Dit weekend werd ik gebeld door een vriend van me van het ROC (HBO, jewaitz) of ik mee uit ging die avond. Nou is deze gozer wel relaxed en het leek me wel een goed idee om chicks te gaan hosselen. Dus ik trek me favoriete (blauwe) shirt aan en spuit me favoriete geurtje even goed op, want bazen moeten natuurlijk lekker ruiken. Ik nog even smsen met die vriend van me en kreeg te horen waar we zouden afspreken. Dus ik ga die kant op...
Kom ik daar aan, blijken er nog veel meer mensen mee uit te gaan. Op zich geen probleem, maar zat wel een kansloze gozer erbij die kennenlijk bevriend was met die maat van me. Afijn, disco in naar de garderobe. Raar genoeg gaf iedereen z'n garderobe-kaartje aan die gozer, wat ik al vreemd vond.
Normaal gesproken als ik uit ga geeft iedereen om te beginnen gewoon 20 euro aan een iemand en wordt daar gewoon drankjes van gehaald (en gaat diegene voor al dat geld drankmuntjes halen). Nu moest echt iedereen m'n z'n geld in de rij gaan staan voor drankmuntjes en allemaal apart afrekenen wat ten koste gaat van m'n hosseltijd.
Eindelijk staat we lekker op de vloer en ik zit wat smatjes te bekijken. Daar in de hoek stond echt een geil ding en ze zat me met haar ogen op te geilen. Ze was echt duidelijk jong en snapte niet hoe ze uberhaupt de disco in gekomen was. Like I care... Komt die gozer naar me toe en drukt z'n hand half in m'n gezicht waar kennelijk een drankmuntje in moest. Ik had echt zoiets van dat ie moest opflikkeren en dat ik zo zelf wel wat drank ging halen. Me hele contact met die slet was weg en kon weer opnieuw beginnen met een neukertje voor de nacht uitzoeken.
Door dit voorval vond ik die gozer echt al heel snel helemaal niets. Stond ook echt kansloos te dansen en moest echt niets meer van hem hebben. Ik zorg wel voor mezelf. Dus nadat de andere mensen een paar biertjes gedronken hadden begon ik ook wel dorst te krijgen. Kom ik dat jonge ding tegen waar ik eerder de avond sjans mee had. Ze stond daar te praten met een vriendin van haar die ook wel mocht wezen

Ze stonden beiden een BrEeZaH te drinken en kregen nog zo'n zoet drankje van een triest ventje de hun ook probeerde te hosselen. Die werd dus voor het oog van die vent aan mij gegeven en stond ik ermee. Ach... gratis drank, jewaitz. Dus na even praten vraagt die chick of ik mee naar huis ga met haar want haar ouders waren op vakantie. Leek me wel een strak plan (SNAP JE?! STRAK?!

) maar ik moest eerst nog even pissen. Kwam ik die kansloze vriend van me maat tegen en hij begon keihard te lachen om m'n breezer (terecht). Dus ik moest hem gewoon afpoeieren en zei dat ik geen bier lust (klopt half, want ze tapten daar Oranjeboom

). Ik even lekker uit m'n lul brullen en bedacht me dat die lul mijn jasbonnetje nog had. Ik ga ze dus weer zoeken, maar kwam alleen die maat van me tegen en de rest was al vertrokken met mijn jas bonnetje!

Klacht: kut-pauper neemt me jas-bonnetje mee.
Anti-klacht: ik had seks (hij niet)
Op aanvraag de samenvatting:Maat van me heeft irritante vrienden die er met m'n jasbonnetje vandoor gaan en me storen tijdens baas-acties.
[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 23-04-2009 08:47:06 ]