Turken, marrokanen, surinames... je kent ze wel, de onderlaag van de maatschappijquote:Op woensdag 22 april 2009 23:11 schreef mrkrul het volgende:
welke doelgroep precies?
Hij klaagt hier toch, voor menig nerd is dat al een hele sociale stapquote:Op woensdag 22 april 2009 23:12 schreef Terpentin07 het volgende:
En jij hebt er niets van gezegd? Beetje slappy vind je niet?
Zeg ook Nederlanders ik woon in Friesland ik zie daar niet veel daarquote:Op woensdag 22 april 2009 23:12 schreef Pakspul het volgende:
[..]
Turken, marrokanen, surinames... je kent ze wel, de onderlaag van de maatschappij
Nerdquote:Op woensdag 22 april 2009 23:13 schreef Pakspul het volgende:
[..]
Hij klaagt hier toch, voor menig nerd is dat al een hele sociale stap
Dan nog liever een moskee naast de deur en turken als buren dan wonen in Frieslandquote:Op woensdag 22 april 2009 23:13 schreef Slappy het volgende:
[..]
Zeg ook Nederlanders ik woon in Friesland ik zie daar niet veel daar
Oh waarom danquote:Op woensdag 22 april 2009 23:14 schreef Pakspul het volgende:
[..]
Dan nog liever een moskee naast de deur en turken als buren dan wonen in Friesland
Traditionele christelijke hippies daarquote:Op woensdag 22 april 2009 23:15 schreef Slappy het volgende:
[..]
Oh waarom danIk zie wel turken hoor
Weet niet ik ken ze nietquote:Op woensdag 22 april 2009 23:20 schreef Pakspul het volgende:
[..]
Traditionele christelijke hippies daar
Welke?ik heb die nooit opquote:Op woensdag 22 april 2009 23:21 schreef Pakspul het volgende:
[..]
Moet je je oogkleppen keertje afzetten
quote:Op woensdag 22 april 2009 23:09 schreef Slappy het volgende:
Jawel ik stond vandaag weer op de bus wachten,op een gegeven moment gingen mensen alvast bij de halte staan ik denk ach ik wacht wel even.Maar toen bus naar halte ging.Ging gelijk iedereen op de die bus af stormen![]()
![]()
![]()
![]()
Mensen kennen geen respect meer
![]()
![]()
![]()
![]()
en allemaal voordringen
![]()
![]()
Mensen worden steeds onmenselijkerTijd dat we onze planeet terug geven aan oorspronkelijke bewoners de dinosauriërs in tegenstelling tot aliens/mensen konden deze beesten geen oorlog met elkaar voeren
![]()
Hier zijn mensen die het goede voorbeeld geven
[ afbeelding ]
Nou heeft daar niks mee te maken jij dringt zeker ook altijd voor in de Aldi/Jumboquote:Op woensdag 22 april 2009 23:26 schreef beverton het volgende:
recht van de sterkste, snelste of slimste. klaarblijkelijk behoor jij daar niet tot, want anders zat je nu niet te miepen over voordringende mensen.
Jij zeker met soldaatjesquote:
Lief dagboek,quote:Op woensdag 22 april 2009 23:35 schreef Stevennn het volgende:
Ik sta ook elke ochtend druk in gevecht met een chick op de (zon drukke) bushalte. We willen allebei op de achterbankEn verder hebben we een hekel aan elkaar dus met z'n 2en achterin is onmogelijk. Oftewel; degene die als 1e binnen is heeft de achterbank
Nou niet veel maar mensen die voordringen willen ook niet plaats vrijgeven of houden zogenaamd hun zware tas op andere zitjequote:Op woensdag 22 april 2009 23:34 schreef Rots het volgende:
Wat boeit het nou of je als eerste of laatste in de bus stapt?![]()
Duurt twee seconden van metro naar school, iedereen OV's.
Gewoon weggooien, zal ze leren het tuigquote:Op woensdag 22 april 2009 23:36 schreef Slappy het volgende:
[..]
Nou niet veel maar mensen die voordringen willen ook niet plaats vrijgeven of houden zogenaamd hun zware tas op andere zitje
Hints heten dat.quote:Op woensdag 22 april 2009 23:38 schreef Stevennn het volgende:
Of mensen die naast je willen gaan zitten terwijl de halve bus nog leeg is
Eh, hints? Laten zien van mensen dat ze je interessant vinden? Dat ze interesse hebben? Of gewoon een leuk gesprekje?quote:
Ooit het Titanic-onderzoek gelezen?quote:Op woensdag 22 april 2009 23:09 schreef Slappy het volgende:
Jawel ik stond vandaag weer op de bus wachten,op een gegeven moment gingen mensen alvast bij de halte staan ik denk ach ik wacht wel even.Maar toen bus naar halte ging.Ging gelijk iedereen op de die bus af stormen![]()
![]()
![]()
![]()
Mensen kennen geen respect meer
![]()
![]()
![]()
![]()
en allemaal voordringen
![]()
![]()
Mensen worden steeds onmenselijkerTijd dat we onze planeet terug geven aan oorspronkelijke bewoners de dinosauriërs in tegenstelling tot aliens/mensen konden deze beesten geen oorlog met elkaar voeren
![]()
Hier zijn mensen die het goede voorbeeld geven
[ afbeelding ]
Amenquote:Op donderdag 23 april 2009 00:32 schreef Biels het volgende:
Een bus heeft pas een rij als hij er daadwerkelijk staat. Je moet dus niet zo huilen, TS. Dan maar een paar haltes staan, alsof je daarvan sterft.
Haha netjes een ruiquote:Op donderdag 23 april 2009 02:53 schreef MaJo het volgende:
[..]
Amenals de bus nog moet komen ga je alvast op de plek staan waar die gaat stoppen. Als je dat niet doet ben je gewoon stom
en als er eenmaal een rij is dan blijf je netjes in de rij staan. Ik heb altijd een plekje
Dan woon je zeker in Bolsward of Wommels, of eventueel Winsum. Bij die andere dorpjes bij de grote weg stapt bijna nooit iemand uit/in namelijkquote:Op woensdag 22 april 2009 23:31 schreef Slappy het volgende:
92meer details geef ik niet.Straks krijg ik allemaal stalkers voor de deur
Voor jouw een vraag voor mij een weetquote:Op donderdag 23 april 2009 10:03 schreef NoBody122 het volgende:
[..]
Dan woon je zeker in Bolsward of Wommels, of eventueel Winsum. Bij die andere dorpjes bij de grote weg stapt bijna nooit iemand uit/in namelijk
En ondertussen stond jij ingeblikt tussen de medereizigers, terwijl hij hem met zijn rugzak chillde op een vierzits..quote:Op donderdag 23 april 2009 10:20 schreef Trigalti het volgende:
Vanochtend ook zo'n sad persoontje, ik sta bij de treiningang te wachten, komt er een kerel van 30+ met eenrugzak
aan. Gaat ie zo hard dringen dat ie voor me op kan stappen.. kon alleen maar lachen om de zieligheid.
nee hoor, daar doe ik niet eens boodschappen. Daarin tegen laten vaak senioren mij voorquote:Op woensdag 22 april 2009 23:27 schreef Slappy het volgende:
[..]
Nou heeft daar niks mee te maken jij dringt zeker ook altijd voor in de Aldi/Jumbo
Nee dat was het erge.. er was plek zat..quote:Op donderdag 23 april 2009 10:30 schreef Multivitamine het volgende:
[..]
En ondertussen stond jij ingeblikt tussen de medereizigers, terwijl hij hem met zijn rugzak chillde op een vierzits..
Kung Powquote:Op woensdag 22 april 2009 23:31 schreef _Mr.T_ het volgende:
[ afbeelding ]
voordringen in friesland...
quote:Op donderdag 23 april 2009 11:31 schreef Zaith het volgende:
Goed topic.![]()
Hebben ze uberhaubt bussen in Friesland?
Ik dacht dat ze reisden met de koe. Mijn excuses.
Dat is dan wel royal sadness ja.quote:Op donderdag 23 april 2009 11:21 schreef Trigalti het volgende:
[..]
Nee dat was het erge.. er was plek zat..
Maar ik stel die vraag aan niemand, want ik ken je toch nietquote:Op donderdag 23 april 2009 10:12 schreef Slappy het volgende:
[..]
Voor jouw een vraag voor mij een weet
Ik kom heel vaak vooroordelen tegen, maar deze is wel de domste ooit.quote:Op donderdag 23 april 2009 11:31 schreef Zaith het volgende:
Goed topic.![]()
Hebben ze uberhaubt bussen in Friesland?
Ik dacht dat ze reisden met de koe. Mijn excuses.
Jaja, Amerikaanse toestanden.quote:Op donderdag 23 april 2009 22:58 schreef IlsjePils het volgende:
! Ik had net precies hetzelfde
Koopavond geweest in Utrecht, en ik stap altijd maar de bus in wanneer het kan, word ik opzij gebeukt door een man van 40 die vraagt of ik soms over hem heen wil klimmen, terwijl hij aan het dringen was
De ouderen van tegenwoordig
Dat dus.quote:Op woensdag 22 april 2009 23:26 schreef beverton het volgende:
recht van de sterkste, snelste of slimste. klaarblijkelijk behoor jij daar niet tot, want anders zat je nu niet te miepen over voordringende mensen.
quote:Op zaterdag 25 april 2009 12:05 schreef hoerezooi het volgende:
mensen die zich druk maken om als eerste een trein of bus in te komen
mensen die mee gaan lopen met de trein als deze nog niet gestopt is
mensen die als het superdruk is alsnog niet gelijk bij het raam gaan zitten op een 4 zit plek
mensen die smullers troep eten in het ov
mensen die vouwfietsen meenemen in het ov
mensen die pindakaas eten in het ov
mensen die stinken en dik zijn en naast je gaan zitten
Kung Pow.quote:Op woensdag 22 april 2009 23:31 schreef _Mr.T_ het volgende:
[ afbeelding ]
voordringen in friesland...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |