Je mocht geen kut meer zeggen?quote:Op woensdag 22 april 2009 21:29 schreef Lauriette91 het volgende:
KUT.
Dat mocht ik niet meer zeggen van Blaxje.
En ik had het beloofd.
quote:Op woensdag 22 april 2009 21:22 schreef MASD het volgende:
Dit jaar komt er een sequal op The Boondock Saints uit.Hopen dat hij net zo tof is als het origineel.
Het is zelfs zo erg, dat elke vrouw die ik ken minder goed kan koken dan ikzelfquote:
Wat niet dan?quote:
Mannen die goed kunnen koken.quote:Op woensdag 22 april 2009 21:31 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Het is zelfs zo erg, dat elke vrouw die ik ken minder goed kan koken dan ikzelfAl klinkt dat misschien wat zelfingenomen, maar anderen zeggen het ook
True true. Maar soms is het ook belangrijk om met een biertje op de bank te liggen en te kankeren op de kat die weer eens je paddo's heeft opgegeten en denkt dat hij friggin' Nelson Mandela is.quote:Op woensdag 22 april 2009 21:29 schreef Bravebart het volgende:
[..]Koken doe ik zelf wel, dat hoeft mijn vrouw niet te kunnen
Ohquote:
Nou ophouden, anders moet je ooit bij mij komen etenquote:
MASD. Heb je weer gedronken?quote:Op woensdag 22 april 2009 21:32 schreef MASD het volgende:
[..]
True true. Maar soms is het ook belangrijk om met een biertje op de bank te liggen en te kankeren op de kat die weer eens je paddo's heeft opgegeten en denkt dat hij friggin' Nelson Mandela is.
Daarom neem ik ook geen katquote:Op woensdag 22 april 2009 21:32 schreef MASD het volgende:
[..]
True true. Maar soms is het ook belangrijk om met een biertje op de bank te liggen en te kankeren op de kat die weer eens je paddo's heeft opgegeten en denkt dat hij friggin' Nelson Mandela is.
Of iets anders tot zich genomenquote:
Ha-ha-ha-ha.quote:
Er zwemmen genoeg vissen in de zee.quote:Op woensdag 22 april 2009 21:43 schreef ImTheBase het volgende:
heb nu mijn zinnen op iemand anders gezet
IEder zijn ding maar ik heb liever gewoon een menselijke vrouw enzo.quote:Op woensdag 22 april 2009 21:49 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Er zwemmen genoeg vissen in de zee.
Er lopen genoeg kippen los op het erfquote:Op woensdag 22 april 2009 21:49 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Van walvissen tot goudvisjes.quote:Op woensdag 22 april 2009 21:49 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 22 april 2009 21:51 schreef MASD het volgende:
[..]
IEder zijn ding maar ik heb liever gewoon een menselijke vrouw enzo.
quote:Op woensdag 22 april 2009 22:06 schreef BurnaBoy het volgende:
Booooooooooooooooooooooooooooooooooreeeeeeeeeeeed
quote:Op woensdag 22 april 2009 22:06 schreef BurnaBoy het volgende:
Booooooooooooooooooooooooooooooooooreeeeeeeeeeeed
quote:
Mooi, jullie ook niet.quote:
Ik misschien morgen.quote:
Ik wil niet, maar moeders verplicht mijquote:
Ik moet van mezelf, waarom moet jij dan?quote:Op woensdag 22 april 2009 22:28 schreef Probinski het volgende:
[..]
Ik wil niet, maar moeders verplicht mij
Fjets.quote:
Omdatk al 2 weken goed last heb van m'n trapeziumspieren (naast je nek, op je schouders) en m'n nekwervelquote:Op woensdag 22 april 2009 22:28 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Ik moet van mezelf, waarom moet jij dan?
quote:Op woensdag 22 april 2009 22:30 schreef Probinski het volgende:
[..]
Omdatk al 2 weken goed last heb van m'n trapeziumspieren (naast je nek, op je schouders) en m'n nekwervel
Das ook niet fijn neequote:Op woensdag 22 april 2009 22:30 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
, ik moet voor mijn oren
... En misschien een doorverwijzing voor een dermatoloog.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |