Zelfs bij opnames met publiek moet je van te voren een milde, gemiddelde, harde en een "uit-je-dak-lach doen".quote:Op donderdag 23 april 2009 00:09 schreef De_Jostiband het volgende:
Wat haat ik ze.
Bij elk komisch getint programma moeten er toch altijd weer van die geforceerde lachbandjes in verwerkt zijn. Net alsof de makers willen duidelijk maken: ons programma is niet grappig, dus plakken we maar een fake lachje derop om het toch maar niet volledig als een faalhaas programma laten over te komen.
Klacht: Geforceerde lachbandjes
WOOOOOOO YEAAAH!!!!quote:Op donderdag 23 april 2009 00:11 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
Zelfs bij opnames met publiek moet je van te voren een milde, gemiddelde, harde en een "uit-je-dak-lach doen".
Die monteren ze er later weer in...
een?quote:Op donderdag 23 april 2009 00:30 schreef DirkZz het volgende:
1
Soms kan het gewoon echt niet, zoals die funniest animals die er nu op animal planet zijn....jezus...wat tergend slecht zeg!!!quote:Op donderdag 23 april 2009 00:52 schreef sezten het volgende:
Soms is het wel handig. Dan weet ik precies wanneer ik moet gaan lachen
Wel vaak goeie tietenquote:
Argh om te janken iddquote:Op donderdag 23 april 2009 00:54 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
Soms kan het gewoon echt niet, zoals die funniest animals die er nu op animal planet zijn....jezus...wat tergend slecht zeg!!!![]()
![]()
Bob Saget is zwaar cult!quote:Op donderdag 23 april 2009 00:56 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Argh om te janken idd![]()
Daarbij vergeleken was Bob Saget een held!
Open jij of ik hem in MLN?quote:
De eer is geheel aan u, maar ik zou eerst ff kijken of er niet al 30 bestaan over bob!quote:
Weet wat je zegt vriend, dit kan zich wel eens heel leijk tegen jou gaan keren!quote:Op donderdag 23 april 2009 01:32 schreef PeZu het volgende:
bob saget is zo slecht dat je nooit en te nimmer zonder plaatsvervangende schaamte naar hem zou moeten kunnen kijken, die man is gewoon tenenkrommend irritant niet grappig
ik steek liever 1000 gloeiend hete naalden in mijn gezicht dan ooit nog 1 show van hem te zien
ik weet heel goed wat ik zegquote:Op donderdag 23 april 2009 01:35 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
Weet wat je zegt vriend, dit kan zich wel eens heel leijk tegen jou gaan keren!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |