Hater hater hater hater haterquote:Op woensdag 22 april 2009 22:46 schreef GGMM het volgende:
[..]
Als het je om die 4,35 gaat ben je een klaploper. Dus: Ik haat je als je principieel bent, en klaplopers vind ik ook triest ja. Die twee dingen staan niet haaks tegenover elkaar hoor. Beide soorten mens is gewoon triest.
jammer hé, ooit ga ik de wereld veroveren, let maar op!quote:Op zaterdag 25 april 2009 00:39 schreef afdak het volgende:
Man man man wat een irritante kankernewbie, gelukkig heb je niet je kortingskaart gekregen.
Alsof dat dan je enige 4,35 isquote:Op woensdag 22 april 2009 22:41 schreef sappo het volgende:
[..]
Dat moet je niet zeggen...
Ik kan bijna 5 van deze goud gele rakkers in de supermarkt halen van die 4,35!![]()
Denk na vriend! denk!
[ afbeelding ][/img]
Scary bedrag.quote:Op woensdag 22 april 2009 22:05 schreef remlof het volgende:
Ik kreeg laatst nog 6,66 terug van de NS vanwege een half uur vertraging![]()
![]()
Jawel joh, als hij er 65 cent bij legt kan ie een zakje wiet halenquote:Op woensdag 22 april 2009 22:14 schreef Limey het volgende:
Sloeber.... Dat kut bedrag is de moeite niet waard om een claim in te dienen
Ja maar, stel je nou eens voor, dat TS 100 x een claim indient en de NS ook die 100 x niet betaalt.quote:Op woensdag 22 april 2009 22:14 schreef Limey het volgende:
Sloeber.... Dat kut bedrag is de moeite niet waard om een claim in te dienen
Zodra ik mag zwartrijden op trajecten beneden de 5 euro geef ik je volkomen gelijk.quote:Op woensdag 22 april 2009 22:01 schreef flipp. het volgende:
[..]
erg triest om over amper 5 euro te gaan janken.
TS is sloeber enzo
Als het altijd maar gebeurt dan doen ze ook niet hun best het niet te doen.quote:Op woensdag 22 april 2009 21:58 schreef GGMM het volgende:
Ook een hele brief gaan sturentriest figuur. Het gaat je zeker niet om het geld maar om het principe?
Ik haat dat soort mensen.
Reageert is trouwens met een t in je OP.
dat incassobureau zat ik ook aan te denken om de reden die onder jouw post is geschrevenquote:Op maandag 27 april 2009 21:32 schreef Sigmund666 het volgende:
TS is pauper
Haal er een advocaat bij! En een incassobureau!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |