Ik vind het sowieso geen kennisquiz meer, meer een soort hints.quote:Op woensdag 22 april 2009 21:14 schreef kraaksandaal het volgende:
Het is nog wel zo'n geniale naam voor gitarist.
Snakefingers?quote:
Die reken ik goed.quote:
Oh??? LOLquote:Op woensdag 22 april 2009 21:20 schreef kraaksandaal het volgende:
[..]
Die reken ik goed.
Philip Lithman, or as he was known professionally, Snakefinger was an English multi-instrumentalist who is best known for his collaborations with the Residents. Although he came out of the British blues scene, Lithman’s guitar fret work had more in common with Robert Fripp than John Mayall. In 1971, Lithman moved to San Francisco where he hooked up with avant-garde art rockers, the Residents to perform in their live band. Over the next few years would move back to the UK and then back to California where he shopped around a light rock album and eventually hooked back up with the Residents. In 1982, Lithman put together his own backing band called the Vestal Virgins. It was with this band that Lithman was performing in Austria on July 1, 1997. Midway during the show, Lithman died of a heart attack.
Stand 1515:
tomtomaat 1
Meursault 1
Kraaksandaal 1
Carolyne1575 1
Tong kent 'm vast wel, Twerk ook schat ik en verder nog veeel meer mensen, wel wat underground dat wel.quote:
Ik denk dat iedereen bezig was met gokken.quote:Op woensdag 22 april 2009 21:21 schreef Carolyne1575 het volgende:
[..]
Oh??? LOL![]()
Het zal wel, ik denk ik doe ook een gokje
Iemand kent deze gozer ook echt?
Bedankt dat je me er aan herinnertquote:
En we hebben een winnaar!!!quote:
Nee, Bud Spencer dan, die altijd met zo'n enorme 'ik-heb-hier-geen-zin-in' kop overal op stond te meppen. Is later nog de Italiaanse politiek in gegaan las ik ooit..quote:
Om half tien? Das vroegquote:Op woensdag 22 april 2009 21:34 schreef Carolyne1575 het volgende:
[..]
En we hebben een winnaar!!!
De_Hertog +1![]()
WELTRUSTEN![]()
In 2005 deed Spencer een mislukte poging om de politiek in te gaan; hij was verkiesbaar als regionaal raadslid voor de partij Forza Italiaquote:Op woensdag 22 april 2009 21:35 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Nee, Bud Spencer dan, die altijd met zo'n enorme 'ik-heb-hier-geen-zin-in' kop overal op stond te meppen. Is later nog de Italiaanse politiek in gegaan las ik ooit..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |