quote:Op woensdag 22 april 2009 21:59 schreef koningdavid het volgende:
Getver, heeft ie het wel zelf opgeruimd?
Gewoon sowieso zelf drukkenquote:Op woensdag 22 april 2009 21:59 schreef zomaareennaam het volgende:
ook irritant: van die kindertjes die zitten te bekvechten wie op de knop mag drukken voor de halte waar jij ook uit moet.... en dan bijna bij de halte ten einde raad zelf maar moeten drukken omdat ze er niet uit komen....
Dat heb ik echt nog nooit meegemaakt.quote:Op woensdag 22 april 2009 22:00 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
Of van die mensen die pas drukken als ze de halte voorbij zijn en dan verontwaardigd tegen de buschauffeur gaan lopen schreeuwen dat ze er daar uit moesten
Das heul niet gratis!quote:Op woensdag 22 april 2009 22:02 schreef HSG-BOMBER het volgende:
Ga dan ook gewoon met de auto, noob.
of van die mensen die situaties verzinnenquote:Op woensdag 22 april 2009 22:00 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
Of van die mensen die pas drukken als ze de halte voorbij zijn en dan verontwaardigd tegen de buschauffeur gaan lopen schreeuwen dat ze er daar uit moesten
Hoe moet ik dan reizen?quote:Op woensdag 22 april 2009 22:05 schreef SuperwormJim het volgende:
Mensen die met de bus reizen![]()
Dan mág je niet eens klagen
per auto, fiets, scooter (quote:
Ik ook maar 1 keerquote:Op woensdag 22 april 2009 22:02 schreef Mendeljev het volgende:
[..]
Dat heb ik echt nog nooit meegemaakt.
met de benenwagen - da's zeer gezond en dat kun je volgens mij gezien je fysiek best wel gebruiken.quote:
Inderdaad..quote:Op woensdag 22 april 2009 22:00 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
Nee ik heb geen brommer en nee ik ben geen ajaciedquote:Op woensdag 22 april 2009 22:09 schreef Rosbief het volgende:
[..]
Op de brommer, en die heb je vast want je bent een Ajacied
sowieso onzin om de bus te pakken als ze er bij de volgende halte eruit willen. uitzonderingen daargelatenquote:Op woensdag 22 april 2009 22:31 schreef Quyxz_ het volgende:
Of mensen die al keihard lopen te buttonbashen als de bus wegrijdt bij de halte, als ze er 1 verder uit moeten.
Idem.quote:Op donderdag 23 april 2009 02:20 schreef Bolkesteijn het volgende:
Ik wacht altijd zo lang mogelijk in de tram/bus, meestal drukt er wel iemand anders.
Beide.quote:Op donderdag 23 april 2009 02:30 schreef leolinedance het volgende:
Sowieso, OV![]()
Ik heb sinds een week een auto![]()
Het meest zonde is dat je die mensen niet aan gort kunt slaan als je je aansluiting mist.quote:Op woensdag 22 april 2009 21:58 schreef Irritatie100 het volgende:
Net als vandaag. Midden in de spits, bus zit stampvol, komt er iemand 2 meter voor de halte er ineens achter dat ie eruit moet. Drukt dus snel op het knopje, chauffeur moet vol in de remmen, iedereen die in het gangpad staat pleurt op z'n bek door die remactie, de mensen die zitten zijn 3 stoelen naar voren geschoven, de chauffeur zit met z'n hoofd door het voorraam, maar gelukkig is dat persoon er wel uit
Let anders ff op ofzo
Disclaimer: deze persoon was niet TS, die moet altijd tot het eindpunt
De bussjoof moet gewoon doorrijden. Zulke slakken die dat presteren zijn verantwoordelijk voor de neergang van het OV.quote:Op woensdag 22 april 2009 22:00 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
De bus is sowieso onbetrouwbaar qua aansluitingen, ik neem altijd een bus marge eigenlijk (mits het niet te gek wordt).quote:Op donderdag 23 april 2009 02:32 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Het meest zonde is dat je die mensen niet aan gort kunt slaan als je je aansluiting mist.
Dat deed ik in Wageningen ook. Ik nam eigenlijk nooit de bus behalve op vrijdag. Ik heb twee keer de bus op een andere dag moeten nemen, kwamen ze niet opdagen door stakingenquote:Op donderdag 23 april 2009 02:34 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
De bus is sowieso onbetrouwbaar qua aansluitingen, ik neem altijd een bus marge eigenlijk (mits het niet te gek wordt).
Dat je dan ook precies die twee dagen weet uit te zoeken.quote:Op donderdag 23 april 2009 02:41 schreef leolinedance het volgende:
Dat deed ik in Wageningen ook. Ik nam eigenlijk nooit de bus behalve op vrijdag. Ik heb twee keer de bus op een andere dag moeten nemen, kwamen ze niet opdagen door stakingenWat een knuppels zeg. Staken prima, maar kondig het dan effe aan!
Ja maar dan nog. Wel mooi kut. Sollicitatie enzo.quote:Op donderdag 23 april 2009 02:49 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Dat je dan ook precies die twee dagen weet uit te zoeken.
quote:Op donderdag 23 april 2009 02:53 schreef Bolkesteijn het volgende:
Ik heb ook een keer de bus in Friesland genomen. Van Woudsend naar Spannenburg, zo'n bus die eens per uur rijdt. Het wachten duurde zo lang (want veiligheidsmarge) dat ik maar op het naastgelegen bankje een boekje was gaan lezen, zie ik die bus ineens voorbij rijden.
quote:Op donderdag 23 april 2009 02:48 schreef WammesWaggel het volgende:
[ afbeelding ]
http://www.ter-plaatse.nl/onderwerpen/view/1891
Mensen die de bus nemen
quote:Op donderdag 23 april 2009 02:53 schreef Bolkesteijn het volgende:
Ik heb ook een keer de bus in Friesland genomen. Van Woudsend naar Spannenburg, zo'n bus die eens per uur rijdt. Het wachten duurde zo lang (want veiligheidsmarge) dat ik maar op het naastgelegen bankje een boekje was gaan lezen, zie ik die bus ineens voorbij rijden.
Wachten op kinderen voor je zelf op de knop drukt.quote:Op woensdag 22 april 2009 21:59 schreef zomaareennaam het volgende:
ook irritant: van die kindertjes die zitten te bekvechten wie op de knop mag drukken voor de halte waar jij ook uit moet.... en dan bijna bij de halte ten einde raad zelf maar moeten drukken omdat ze er niet uit komen....
quote:Op donderdag 23 april 2009 08:56 schreef jeroen25 het volgende:
[..]
Wachten op kinderen voor je zelf op de knop drukt.
quote:Op donderdag 23 april 2009 02:48 schreef WammesWaggel het volgende:
[ afbeelding ]
http://www.ter-plaatse.nl/onderwerpen/view/1891
Mensen die de bus nemen
quote:De politie heeft de volgende signalementen van de daders. Dader 1 is van Noord-Afrikaanse origine, 18 tot 21 jaar oud. Heeft kort haar en droeg een donkere jas.
Dader 2 is eveneens van Noord-Afrikaanse origine. 18 tot 22 jaar oud. Heeft kort haar en droeg een spijkerjack en een grijze capuchon.
Dader 3 is een blanke verdachte maar kan van Noord-Afrikaanse origine zijn. Hij is tussen de 18 en 22 jaar, draagt een zwarte jas en een donker petje.
Dader 4 is ook van Noord-Afrikaanse origine. Tussen de 18 en 22 jaar oud. En draagt een trainingspak van het merk Adidas.
of van die mensen die drukken en dan tegen de buschauffeur gaan schreeuwen dat ze er 3 haltes eerder al hadden uitgemoetenquote:Op woensdag 22 april 2009 22:00 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
Mijn copycatjequote:Op zaterdag 25 april 2009 09:21 schreef NEC-Nijmegen het volgende:
of van die mensen die drukken en dan tegen de buschauffeur gaan schreeuwen dat ze er 3 haltes eerder al hadden uitgemoeten
Godver, je bent me voor.quote:Op zaterdag 25 april 2009 10:43 schreef zovty het volgende:
Is er nou niemand die over "dat persoon" een opmerking moet maken? Moet ik dat nou perse doen?![]()
.
In de context van de OP moet dat gewoon kunnenquote:Op zaterdag 25 april 2009 10:43 schreef zovty het volgende:
Is er nou niemand die over "dat persoon" een opmerking moet maken? Moet ik dat nou perse doen?![]()
.
Doe ik ook inderdaad.quote:Op donderdag 23 april 2009 02:20 schreef Bolkesteijn het volgende:
Ik wacht altijd zo lang mogelijk in de tram/bus, meestal drukt er wel iemand anders.
of:....quote:Op woensdag 22 april 2009 22:08 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
per auto, fiets, scooter (), veerboot, step, skates, schaatsen, snowboard, surfplank, sneeuwscooter, waterfiets, luchtballon, helikopter, enz.
Ik voel mij net een skippybalquote:Op zaterdag 25 april 2009 20:39 schreef Deentjepeentje het volgende:
[..]
of:....
SKIPPYbal!
maar ik erger me er ook groen en geel aan! Of: drukken terwijl er eigenlijk niemand in of uit hoeft....
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |