Zo eentje heb ik in december gesmokedquote:
Oeh dat is waar.quote:Op donderdag 23 april 2009 00:15 schreef LudoSanders het volgende:
Nou, nou. Die TT en dan net vandaag.
Ik ben er al overheen hoor.quote:Op donderdag 23 april 2009 00:17 schreef Fascination het volgende:
[..]
Oeh dat is waar.Ach ja life's hard.
Als je nu af en toe een sigaretje gaat roken dan kun je straks misschien wel blowen en het overlevenquote:
Jeetje wat een gevatte opmerking.quote:Op donderdag 23 april 2009 00:18 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Als je nu af en toe een sigaretje gaat roken dan kun je straks misschien wel blowen en het overleven![]()
!
Zo gevat was het niet eens bedoeld, ik dacht de eerste keer namelijk dat ik doodging en ik had de volgende dag nog ontzettende keelpijnquote:Op donderdag 23 april 2009 00:18 schreef Fascination het volgende:
[..]
Jeetje wat een gevatte opmerking.
quote:Op donderdag 23 april 2009 00:19 schreef Hoogstaande het volgende:
Ik ben zeker in voor een J meet 14.gif
Het was vandaag '60 jaar samen tegen kanker'.quote:Op donderdag 23 april 2009 00:18 schreef behangplakker het volgende:
Wat is er vandaag dan Ludo? Had je vorig jaar je 100e note aan iemand gegeven?
1 gram voor 7 euro in de jan hanzenstraat in asterdamquote:Op donderdag 23 april 2009 00:20 schreef Kali-Mist1 het volgende:
Ik haal voor 12.50 zo'n 1.8 gram.
Ga meestal naar de central op amsterdam cs!
Hangt er vanaf wat voor soort je hebt enzo hequote:Op donderdag 23 april 2009 00:21 schreef behangplakker het volgende:
Kan iemand me ff vertellen hoeveel gram een 5je is bij de shop?
Zelfs wij hebben er vijfquote:Op donderdag 23 april 2009 00:21 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
1 gram voor 7 euro in de jan hanzenstraat in asterdam
Op de hoek van de straat bij vrienden van me
Geuzenveld heeft namelijk geen coffeeshop![]()
Ohh, oke. Dat zal mij vast niet gebeuren, ik ben wel wat gewend.quote:Op donderdag 23 april 2009 00:20 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Zo gevat was het niet eens bedoeld, ik dacht de eerste keer namelijk dat ik doodging en ik had de volgende dag nog ontzettende keelpijn!
.75?quote:Op donderdag 23 april 2009 00:21 schreef behangplakker het volgende:
Kan iemand me ff vertellen hoeveel gram een 5je is bij de shop?
Met een beetje pech is onze TS een tijdje op vakantie.quote:Op donderdag 23 april 2009 00:21 schreef LudoSanders het volgende:
Het was vandaag '60 jaar samen tegen kanker'.
Central? bestaat dat nog?quote:Op donderdag 23 april 2009 00:20 schreef Kali-Mist1 het volgende:
Ik haal voor 12.50 zo'n 1.8 gram.
Ga meestal naar de central op amsterdam cs!
Jaa, ik haal meestal Thai, crystal of Santa mariaquote:Op donderdag 23 april 2009 00:21 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Hangt er vanaf wat voor soort je hebt enzo hein het algemeen net iets minder dan een gram denk ik.
Rond de gram in ieder geval!
Mja, Geuzenveld was één van de eerste "schone" wijken van Amsterdam ofzoquote:
Nee, Fas is daar te braaf voor.quote:Op donderdag 23 april 2009 00:23 schreef Emimich het volgende:
[..]
Met een beetje pech is onze TS een tijdje op vakantie.
36quote:Op donderdag 23 april 2009 00:23 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Central? bestaat dat nog?![]()
ik ga als ik in Nederland ben, naar 36 op de wallen.
Crystal of Jack Herrerquote:Op donderdag 23 april 2009 00:23 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Jaa, ik haal meestal Thai, crystal of Santa mariaGenoeg shops in Groningen.
Goed spul?quote:Op donderdag 23 april 2009 00:23 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Central? bestaat dat nog?![]()
ik ga als ik in Nederland ben, naar 36 op de wallen.
crystal heb ik ook vaak.quote:Op donderdag 23 april 2009 00:23 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Jaa, ik haal meestal Thai, crystal of Santa mariaGenoeg shops in Groningen.
Crystal of White Widowquote:
quote:Op donderdag 23 april 2009 00:24 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
36![]()
Vroeger heel wat zaterdagen gezeten.
Vet harde trance, zon, raam open![]()
![]()
quote:Op donderdag 23 april 2009 00:24 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Mja, Geuzenveld was één van de eerste "schone" wijken van Amsterdam ofzo
Moet eerst minimaal 10 minuten met de tram voor een shoppa
En die is dan nog vrij duur
Vaak genoegquote:
Whut?quote:
Klinkt goedquote:Op donderdag 23 april 2009 00:26 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Vaak genoeg
Heerlijk om mee in de zon in het park te zitten
Rosé erbij, stokbrood met kruidenboter en chillen als een malle
waarom ik vaak in 36 zit? vrienden van mij wonen daar in die staat. dus dan haal ik meteen... maar ik kom bijna overal in de shops in Amsterdam vroeger....quote:Op donderdag 23 april 2009 00:25 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Goed spul?
Goedkoop?
Waarom die?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |