quote:Op donderdag 23 april 2009 00:22 schreef Sinterlexxxus het volgende:
Mensen die verwachten dat ze van Barcelona winnen (mits Feyenoorder)![]()
Net zoveel als piet van de pukkenkutflatquote:
OMGROFLOLLER want buitenlandse clubs zijn wereldvreemd voor je?quote:Op donderdag 23 april 2009 00:40 schreef leolinedance het volgende:
Nederlanders die fan zijn van buitenlandse clubs_!
Nee man AZ want dat is hip!quote:Op donderdag 23 april 2009 00:43 schreef sezten het volgende:
[..]
OMGROFLOLLER want buitenlandse clubs zijn wereldvreemd voor je?
Moet ik dwangsupporter worden van een Ajax, Feyenoord of PSV dan?
0 keer?quote:Op donderdag 23 april 2009 00:40 schreef sezten het volgende:
[..]
Net zoveel als piet van de pukkenkutflat
Nee, er zijn nog 34 (volgens mij) anders betaald voetbalclubs in Nederland. Of support je lokale club ofzo. Maar een club in een ander land die-hard supporten faalt gewoon hard.quote:Op donderdag 23 april 2009 00:43 schreef sezten het volgende:
[..]
OMGROFLOLLER want buitenlandse clubs zijn wereldvreemd voor je?
Moet ik dwangsupporter worden van een Ajax, Feyenoord of PSV dan?
Wat heb jij met die foto?quote:
quote:Op donderdag 23 april 2009 00:47 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Nee, er zijn nog 34 (volgens mij) anders betaald voetbalclubs in Nederland. Of support je lokale club ofzo. Maar een club in een ander land die-hard supporten faalt gewoon hard.
Dat dan weer welquote:Op donderdag 23 april 2009 00:47 schreef FireFox1 het volgende:
Bonusklacht: Barcelona is gewoon te goed
quote:Op donderdag 23 april 2009 00:47 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Nee, er zijn nog 34 (volgens mij) anders betaald voetbalclubs in Nederland. Of support je lokale club ofzo. Maar een club in een ander land die-hard supporten faalt gewoon hard.
Jezus, moet dat dan??quote:Op donderdag 23 april 2009 01:07 schreef Biels het volgende:
0 keer dus? Voor de complete duidelijkheid.
Hoe kun je nou fan van een voetbalclub zijn, verliefd op de stad stadion supporters en alles, zonder er ooit geweest te zijn.quote:
Ik ben fan van Barcelona, maar ben maar 3x in het stadion geweest (1x zonder publiek) en spreek geen woord Spaans. Maakt me dat minder fan dan de mensen die in Barcelona wonen?quote:Op donderdag 23 april 2009 01:14 schreef Biels het volgende:
[..]
Hoe kun je nou fan van een voetbalclub zijn, verliefd op de stad stadion supporters en alles, zonder er ooit geweest te zijn.
Je bent er wel geweest. Je kan gewoon geen echte fan zijn zonder ooit geweest te zijn, punt.quote:Op donderdag 23 april 2009 01:19 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ik ben fan van Barcelona, maar ben maar 3x in het stadion geweest (1x zonder publiek) en spreek geen woord Spaans. Maakt me dat minder fan dan de mensen die in Barcelona wonen?
In de media is alles gewoon te volgen hoor. Als Sezten zijn hart ligt bij Sevilla, kan dat toch gewoon?
Toch niet zo sterk als bij Nederlands club, dat lijkt me duidelijk. En jij bent er wél geweest, dat scheelt al.quote:Op donderdag 23 april 2009 01:19 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ik ben fan van Barcelona, maar ben maar 3x in het stadion geweest (1x zonder publiek) en spreek geen woord Spaans. Maakt me dat minder fan dan de mensen die in Barcelona wonen?
In de media is alles gewoon te volgen hoor. Als Sezten zijn hart ligt bij Sevilla, kan dat toch gewoon?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |