ik moest lachen.. sorry tsquote:
Misschien had vader geen zin om 12x een slecht nieuws gesprek te voeren en vol te schieten...quote:Op donderdag 23 april 2009 07:16 schreef maartena het volgende:
Ben ik de enige die het vreemd vind dat zoiets erg onpersoonlijk per email wordt meegedeeld? Voor zoiets bel je toch gewoon even?
ooh ja dan maar per mailquote:Op donderdag 23 april 2009 07:27 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Misschien had vader geen zin om 12x een slecht nieuws gesprek te voeren en vol te schieten...
Sterkte TS.
Een oude vriendin van me voerde belangrijke gesprekken altijd via de smsquote:Op donderdag 23 april 2009 07:16 schreef maartena het volgende:
Ben ik de enige die het vreemd vind dat zoiets erg onpersoonlijk per email wordt meegedeeld? Voor zoiets bel je toch gewoon even?
Hier sluit ik me bij aan...quote:Op donderdag 23 april 2009 07:05 schreef FunkyHomosapien het volgende:
[..]
ik moest lachen.. sorry ts
Klinkt logisch ja, maar als je het zelf midden in de nacht te horen/lezen krijgt en je zit er erg mee (ga ik vanuit) dan begrijp ik dat je niet midden in de nacht alle familieleden gaat afbellen en dan gewoon even de boel mailt met wat informatie en dat je dan de volgende dag de vragen beantwoord en/of even belt.quote:Op donderdag 23 april 2009 06:53 schreef Cybey het volgende:
Als die tante zo close is, is het mssn beetje vreemd om het in een mailtje te zetten in plaats van even te bellen...
Uiteraard is het vreemd. Als je tante zo belangrijk voor de familie is dan forward je niet even een mailtje dat ze binnenkort om gaat vallen. Juist om situaties als in de OP te voorkomen.quote:Op donderdag 23 april 2009 07:16 schreef maartena het volgende:
Hier ookquote:Op donderdag 23 april 2009 08:14 schreef TommyGun het volgende:
[..]
Hier sluit ik me bij aan...
Sterkte
Zie Lastpost's beredenatie hierboven, goed voor te stellen dus. Bovendien ken je de context nietquote:Op donderdag 23 april 2009 09:31 schreef Pakspul het volgende:
Via een forward dat te horen krijgenDan weet je toch ook dat je familie je niet mag.
Nee, zulke berichten stuur je gewoon niet digitaal, kwestie van fatsoenquote:Op donderdag 23 april 2009 09:40 schreef NoBody122 het volgende:
[..]
Zie Lastpost's beredenatie hierboven, goed voor te stellen dus. Bovendien ken je de context niet
Sterkte TS.
Ik niet, hij is gewoon gepwnd, late 1 april grap ofzoquote:Op donderdag 23 april 2009 09:40 schreef NoBody122 het volgende:
[..]
Zie Lastpost's beredenatie hierboven, goed voor te stellen dus. Bovendien ken je de context niet
Sterkte TS.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De klaagbaak is een machine.
Zulke berichten behoor je vanuit dat oogpunt dan ook niet telefonisch te doen.quote:Op donderdag 23 april 2009 09:43 schreef PeZu het volgende:
[..]
Nee, zulke berichten stuur je gewoon niet digitaal, kwestie van fatsoen
Het is crisis, mongool. Tientallen keren per dag zie je dat woord wel ergens staan en dan nog fout schrijven.quote:
omdat het pas morgen is als je gaat slapenquote:Op donderdag 23 april 2009 10:51 schreef KingLysandus het volgende:
Waarom zeggen mensen eigenlijk altijd "morgenvroeg zo laat op" terwijl het al die dag zelf is?
Sterkte
quote:Op donderdag 23 april 2009 09:31 schreef Pakspul het volgende:
Via een forward dat te horen krijgenDan weet je toch ook dat je familie je niet mag.
Tsja niet echt een klb topic dit he...quote:Op donderdag 23 april 2009 11:53 schreef Pedrobear het volgende:
Sterkte
Mensen die er grappen over maken
Sorry hoor maar als je slecht nieuws hoort verlies je toch niet gelijk je complete vermogen om normaal na te denken? Sterker nog je neemt zelfs de tijd om een mail te sturen en dan kan je je tijdens het typen van het mailtje best beseffen: Hee, het is eigenlijk wel vreemd dat ik dit per mail doe. Zo niet dan gaat ergens iets grondigs fout.quote:Op donderdag 23 april 2009 10:37 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Zulke berichten behoor je vanuit dat oogpunt dan ook niet telefonisch te doen.
Sowieso, bij het horen van ernstige berichten doe je nou eenmaal dingen die op dat moment het beste lijken, daarbij vergeet je echt wel wat zaken en zie je de relevantie niet altijd.
quote:Op donderdag 23 april 2009 10:52 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
omdat het pas morgen is als je gaat slapen wakker wordt
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |