Die moeder in india, Thersia. ofzo?quote:Op donderdag 23 april 2009 00:56 schreef Terpentin07 het volgende:
Oké aangezien er blijkbaar alleen vrouwen aanwezig zijn een nieuwe vraag.Het antwoord was The Undertaker.
Onder welke naam is Agnes Gonxha Bojaxhiu beter bekend?
War kom jij vandaan kuthoer ?quote:Op donderdag 23 april 2009 00:59 schreef kraaksandaal het volgende:
[..]
Die moeder in india, Thersia. ofzo?
Dat begrijpt elke sukkel tong, wat wil je er met zeggen?quote:Op donderdag 23 april 2009 00:59 schreef tong80 het volgende:
Moeder Theresa kan niet tippen aan Viola Holt
Zie je dat poste voordat ik je kuthoer noemde.quote:Op donderdag 23 april 2009 01:00 schreef kraaksandaal het volgende:
[..]
Dat begrijpt elke sukkel tong, wat wil je er met zeggen?
Goed genoeg.quote:Op donderdag 23 april 2009 00:59 schreef kraaksandaal het volgende:
[..]
Die moeder in india, Thersia. ofzo?
Waarom zo negatief mijn vriend?quote:Op donderdag 23 april 2009 01:01 schreef tong80 het volgende:
[..]
Zie je dat poste voordat ik je kuthoer noemde.
Ga je nu ook hier de boel verzieken ?
Stel maar een nieuwe vraag klootzakquote:Op donderdag 23 april 2009 01:03 schreef kraaksandaal het volgende:
[..]
Waarom zo negatief mijn vriend?
Laat tong80 maar zitten, hij heeft last van een nachthumeur.quote:Op donderdag 23 april 2009 01:03 schreef kraaksandaal het volgende:
[..]
Waarom zo negatief mijn vriend?
Je kent de postgeschiedenis van Kraaksandaal niet van vanavondquote:Op donderdag 23 april 2009 01:05 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Laat tong80 maar zitten, hij heeft last van een nachthumeur.
Als je beroemd wordt dan kom je nog eens als vraag in dit topic.quote:Op donderdag 23 april 2009 01:08 schreef tong80 het volgende:
Heb ik het gedaan. Kraaksandaal komt het coneleance topic over Martin Bril verstieren. Komt hier al googlend zogenaamd de kenner uithangen.
Ik ageer daar tegen en ben weer de boeman.
Morgen zien we je niet meer hierquote:
Yep.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |