Die bedoelde ik. Zeg maar jij.quote:
Als ik op google klik krijg ik 4000 keer Tongquote:
Whatever.quote:Op vrijdag 24 april 2009 22:47 schreef tong80 het volgende:
Als ik op google klik krijg ik 4000 keer Tong
Dimitri Verhulst.quote:Op vrijdag 24 april 2009 22:42 schreef tong80 het volgende:
[..]
Die bedoelde ik. Zeg maar jij.
En buiten bruselmans die op Fok ook wordt afgezeken ?
Hulde we hebben er één gevondenquote:
Je vroeg er toch ook één?quote:
quote:Op vrijdag 24 april 2009 23:11 schreef Ringo het volgende:
Elsschot, Boon, Claus, DeConinck, Berckmans, Van Ostaijen. Godsklere, wat maakt het uit. Gaan we dit topic nou gebruiken voor een ordinaire Noord-Zuiddiscussie? En sinds wanneer laten we gereformeerde ***-users bepalen dat "onze" literatuur niets voorstelt ten opzichte van de literaturen om ons heen? Alsof zo'n polderletterknager bijhoudt wat er in de rest van Europa aan belletrie allemaal verschijnt. Pretentieus en ongepast gewauwel. Laat zo'n gast zijn eigen tuintje wieden.
Klaar.
Hier reageerde ik opquote:Op vrijdag 24 april 2009 20:22 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Dat het Nederlandse literaire landschap geen ruk voorstelt, als je het vergelijkt met de landen om ons heen. Zelfs België doet het imho beter.
Wat een kwalijke, discriminerende post. Alsof religie er wat mee te maken heeft!quote:Op vrijdag 24 april 2009 23:11 schreef Ringo het volgende:
En sinds wanneer laten we gereformeerde ***-users bepalen dat "onze" literatuur niets voorstelt ten opzichte van de literaturen om ons heen?
Tong..... je wakkert de discussie iedere keer aan, hou aub ff op svp.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |