernamequote:
quote:Op donderdag 23 april 2009 10:16 schreef jagga het volgende:
Laat maar, dikke ik-wil-een-pic-uit-jitzzzze-zijn-fotoboek-posten FAIL!?!![]()
Denk jij serieus dat:quote:Op donderdag 23 april 2009 10:18 schreef jagga het volgende:
[..]
hoe durf jij iemand een faalhaas te noemen als jij degene bent met een foto in je fotoboek, waar jij op staat met je oor met daar een papiertje ingeduwd met daarop je FOK!-username_!
Ehm..quote:Op donderdag 23 april 2009 10:19 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Denk jij serieus dat:
- Dat mijn hoofd + oor is?
- Dat ik de moeite zou nemen om dat zelf te maken?
jaquote:
quote:Op donderdag 23 april 2009 10:21 schreef dagdag het volgende:
http://www.drogisterij.ne(...)_gel_creme/P/3323103
Zou dat ook werken op je gezicht?quote:Op donderdag 23 april 2009 10:21 schreef dagdag het volgende:
http://www.drogisterij.ne(...)_gel_creme/P/3323103
quote:Op donderdag 23 april 2009 10:22 schreef jagga het volgende:
[..]
Zou dat ook werken op je gezicht?
Ik heb een hekel aan scheren namelijk
mag ik niet zeggen voor mijn moederquote:Op donderdag 23 april 2009 10:22 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Zeiksnor, waar is de motivational dan met jou in de hoofdrol?
stomme homoquote:Op donderdag 23 april 2009 10:22 schreef jagga het volgende:
[..]
Zou dat ook werken op je gezicht?
Ik heb een hekel aan scheren namelijk
je plaat blijft hangenquote:
hehquote:Op donderdag 23 april 2009 10:22 schreef PeZu het volgende:
[..]
jij loopt er liever bij als een holbewoner?
niet origineelquote:Op donderdag 23 april 2009 10:21 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ik ga je weer twee gouden faalhazen geven
wat?quote:
Ja, dat standbeeld was inderdaad zo verschrikkelijk veel werkquote:Op donderdag 23 april 2009 10:25 schreef jagga het volgende:
[..]
niet origineel![]()
Waarom zou dat niet jouw hoofd+oor zijn? Is namelijk niet logisch dat je dat er bij iemand anders induwt.
Je doet ook zoveel moeite om het statue of liberty te voorzien van een huillachsmiley met een banaan in zijn oor.
Dus vandaar JA
Hoe heb je in godsnaam iemand dan zover gekregen om dat papiertje in zijn oor te duwen en er een foto van te laten maken?quote:Op donderdag 23 april 2009 10:26 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ja, dat standbeeld was inderdaad zo verschrikkelijk veel werk
Nou, je moet me dan maar geloven. Ik heb dat ding niet zelf gemaakt.
quote:Op donderdag 23 april 2009 10:26 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ja, dat standbeeld was inderdaad zo verschrikkelijk veel werk
Nou, je moet me dan maar geloven. Ik heb dat ding niet zelf gemaakt.
Dat ding staat er al jaren, heeft MURP gemaakt voor me dacht ik. En die is dol op photoshoppen, ging een topic over toen.quote:Op donderdag 23 april 2009 10:27 schreef jagga het volgende:
[..]
Hoe heb je in godsnaam iemand dan zover gekregen om dat papiertje in zijn oor te duwen en er een foto van te laten maken?
quote:Op donderdag 23 april 2009 10:28 schreef PeZu het volgende:
[..]
Wij van NuGuRu, newmedia webdesign, danken U hartelijk voor de opdracht
quote:Op donderdag 23 april 2009 10:28 schreef bloodysunday het volgende:
Die jagga mag trouwens ook wel een nekschot krijgen, wat een arrogant ventje is dat
'Zei de ajacied verontwaardigd'quote:Op donderdag 23 april 2009 10:28 schreef bloodysunday het volgende:
Die Affelay mag trouwens ook wel een nekschot krijgen, wat een arrogant ventje is dat
Sowieso voetballers en voetbalfans in het algemeen ookquote:Op donderdag 23 april 2009 10:28 schreef bloodysunday het volgende:
Die Affelay mag trouwens ook wel een nekschot krijgen, wat een arrogant ventje is dat
Sprak de man die een hekel aan scheren heeftquote:Op donderdag 23 april 2009 10:29 schreef jagga het volgende:
[..]
Sowieso voetballers en voetbalfans in het algemeen ook![]()
Echte mannen sporten bevatten brullende motoren en benzineslurpende machines!
http://www.nuguru.nl/quote:Op donderdag 23 april 2009 10:29 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Dat ding staat er al jaren, heeft MURP gemaakt voor me dacht ik. En die is dol op photoshoppen, ging een topic over toen.
[..]
kutventje...quote:
Maar jij komt dan ook uit Veghelquote:Op donderdag 23 april 2009 10:29 schreef jagga het volgende:
[..]
Sowieso voetballers en voetbalfans in het algemeen ook![]()
Echte mannen sporten bevatten brullende motoren en benzineslurpende machines!
Lijkt me gezellig. Waar en wanneer?quote:Op donderdag 23 april 2009 10:31 schreef jagga het volgende:
[..]
kutventje...
Ik zal nog es samen met jou rellen
Dat heeft als reden dat ik veel baardgroei hebquote:Op donderdag 23 april 2009 10:30 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Sprak de man die een hekel aan scheren heeft [ afbeelding ]
quote:
Psst... ik ben verhuisd....Is zelfs een topic overquote:
Je maakt het me ook wel heel erg makkelijk met al die voorzettenquote:Op donderdag 23 april 2009 10:32 schreef jagga het volgende:
[..]
Dat heeft als reden dat ik veel baardgroei heb![]()
Ik moet me godverdomme bijna 2x per dag scheren, anders loop ik meteen bij als een zwerver
Dus als ik "Amsterdamquote:Op donderdag 23 april 2009 10:32 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
het is meer dat hij zo overkomt als een klein ventje die ff stoer wilt zijn. PSV heeft de wedstrijd terecht gewonnen, ik denk dat de "joden" bang waren dat de nazi's overkwamen vliegen waardoor ze zo slecht speelde.
je loopt er sowieso bij als een zwerverquote:Op donderdag 23 april 2009 10:32 schreef jagga het volgende:
[..]
Dat heeft als reden dat ik veel baardgroei heb![]()
Ik moet me godverdomme bijna 2x per dag scheren, anders loop ik meteen bij als een zwerver
GMTAquote:Op donderdag 23 april 2009 10:34 schreef PeZu het volgende:
[..]
je loopt er sowieso bij als een zwerver
Ik heb het over Affelay...quote:Op donderdag 23 april 2009 10:34 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Dus als ik "Amsterdam" en "6-2
" post ben ik meteen stoer?
kut, dat was te verwachten natuurlijkquote:Op donderdag 23 april 2009 10:34 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Je maakt het me ook wel heel erg makkelijk met al die voorzetten
Daar gaan we:
1: Je bent dus gewoon een holbewoner, of je komt uit een zeker Noord-Afrikaans land.
2: Je loopt er sowieso bij als een zwerver.
3: Echte mannen scheren zich geen 2 keer per dag.
Ik las kut droogquote:Op donderdag 23 april 2009 10:36 schreef Cybey het volgende:
hey kurk_droog. Wassup?
zomg ik wou net precies hetzelfde postenquote:
+ een open botbreuk.quote:Op donderdag 23 april 2009 10:28 schreef bloodysunday het volgende:
Gaat zijn gangetje he.. Zit achter de computer te genieten van het uitzicht en ondertussen nog wat pagina's stageverslag uit de mouw schudden.quote:
druk eens op faxquote:Op donderdag 23 april 2009 10:37 schreef bloodysunday het volgende:
Wie weet hoe ik een printer instel? Nu als ik op afdrukken druk pakt hij telkens de Fax..
Het is donderdag hoor.quote:
Bloodysundayquote:
Gast lees is ff terugquote:Op donderdag 23 april 2009 10:47 schreef Dj_Day-V het volgende:
Randstad humor
KOM DAN VECHTEN JONGEN WANT IK BEN KEI STOER!!
volgens bloodysunday
I refuse...quote:Op donderdag 23 april 2009 10:48 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
Gast lees is ff terugje hebt mn laatste quote blijkbaar niet gelezen..
quote:Op donderdag 23 april 2009 10:46 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
flauwe grap en niet origineel meer
quote:
Ik heb het over Affelay...quote:Op donderdag 23 april 2009 10:34 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Dus als ik "Amsterdam" en "6-2
" post ben ik meteen stoer?
link?quote:Op donderdag 23 april 2009 10:52 schreef Cybey het volgende:
Jagga, wat verwacht je nou met dat topic?
whehequote:Op donderdag 23 april 2009 10:52 schreef Cybey het volgende:
Jagga, wat verwacht je nou met dat topic?
Goed topicquote:Op donderdag 23 april 2009 10:55 schreef Cybey het volgende:
Mensen die mensen uitlachen omdat hij/zij anders is
Bio heeft mijn reply weggehaald
quote:Op donderdag 23 april 2009 10:55 schreef Cybey het volgende:
Mensen die mensen uitlachen omdat hij/zij anders is
Bio heeft mijn reply weggehaald
quote:
ja, hoewel het aan je status ligt. Ik een ban en andere ervoor misschien een note..quote:Op donderdag 23 april 2009 10:58 schreef Cybey het volgende:
Is het verboden om zulke links te posten http://tinyurl.com/2rcmq ??
Die gaat naar http://forum.fok.nl/user/logout
Dat vermoedde ik wel. Vandaar dat ik het eerst even hier check voordat het een topic in gaatquote:Op donderdag 23 april 2009 10:59 schreef kurk_droog het volgende:
ja, hoewel het aan je status ligt. Ik een ban en andere ervoor misschien een note..
Pffff... ik zit nog maar op 1568quote:Op donderdag 23 april 2009 11:00 schreef kurk_droog het volgende:
AARGH, ik miste mijn 7000ste post![]()
al 7009 nu
okquote:Op donderdag 23 april 2009 11:02 schreef Cybey het volgende:
Wie maakte de lemming "Nablijven op het HBO" ?
2010 belde. Ze vertelden dat je er dan niet meer bent!quote:Op donderdag 23 april 2009 11:09 schreef jitzzzze het volgende:
De oertijd stuurde mij zojuist een telex; ze willen hun holbewoner met dito grapjes terug.
yoquote:Op donderdag 23 april 2009 11:09 schreef jitzzzze het volgende:
De oertijd stuurde mij zojuist een telex; ze willen hun holbewoner met dito grapjes terug.
quote:Op donderdag 23 april 2009 11:09 schreef jitzzzze het volgende:
quote:Op donderdag 23 april 2009 11:11 schreef Cybey het volgende:
[..]
2010 belde. Ze vertelden dat je er dan niet meer bent!
quote:Op donderdag 23 april 2009 11:11 schreef Cybey het volgende:
[..]
2010 belde. Ze vertelden dat je er dan niet meer bent!
kickje naar R&P hoe voel je je nu uitgedrukt in songtekstenquote:Op donderdag 23 april 2009 11:14 schreef bloodysunday het volgende:
North to south
Empty
Running on
Bravado
As if to say, as if to say
He doesn't like chocolate
He's born a liar, he'll die a liar
Some things will never be different
Wat ben je ook een nicht af en toe héquote:
Ik heb ook een songtekst in mijn hoofdquote:Op donderdag 23 april 2009 11:15 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
kickje naar R&P hoe voel je je nu uitgedrukt in songteksten
Bloc Partyquote:Op donderdag 23 april 2009 11:14 schreef bloodysunday het volgende:
North to south
Empty
Running on
Bravado
Hoezo?quote:Op donderdag 23 april 2009 11:15 schreef jagga het volgende:
[..]
Wat ben je ook een nicht af en toe hé
quote:Op donderdag 23 april 2009 11:15 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
kickje naar R&P hoe voel je je nu uitgedrukt in songteksten
klein klein kleutertje lalalalalaquote:Op donderdag 23 april 2009 11:16 schreef jagga het volgende:
[..]
Ik heb ook een songtekst in mijn hoofd
BRB even opzoeken
Schopje naar EMOquote:Op donderdag 23 april 2009 11:14 schreef bloodysunday het volgende:
North to south
Empty
Running on
Bravado
quote:Op donderdag 23 april 2009 11:16 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
Gooi je schoonmoeder uit 't raam en de ijskast er achteraan
Laat je eigen maar helemaal gaan
Gooi je schoonmoeder uit 't raam en de ijskast er achteraan
Laat die fles nou maar eventjes staan
quote:Op donderdag 23 april 2009 11:18 schreef Hoogstaande het volgende:
Ik kwam net op die rickroll site die je niet kan wegklikken, sluit ik hem af met taakbeheer, klik ik daarna per ongeluk op vorige sessie herstellen bij firefox
Ik kwam net op die rickroll site die je niet kan wegklikken, sluit ik hem af met taakbeheer, klik ik daarna per ongeluk op vorige sessie herstellen bij firefox
Stuur een brief naar de vivaquote:Op donderdag 23 april 2009 11:22 schreef Hoogstaande het volgende:
Ik heb zin in wiet en bier
Maar het is nog zo vroeg
Is dat een probleem?
Groetjes,
anoniempje
quote:
Make up your goddamn mindquote:
Je moeders tongquote:Op donderdag 23 april 2009 11:25 schreef dagdag het volgende:
Hoi de laatste tijd heb ik nogal last van droogheid, tussen de benen.
Is hier een middel tegen
Groeten blue
quote:Op donderdag 23 april 2009 11:28 schreef jagga het volgende:
Stapled shut inside an outside world
And I'm sealed in tight
Bizarre but right at home
I'm claustrophobic closing in
And I'm catastrophic
Not again
I'm smeared across the page and doused in gasoline
I wear you like a stain
Yet I'm the one who's obscene
Catch me up on all your sordid little insurrections
I've got no time to lose
I'm just caught up in all the cattle
Fray the strings
Through the sheathes
Hold your breath
Listen
I am a world before I am a man
I was a creature before I could stand
I will remember before I forget
Before I forget that
ja vast...klein klein kleutertje
Tering...dat er zulke domme mensen bestaan zeg.... :")_!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:
val dood niet echt héquote:
Ja, goed hé?quote:Op donderdag 23 april 2009 11:29 schreef jagga het volgende:
[..]
Tering...dat er zulke domme mensen bestaan zeg.... :")_!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Welke liedje is het eigenlijk ?quote:Op donderdag 23 april 2009 11:30 schreef jagga het volgende:
[..]
val dood niet echt hédit is goede muziek
Omagawd, Slipknot - Before I Forget natuurlijkquote:
slipknotquote:Op donderdag 23 april 2009 11:32 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Omagawd, Slipknot - Before I Forget natuurlijk
wat een stemquote:
Mensen die kwalitatief goede muziek niet kunnen herkennenquote:
Ik playde die duizend gillende emo chicks als een heldquote:
quote:Op donderdag 23 april 2009 11:35 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Mensen die kwalitatief goede muziek niet kunnen herkennen
Ga je nou allemaal oude plaatje herposten?quote:
pardon? schreeuwen en op gitaar slaan muziek noemen?quote:Op donderdag 23 april 2009 11:35 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Mensen die kwalitatief goede muziek niet kunnen herkennen
quote:Op donderdag 23 april 2009 11:36 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Ik playde die duizend gillende emo chicks als een held
Oftewel jij kent Slipknot nietquote:Op donderdag 23 april 2009 11:37 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
pardon? schreeuwen en op gitaar slaan muziek noemen?
Dat bedoelde ik dus.quote:Op donderdag 23 april 2009 11:37 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Overigens, een computergemaakt tunetje met een bass eronder muziek noemenquote:Op donderdag 23 april 2009 11:37 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Hou je een beetje gedeisd, je bent weer aan het sparen namelijkquote:
wie is er nog meer aan het sparen?quote:Op donderdag 23 april 2009 11:42 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Hou je een beetje gedeisd, je bent weer aan het sparen namelijk
Oke, ja ik weet het van die in voetbal maar dat was emotie.. Over open botbreuken gaan die notes denk ik. Zal erop letten bio!!quote:Op donderdag 23 april 2009 11:42 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Hou je een beetje gedeisd, je bent weer aan het sparen namelijk
Ja bio, nee bioquote:Op donderdag 23 april 2009 11:44 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Oke, ja ik weet het van die in voetbal maar dat was emotie.. Over open botbreuken gaan die notes denk ik. Zal erop letten bio!!
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 23 april 2009 11:48 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Ja gast. Anders moet ik 3 maanden brommen.
Nou, idd zeg.quote:Op donderdag 23 april 2009 11:49 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Deden mensen dat irl ook maar wanneer je iets zegt, he?
Zeg mijn laatste 2 notes, wie heeft die gedaan/gezet? Die slaan echt als een lul op een varken.quote:
Ik vind ze terecht.quote:Op donderdag 23 april 2009 11:52 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Zeg mijn laatste 2 notes, wie heeft die gedaan/gezet? Die slaan echt als een lul op een varken.
Je hebt ze zelf gezet zekerquote:
Die worden ook genote. Of denk je dat je de enige bent met die paar notes?quote:Op donderdag 23 april 2009 11:53 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Je hebt ze zelf gezet zeker
Nou ja, ik vind ze een beetje overbodig en niet zoveel toevoegen. Er zijn nog duizendhonderd andere users die ook zoiets zeggen op een dagelijkse basis. En ik doe het één keertje
Ik hoop van nietquote:Op donderdag 23 april 2009 11:55 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Die worden ook genote. Of denk je dat je de enige bent met die paar notes?
Die krijgen ook allemaal een note.quote:Op donderdag 23 april 2009 11:53 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Je hebt ze zelf gezet zeker
Nou ja, ik vind ze een beetje overbodig en niet zoveel toevoegen. Er zijn nog duizendhonderd andere users die ook zoiets zeggen op een dagelijkse basis. En ik doe het één keertje
Allemaal mods.quote:Op donderdag 23 april 2009 11:58 schreef jitzzzze het volgende:
Ik heb het over notes en direct komen er allemaal mods onder hun steen vandaan
Sinds wanneer ben jij mod? En nee je kent me niet, maar ik dacht dat jij geen mod was.quote:Op donderdag 23 april 2009 11:57 schreef boem-dikkie het volgende:
Of een cookiedough ijsje van B&J. Dat mag ook Bio. Dat mag ook.
Spuit 1111111111111111111111111111quote:Op donderdag 23 april 2009 12:00 schreef leetzors het volgende:
[..]
Sinds wanneer ben jij mod? En nee je kent me niet, maar ik dacht dat jij geen mod was.
Ik ben al redelijk lang mod.quote:Op donderdag 23 april 2009 12:00 schreef leetzors het volgende:
[..]
Sinds wanneer ben jij mod? En nee je kent me niet, maar ik dacht dat jij geen mod was.
Wie?quote:Op donderdag 23 april 2009 12:00 schreef Biogarde het volgende:
Jij zou echt moeten overwegen om iets met drama te gaan doen.
OMDAT JE OVERAL EEN DRAMA VAN MAAKT!!1quote:
ja dagquote:Op donderdag 23 april 2009 12:04 schreef Biogarde het volgende:
[..]
OMDAT JE OVERAL EEN DRAMA VAN MAAKT!!1
quote:
quote:Op donderdag 23 april 2009 12:04 schreef Biogarde het volgende:
[..]
OMDAT JE OVERAL EEN DRAMA VAN MAAKT!!1
Dat ziet r vaag uit, zo kaal hoofd.quote:
Zo'n heel lang draadje toch?quote:Op donderdag 23 april 2009 12:12 schreef dagdag het volgende:
gadver een filmpje van jackass dat man puist uitdrukt
quote:Op donderdag 23 april 2009 12:12 schreef dagdag het volgende:
gadver een filmpje van jackass dat man puist uitdrukt
Neuh, want ik kan dan net zo goed tegen een snijplank praten. Die geeft hoogstwaarschijnlijk meer feedback.quote:Op donderdag 23 april 2009 12:12 schreef kurk_droog het volgende:
bio, je kon me ook pm'en en waarschuwen.
juistquote:
Nee.quote:Op donderdag 23 april 2009 12:13 schreef kurk_droog het volgende:
Trouwens bio, Ik gaf gisteren penisbaard aan omdat die een man/vrouw postte die anaal genomen werd. Krijg ik daar geen positieve note voor?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |