Hoezo. Tis nu gewoon een GUI interface waar ik de velden in kan voeren. Meer niet?quote:Op woensdag 22 april 2009 22:08 schreef Adidah het volgende:
Het zou wel handig zijn als je wat stukjes van je code post zodat wij kunnen zien wat precies niet lukt. Nu kan ik eigenlijk alleen maar als tip geven dat je online API docs moet lezen.
Nou, dan lees je die toch gewoon in en plaats je in een array? Zo moeilijk is dat toch niet?quote:Op woensdag 22 april 2009 22:10 schreef Rihan het volgende:
[..]
Hoezo. Tis nu gewoon een GUI interface waar ik de velden in kan voeren. Meer niet?Nog niets kunnen vinden om de invoer op te slaan in een Array.
Uh...? :$quote:Op woensdag 22 april 2009 22:12 schreef Adidah het volgende:
[..]
Nou, dan lees je die toch gewoon in en plaats je in een array? Zo moeilijk is dat toch niet?
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 | list.add("jTextField1"); list.add("jTextField2"); list.add("jTextField3"); list.add("jTextField4"); list.add("jTextField5"); list.add("jTextField6"); list.add("jTextField7"); list.add("jTextField8"); list.add("jTextField9"); list.add("jTextField10"); |
Debuggen van onduidelijke code. jTextField1 - jTextField10 maakt het er niet duidelijker op, om eens wat te noemen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |