abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_68288388
hoe ziet jouw vagina enzo eruit?

ben gewoon nieuwsgierig. graag een zo'n compleet mogelijke beschrijving

"vroeger"dacht ik dat ik maar één paar schaamlippen had. De laatste jaren zijn de kleine schaamlippen die erachter zitten steeds beter zichtbaar. Ze zijn wat bruinig/rimpelig en steken zo'n halve centimeter uit. Als ik opgewonden wordt zijn ze groter, vleziger. Mijn klitje zit bovenin... hier kan ik steeds moeilijker van afblijven... dan komt het plasgaatje...tsja wat moet ik daarover zeggen....iki kijk er graag naar als ik plas...vind ik geil . Daaronder kun je de vagina in. Ik kan niet geloven dat daar ooiteen kind uit moet. Het lukt me om met twee á drie vingers naar binnen te gaan,... lukt het jullie echt er een vuist in te krijgen????? Veel haar groeit er bij mij niet...scheer het hooguit eens in twee/drie weken wat bij,.. vooral als ik wil gaan zwemmen. Maar een grote bos zal 't nooit bij me worden denk ik. Mijn anus is bruin/rozig..hierom heen zijn wel wat haartjes ....hoort dat zo? dat vind ik dus wat lelijk.... hij is wel wat gevoelig... maar het wind me niet op...bij 't vingeren zet ik er weleens druk op met mijn vinger, dat doet me eigenlijk niets...ook normaal? anale seks lijkt me pijnlijk/vies. Vooral bij een man. moet er niet aan denken hem daar te moeten likken , bluhhhh.
pi_68288434
.
pi_68288466
Dit topic zou intens geil zijn als het geen kloon was.
  woensdag 22 april 2009 @ 23:15:00 #5
190186 hierissieweer
Ik val liever op, dan af!
pi_68288494
quote:
dan komt het plasgaatje...tsja wat moet ik daarover zeggen....iki kijk er graag naar als ik plas...vind ik geil
Hoe plas jij als ik vragen mag?
"Als het niet kan zoals het moet, dan moet het maar zoals het kan."
Hierissiedan, hierissieweers huisje!
  woensdag 22 april 2009 @ 23:15:16 #6
248784 druppelkut
huppelt een beetje
pi_68288552
quote:
Op woensdag 22 april 2009 23:15 schreef hierissieweer het volgende:

[..]

Hoe plas jij als ik vragen mag?
Staand natuurlijk.
ijs_beer fan!
  woensdag 22 april 2009 @ 23:17:38 #8
192481 Core2
Happiness is the road
pi_68288583
Kun je er ook scheten mee laten? Van die harde?
pi_68288584
Ik typ straat.
Mijn fashion blog: http://ludosfashionblog.wordpress.com/
pi_68288585
quote:
Op woensdag 22 april 2009 23:16 schreef NanKing het volgende:

[..]

Staand natuurlijk.
Hoe ziet jouw vagina eruit, Nanking? Zo gedetailleerd mogelijk svp.
  woensdag 22 april 2009 @ 23:18:21 #11
136730 PiRANiA
All thinking men are atheists.
pi_68288609
Goed topic
pi_68288613
quote:
Op woensdag 22 april 2009 23:12 schreef Manouk1994 het volgende:
hoe ziet jouw vagina enzo eruit?

ben gewoon nieuwsgierig. graag een zo'n compleet mogelijke beschrijving

"vroeger"dacht ik dat ik maar één paar schaamlippen had. De laatste jaren zijn de kleine schaamlippen die erachter zitten steeds beter zichtbaar. Ze zijn wat bruinig/rimpelig en steken zo'n halve centimeter uit. Als ik opgewonden wordt zijn ze groter, vleziger. Mijn klitje zit bovenin... hier kan ik steeds moeilijker van afblijven... dan komt het plasgaatje...tsja wat moet ik daarover zeggen....iki kijk er graag naar als ik plas...vind ik geil . Daaronder kun je de vagina in. Ik kan niet geloven dat daar ooiteen kind uit moet. Het lukt me om met twee á drie vingers naar binnen te gaan,... lukt het jullie echt er een vuist in te krijgen????? Veel haar groeit er bij mij niet...scheer het hooguit eens in twee/drie weken wat bij,.. vooral als ik wil gaan zwemmen. Maar een grote bos zal 't nooit bij me worden denk ik. Mijn anus is bruin/rozig..hierom heen zijn wel wat haartjes ....hoort dat zo? dat vind ik dus wat lelijk.... hij is wel wat gevoelig... maar het wind me niet op...bij 't vingeren zet ik er weleens druk op met mijn vinger, dat doet me eigenlijk niets...ook normaal? anale seks lijkt me pijnlijk/vies. Vooral bij een man. moet er niet aan denken hem daar te moeten likken , bluhhhh.
* eNGine10 zoekt vagina om te beschrijven
En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!
  woensdag 22 april 2009 @ 23:18:52 #13
57340 dabadbass
@Whitehouse.gov
pi_68288625
geeez....
"Niets smeedt twee mensen zo aaneen als kwaadspreken over een derde"
  woensdag 22 april 2009 @ 23:19:00 #14
136730 PiRANiA
All thinking men are atheists.
pi_68288627
Ander pareltje van TS:
Ben ik nou dol op plassex?
  PR/Manusje van alles woensdag 22 april 2009 @ 23:19:22 #15
148800 crew  Surveillance-Fiets
Toezicht is gezond!
pi_68288640
gezien je vorige topic: ...
Ik denk meer dat je als nieuwsposter een geile egocentrische narcist moet zijn, die een flinke stijve krijgt van alle berichten die ie van zijn eigen hand ziet op de FP, zo! ©yvonne
Beste nieuwsbericht ooit op de FOK!frontpage!
  woensdag 22 april 2009 @ 23:19:29 #16
176873 marcel-o
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
pi_68288647
1994?

iets met jailbait en foto's?
| Wordfeud: marcel-o |plug.dj/uptempo |<-- draai zelf je platen
pi_68288691
quote:
Op woensdag 22 april 2009 23:19 schreef marcel-o het volgende:
1994?

iets met jailbait en foto's?
Iets met kloon en man achter kloon.
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
pi_68288711
Ik hou niet van klonen.
pi_68288714
quote:
Op woensdag 22 april 2009 23:17 schreef Stofje het volgende:

[..]

Hoe ziet jouw vagina eruit, Nanking? Zo gedetailleerd mogelijk svp.
"vroeger"dacht ik dat ik zes paar schaamlippen had. De laatste jaren zijn de kleine schaamlippen die erachter zitten steeds beter zichtbaar en bleken het er maar 2 te zijn. Ze zijn wat groen/paarsig en steken zo'n halve meter uit. Als ik opgewonden wordt zijn ze kleine. Mijn kilt heeft blokjespatroon hier kan ik steeds moeilijker van afblijven... dan komt het plasgaatje...tsja wat moet ik daarover zeggen..Veel haar groeit er bij mij...scheer het in twee die keer per dag n wat bij,.. vooral als ik wil gaan zwemmen. Maar een kleine bos zal 't nooit bij me worden denk ik Het doet wat denken aan de baardgroei van Lubbers . Mijn anus is blauw ..hierom heen zijn wel wat haartjes ....hoort dat zo? dat vind ik dus wat lelijk.... hij is wel wat gevoelig... maar het wind me niet op...bij 't vingeren zet ik er weleens druk op met mijn vuist , dat doet me eigenlijk niets...ook normaal?
ijs_beer fan!
pi_68288734
quote:
Op woensdag 22 april 2009 23:21 schreef RacerDKB het volgende:
Ik hou niet van klonen.
Ik ook niet!
  woensdag 22 april 2009 @ 23:22:19 #21
176873 marcel-o
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
pi_68288758
quote:
Op woensdag 22 april 2009 23:20 schreef FireFox1 het volgende:

[..]

Iets met kloon en man achter kloon.
kloon of niet..
een vagina topic zonder f(ap)oto's kan natuurlijk niet
| Wordfeud: marcel-o |plug.dj/uptempo |<-- draai zelf je platen
  woensdag 22 april 2009 @ 23:22:23 #22
155016 Pien85
Manipulatief kutwijf
pi_68288762
quote:
Op woensdag 22 april 2009 23:21 schreef NanKing het volgende:

[..]

"vroeger"dacht ik dat ik zes paar schaamlippen had. De laatste jaren zijn de kleine schaamlippen die erachter zitten steeds beter zichtbaar en bleken het er maar 2 te zijn. Ze zijn wat groen/paarsig en steken zo'n halve meter uit. Als ik opgewonden wordt zijn ze kleine. Mijn kilt heeft blokjespatroon hier kan ik steeds moeilijker van afblijven... dan komt het plasgaatje...tsja wat moet ik daarover zeggen..Veel haar groeit er bij mij...scheer het in twee die keer per dag n wat bij,.. vooral als ik wil gaan zwemmen. Maar een kleine bos zal 't nooit bij me worden denk ik Het doet wat denken aan de baardgroei van Lubbers . Mijn anus is blauw ..hierom heen zijn wel wat haartjes ....hoort dat zo? dat vind ik dus wat lelijk.... hij is wel wat gevoelig... maar het wind me niet op...bij 't vingeren zet ik er weleens druk op met mijn vuist , dat doet me eigenlijk niets...ook normaal?
Ik word altijd zó geil als je dit soort dingen post
En ze leefde nog lang en... Nou gewoon met ups en downs.
pi_68288780
Mijn klit z'n op me rug
pi_68288790
quote:
Op woensdag 22 april 2009 23:22 schreef Pien85 het volgende:

[..]

Ik word altijd zó geil als je dit soort dingen post
Sorry, zal het niet meer doen
ijs_beer fan!
pi_68288794
en me lippen zijn 10 centimeter en flapperen als het hard waait
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo