Marktplaats en anders sommige patronenwinkels verkopen oudere exemplaren. En anders vragen of TF een patroon na wil tekenenquote:Op vrijdag 12 juni 2009 23:48 schreef marlieske het volgende:
Als je dat zou willen doen graag, maar kan je nummers nabestellen bij de Knippie?
(zie dat dat dus alleen over de laatste 2 uitgaves kanals ie dus ouder is gaat het niet meer)
dat durf ik dan weer niet te vragequote:Op zaterdag 13 juni 2009 00:17 schreef moussy het volgende:
En anders vragen of TF een patroon na wil tekenen
Oh maar ik welquote:Op zaterdag 13 juni 2009 00:21 schreef marlieske het volgende:
[..]
dat durf ik dan weer niet te vrage
Stuur maar een paar stukjes vilt op, dan naai ik het wel aan elkaarquote:Op zaterdag 13 juni 2009 07:27 schreef YPPY het volgende:
Wat zijn die jurkjes leuk, lekker simpel, maar erg mooi.
Leuk gedaan Kim! Maak je ze ook in opdracht?
Ja klopt. Ik heb daar met het kwijl uit mijn mond rondgelopen, wat een gave winkel zeg!quote:Op zaterdag 13 juni 2009 12:07 schreef Spuuglokje het volgende:
Dat was vast De Witte Engel of niet, K_i_m? Wat een súperleuk katjeIk heb zo'n soort pakketje liggen van een olifantje. Ligt al 2 jaar in een lade te wachten
![]()
Er is een wachtrijquote:Op zondag 14 juni 2009 23:36 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Kleurdoos wat een supercoole muts!Kun je er ook zo 1 voor mijn dochter haken? Alvast voor de winter?
Oh en Ing, van mij mag je hoor
Bedankt voor de complimentjes allemaal
Jaaaaaaaaaaaaaaaaa, dat is super! Ik ga je pm'en.quote:Op zondag 14 juni 2009 23:39 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Stuur maar een paar stukjes vilt op, dan naai ik het wel aan elkaar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |