jahquote:
onderanderequote:Op woensdag 22 april 2009 20:44 schreef _0_Alphaman_0_ het volgende:
is dit dat legendarische apparaat waar vroeger iedereen ''pong'' op deed of is dat een andere?
dat is hem niet deze is modernerquote:Op woensdag 22 april 2009 21:14 schreef lennartb.nl het volgende:
http://www.gametrailers.com/player/48329.html
ik niet alleen via de bankquote:Op woensdag 22 april 2009 21:56 schreef Darkestrah het volgende:
25 euro incl.
Ik kan wel alleen betalen via Paypal.
quote:
quote:Internal Server Error
DB Connection Open Failed: SQLSTATE[00000] [1040] Too many connections
An internal error occurred while the Web server was handling your request. Please contact the webmaster to report this problem.
Thank you.
Leuk systeem die Odyssey, maar ik heb al te veel oude spelcomputersquote:We are performing site maintenance. Please be patient. We're moving our servers, so the site will have on and off access for the next couple of hours. Thank you!
dat is hem dus niet... dat is geen philips en is nog ouder (zelfs nog voor z/w tv's)quote:
ow nee bedoelde ook niet dat dat dezelfde was ( philips en magnavox is trouwens hetzelfde), maar zat net de nieuwe aflevering van AVGN te kijken ze ook dit topic, vandaar de linkquote:Op donderdag 23 april 2009 13:57 schreef T42 het volgende:
[..]
dat is hem dus niet... dat is geen philips en is nog ouder (zelfs nog voor z/w tv's)
deze van mij is met geluid, kleur, score en 1 knop perpersoon (+ select knop voor type game.) ook zitten er 1 speler spellen op
ooowwww danquote:Op donderdag 23 april 2009 20:57 schreef gonzo1979 het volgende:
[..]
ow nee bedoelde ook niet dat dat dezelfde was ( philips en magnavox is trouwens hetzelfde), maar zat net de nieuwe aflevering van AVGN te kijken ze ook dit topic, vandaar de link
25ex als je hem nu wilt verkopen.quote:Op zaterdag 30 mei 2009 17:22 schreef T42 het volgende:
[..]
genoteerd als donderdag niemand meer heeft geboden is hij voor jou
dan haak ik af. ik heb geen zin in biedspelletjes waarbij de hoogste bieder uiteindelijk afhaakt en het hele circus weer opnieuw kan gaan beginnen.quote:
als de hoogste afvalt pak ik toch de volgendequote:Op zondag 31 mei 2009 14:35 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
dan haak ik af. ik heb geen zin in biedspelletjes waarbij de hoogste bieder uiteindelijk afhaakt en het hele circus weer opnieuw kan gaan beginnen.
succes met de verkoop!
no thx, ik bied je richtprijs. dan ga ik er van uit dat we zaken kunnen doen. biedspelletjes heb ik nog nooit aan meegedaan.quote:Op zondag 31 mei 2009 18:59 schreef T42 het volgende:
[..]
als de hoogste afvalt pak ik toch de volgende
graag of niet
500 euroquote:Op zondag 31 mei 2009 21:22 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
no thx, ik bied je richtprijs. dan ga ik er van uit dat we zaken kunnen doen. biedspelletjes heb ik nog nooit aan meegedaan.zeg anders gewoon waar ie direct voor wegkan dan kun je tenminste snel zakendoen.
quote:Op woensdag 10 juni 2009 08:19 schreef T42 het volgende:
verkocht en verzonden, zal vandaag wel aankomen bij de nieuwe eigenaar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |