en mijn verhaal:quote:Op dinsdag 21 april 2009 21:25 schreef knorretje het volgende:
ok ik ga voor 1 keer ook enorm crossposten/spammen. Maar ik heb de zomerjas van Alicia af en omdat het waarschijnlijk de allerlaatste uitbundige jas is die ik voor haar mag maken (gezien de leeftijd, de volgende zullen waarschijnlijk heel wat 'saaier' worden) wil ik hem graag showen
De jas:
foto's dat ze hem aan heeft vind je hier
Ik ga ze spammen, ik heb de kinderen gemaakt, Knor de broek en de rok.quote:Op dinsdag 21 april 2009 21:20 schreef knorretje het volgende:
zow ik heb ook weer het een en ander af, een tuinbroek, een patchwork rok
Mischien spreek ik voor mijn beurt maar weleens gedacht je creativiteit in financiele voorspoed om te zetten,want dit ziet er gewoon goed en leuk uit.quote:Op donderdag 23 april 2009 07:05 schreef Lois het volgende:
Creatieve uitspattingen, deel 15
Met als laatste creaties:
[..]
en mijn verhaal:
[..]
Ik ga ze spammen, ik heb de kinderen gemaakt, Knor de broek en de rok.
De voorpret was al heel erg leuk, alle vorderingen waren te volgen op Knors site maar het uiteindelijke resultaat is helemaal geweldig![]()
Eva's lievelingsdingen:
Tuinbroeken
Blauw
haar naam
het cijfer 8
en alles van Diego
Eva is autistisch en houdt van verschillende dingen voelen. Ze blijft maar voelen aan de verschillende soorten stoffen die er gebruikt zijn op de broek.
Eva is helemaal gek van haar broek![]()
De voorkant
[ afbeelding ]
de achterkant
[ afbeelding ]
en wat ze het allermooiste vind:
[ afbeelding ]
Midden in het bespreekproces van de broek van Eva poste ET een plaatje van een prachtige roezelrok die ze gemaakt had voor Saskia, die Iris acuut ook wilde hebben. Knor stuurde me een berichtje dat zo'n rok zo gemaakt was en dat aanbod kon ik niet weigeren natuurlijk.
Lievelingsdingen van Iris:
Roze
Paarden
Roze
Prinsessen
en roze
Iris kreeg een prachtige rok:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
De details van de broek en rok staan op Knors site , ik heb alleen gelukkige kinderen op de foto, de rest is nog niet gelukt om dat goed te fotograferen.
Ik heb nu de jongste ook naar school is meer tijd gekregen en probeer dan ook nu steeds meer in opdracht te naaien, geen super grote producties, of eenheidsworst, maar gewoon steeds persoonlijke exemplaren zoals hierboven. Helaas is zelfmaak enorm ondergewaardeerd en liggen kosten gewoon beslist niet zo laag als mensen altijd verwachten van zelfmaak kleding waardoor het in een grotere opzet, dus gewoon 'lukraak' kleding maken en te koop zetten, verkopen uit voorraad, gewoon helaas niet makkelijk van de grond komt.quote:Op donderdag 23 april 2009 13:43 schreef FP128 het volgende:
[..]
Mischien spreek ik voor mijn beurt maar weleens gedacht je creativiteit in financiele voorspoed om te zetten,want dit ziet er gewoon goed en leuk uit.
de rok voor Saskia kwam alleen aan stof op zo'n 12 euro.. nog wat kralen en lintjes, garen, elastiek, patroonpapier..quote:Op donderdag 23 april 2009 14:15 schreef Bass-Miss het volgende:
Over hoeveel geld voor een kleedje spreek je dan ongeveer, knorretje?
Vind ik niet. Je doet mee aan een ruiltopic omdat je het leuk vind om op die manier voor elkaar wat te kunnen doen, niet om perse op hetzelfde nivo goederen te ruilen. Ik ga er vanuit dat een ieder die meedoet aan het topic dat met net zoveel liefde, zorg en aandacht doet en naar beste kunnen dan ik zelf zou doen.quote:Op donderdag 23 april 2009 14:40 schreef Lishe het volgende:
Maar als ik dat zo zie ben je gewoon het niveau van het ruiltopic zwaar ontstegen hoor!
Mijn favoriet is de schildpadquote:Op maandag 27 april 2009 09:43 schreef debuurvrouw het volgende:
Wauw Tan!En zo gedetailleerd ook! Echt héél mooi. Die draak en de octopus
Nou ja, alles eigenlijk. Maar die sprongen er echt uit.
Wat leuk dat ze dat bij de BSO doen!quote:Op maandag 27 april 2009 09:57 schreef Luchtbel het volgende:
Oh Tan, wat prechtig. ik ga ze aan Jolie laten zien straks. Die vilt heel graag bij de bso en maakt (voor iemand van 4!) echt hele mooie bloemenlaatst eentje voor mij aan een elastiekje. Een knutselding dat ik echt graag en met gepaste trots
draag.
jij zult synthetisch vilt bedoelen.. je hebt ook wolviltquote:Op maandag 27 april 2009 10:17 schreef Lois het volgende:
Wauw Tan wat knap en mooi! Dat draakje![]()
ik kan niet tegen het geknetter van vilt, krijg ik kippenvel van. Net als piepschuim, en schoolkrijtjes over het schoolbord. Ik vind het dubbel zo knap dus, dat je dit spul kunt verdragen en er ook nog eens zoiets moois van kan maken.
Thuis. Met aanwijzingen van internetsites en gewoon wat proberen.quote:Op maandag 27 april 2009 12:23 schreef bixister het volgende:
wat bijzonder tan! en heel erg mooi gelukt! waar heb je dat geleerd?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |