abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_68341214
Hallo mensen back from Barca

Mooi lekker chill weekje daar gehad temperatuur was aardig te doen.. Silaz ook mooi weekje gehad?
Kwam geloof ik wel bult twentenaren tegen in de Mac maandagmiddag mischien liep je daar ook wel bij, waren ook een bult meiden bij waar we even mee stonden te praten..
Mensen gefeliciteerd met jubileum topic en laten we hopen dat we samen de 1000 nog een keer aantikken

Ik ga nu bier drinken op het terras leuk weertje voor.
Voor de mensen die morgen naar IQ gaan veel plezier.

vrijdag 24 april 2009 @ 16:45:15 #152
183691 Just_Shut_Up
Moments we forget...
pi_68341719
quote:
Hardstyle is nooit underground geweest Hoe heeft Q dan al vanaf het begin van hun bestaan altijd feesten grotendeels zó vol gekregen. Dat het nu wat meer bekend/commerciëler is is wel een feit.
In 2000 was het lang niet zo populair als nu. Underground is dan ook een beetje verkeerd woord .
There is no rehab for stupidity.
  vrijdag 24 april 2009 @ 17:10:58 #153
20211 Da_Ripper
Follow your bliss
pi_68342434
Jeeeaaahhh bitches, VAKANTIE
Wat je vindt, ...
  vrijdag 24 april 2009 @ 17:16:16 #154
183691 Just_Shut_Up
Moments we forget...
pi_68342567
Jij gaat ook naar IQ he rippie ?
  vrijdag 24 april 2009 @ 17:22:13 #155
20211 Da_Ripper
Follow your bliss
pi_68342701
Does the pope shit in the woods?

Ja dus, trein gezellie met NLS naar de RAI en zullen rond 23:00 n keer binnen stappen

zInIn!!!!!
Wat je vindt, ...
pi_68343063
ff een TVP om hier nog geweest te zijn, lees straks wel ff bij

AVIO rar van alle previews komt zo in de PM
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
  vrijdag 24 april 2009 @ 17:45:02 #157
246608 T_Killer
Rochelle, Rochelle
pi_68343217
quote:
Op vrijdag 24 april 2009 17:38 schreef ReMcOrE het volgende:
Doe je goed...Feel the force!!!
"A young girl's strange erotic journey from Milan to Minsk"
  vrijdag 24 april 2009 @ 18:37:19 #158
183691 Just_Shut_Up
Moments we forget...
pi_68344405
quote:
Op vrijdag 24 april 2009 17:22 schreef Da_Ripper het volgende:
Does the pope shit in the woods?

Ja dus, trein gezellie met NLS naar de RAI en zullen rond 23:00 n keer binnen stappen

zInIn!!!!!
Domme vraag inderdaad . Ik loop je vast wel weer onverwacht tegen het lijf .
quote:
Op vrijdag 24 april 2009 17:38 schreef ReMcOrE het volgende:
Thanks .
pi_68344496
hij is inmiddels verstuurd mensen nu ff bijlezen...
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
pi_68344973
ik ga morgen even een heldig verhaaltje typen over mezelf en hardstyle dat wordt nog een leuke klus!

maar was is er nu precies afgesproken over meeten morgen?! kon er niet wijs uit worden

en weet niet of het al gepost is, maar van de Scantraxx-site:
quote:
Alpha² signs at Scantraxx Recordz
As of today Scantraxx Recordz is very proud to present that the Alpha² are members of the respected record label; Scantraxx Recordz. Scantraxx spreads its sound into the scene using their own labels as Scantraxx, Silver, Reloaded, Evolutionz, XXL, Italy, Special and Squaretraxx.

In the last couple of years the Alpha² established a steady position in the hard dance scene as a great dj-team. They created their own label, A² Records, to release their own Alpha² sound. The productions are well known for their rough, hard, fast, but still very melodic sounds.
alles voor het geld blijkbaar, terwijl A2 Records nog niet heel lang bestaat jammer, krijg gelijk het gevoel dat de producties nu drastisch gaan veranderen, lang niet meer zo hard en rauw worden!
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
  vrijdag 24 april 2009 @ 19:30:07 #161
238230 em-dee-em-aa
methyleendioxymethamfetamine
pi_68345874
Is er trouwens een speciale pm lijst ofzo? Zoja dan zou ik daar wel graag in willen

En over de Alpha Twins, heb het idee dat ze echt wel trouw zullen blijven aan hun eigen stijl. Maar op een groot platform als Scantraxx kunnen ze gewoon veel beter doorgroeien als op hun eigen label.
-----------------------------------------------------------------------------------------
I'd rather live it, cause dreamers always chase but never get it
-----------------------------------------------------------------------------------------
  Redactie Frontpage vrijdag 24 april 2009 @ 19:32:46 #162
72015 crew  PartyAnimal87
J'adore hardcore
pi_68345973
Krijgen vast hun eigen sublabel: Scantraxx Twinz ofzo
pi_68346040
quote:
Op vrijdag 24 april 2009 19:32 schreef PartyAnimal87 het volgende:
Krijgen vast hun eigen sublabel: Scantraxx Twinz ofzo
A2 records gaat gewoon onder dezelfde naam verder als Scantraxx sublabel
  vrijdag 24 april 2009 @ 19:47:15 #164
166093 nattermann
Waereldsjtad Gelaen
pi_68346474
Hulde voor het 100ste HS-topic!

Zo'n gruwelijke zin in Defqon, dankzij de code-actie van Qdance heb ik reeds 4 kaarten in mijn bezit
Tics van je petten.
  vrijdag 24 april 2009 @ 19:51:58 #165
20211 Da_Ripper
Follow your bliss
pi_68346651
Waarom krijg ik het gevoel dat Scantraxx zo'n groothandel is die de kleine 'buurtsupers' weg wil concurreren. Dat niet eens, meer een agressieve onderneming die de kleinere opkoopt.

Zo'n zelfde gevoel heb ik bij Q-dance. Nu heeft de underdog altijd een streepje voor bij mij en was daarom ook blij dat B2S het wat grootser ging aanpakken om een geduchte(re) concurrent te worden.
Hoewel MC Lunatic wel ooit tegen me zei dat B2S & Q ook 2 handen op 1 buik zijn - B2Q
Zo ook met Fusion, untainted by the xxx'n en met eigen sound ... A2 gaat ook lekker die kant op.

Waarom ze nu een contract met Dov hebben - Joost mag het weten ... bookingen? releases?

Is er trouwens een connectie tussen Q & Scantraxx?
Q & ID&T zijn toch gewoon van Duncan?
Wat je vindt, ...
pi_68346982
Wel geinig dat het nu lijkt alsof B-front er bewust voor heeft gekozen om niet mee te gaan naar Scantraxx.

Zin in In Qontrol
Bobby Robson forever!
Stadio Oreste Granillo ---- Stadio Angelo Massimino ---- Stadio Euganeo ---- Stadio Olimpico
  vrijdag 24 april 2009 @ 20:46:03 #167
246608 T_Killer
Rochelle, Rochelle
pi_68348730
Scope vs Alusion is uit
"A young girl's strange erotic journey from Milan to Minsk"
  vrijdag 24 april 2009 @ 21:19:02 #168
60704 LeonH
Fuck the Reputation Game!
pi_68350087
quote:
Op vrijdag 24 april 2009 19:51 schreef Da_Ripper het volgende:
Waarom krijg ik het gevoel dat Scantraxx zo'n groothandel is die de kleine 'buurtsupers' weg wil concurreren. Dat niet eens, meer een agressieve onderneming die de kleinere opkoopt.

Zo'n zelfde gevoel heb ik bij Q-dance. Nu heeft de underdog altijd een streepje voor bij mij en was daarom ook blij dat B2S het wat grootser ging aanpakken om een geduchte(re) concurrent te worden.
Hoewel MC Lunatic wel ooit tegen me zei dat B2S & Q ook 2 handen op 1 buik zijn - B2Q
Zo ook met Fusion, untainted by the xxx'n en met eigen sound ... A2 gaat ook lekker die kant op.

Waarom ze nu een contract met Dov hebben - Joost mag het weten ... bookingen? releases?

Is er trouwens een connectie tussen Q & Scantraxx?
Q & ID&T zijn toch gewoon van Duncan?
Wat ik heb gehoord heeft Dov een gedeeltelijk belang in Q. Vandaar ook dat artiesten op zijn label zo vlug (zie HHZ destijds op Qlimax en Wildstylez op Qrimetime beide al na 1 of 2 releases) op een Q feesten worden "geboekt"
Hij is ook 1 van de eigenaren/initiatiefnemers van de Q-dance music store. Gewoon een echte zakenman, en volgens mij heeft ie zijn zaakjes gewoon goed voor elkaar.

Maar wordt A2 records nou een onderdeel van Scantraxx of gaan Alpha Twins nou gewoon daarop platen releasen als artiest in een ST sound, en het hardere werk op hun eigen label?
11-9 Muse @ Wembley Stadium / 27-9 Brandon Flowers @ Ancient Brussel / 3-12 Simply Red @ Gelredome, Arnhem
  vrijdag 24 april 2009 @ 21:21:33 #169
117642 Sethje
Notoire betweter
pi_68350188
q-dance, id&t en b2s is idd allemaal 1 pot nat...
Greetings brothers and sisters, let me welcome you to the council of the five eyes
27 en 28 april 2013 REBIRTH FESTIVAL - www.rebirth-festival.nl
Mijn party reviews
  vrijdag 24 april 2009 @ 22:46:05 #170
91039 mstx
2x1/2 = 1/2 x 1/2
pi_68353581
Bioweapon - The Weapon -> vette track
Trance Generators @ Mayday 2009 -> vette set
Ik ga morgenochtend op vakantie -> 1 week geen internets voor mij
Op donderdag 2 juli 2009 22:41 schreef RTB het volgende:
als ik elk rap"liedje" een kans moest geven was ik aan het eind van dit millennium nog bezig met het tempo waarin die kotshoop uitgebraakt wordt.
👾
  vrijdag 24 april 2009 @ 23:24:06 #171
175985 Silaz
drie bier
pi_68355221
quote:
Op vrijdag 24 april 2009 16:26 schreef poiuytr het volgende:
Hallo mensen back from Barca

Mooi lekker chill weekje daar gehad temperatuur was aardig te doen.. Silaz ook mooi weekje gehad?
Kwam geloof ik wel bult twentenaren tegen in de Mac maandagmiddag mischien liep je daar ook wel bij, waren ook een bult meiden bij waar we even mee stonden te praten..
Mensen gefeliciteerd met jubileum topic en laten we hopen dat we samen de 1000 nog een keer aantikken

Ik ga nu bier drinken op het terras leuk weertje voor.
Voor de mensen die morgen naar IQ gaan veel plezier.

Yeaah de 100
En ook weer terug.. stond net keilang in de file in duitsland blegh, maar zeker een mooie week gehad. Temperatuur was Bedoel je de Mac aan de Ramblas? naast de KFC? daar sliepen we namelijk op loopafstand van en nu ga ik naar bed. want ik ben kápot.
Bobby Haarms: "Ik ben niet bang voor de dood. Misschien zit onze Lieve Heer wel te wachten op een hersteltraining. Nou, dan kan ie behoorlijk aan de bak." AFCA
  vrijdag 24 april 2009 @ 23:47:01 #172
20211 Da_Ripper
Follow your bliss
pi_68355977
Fijne vakantie mstx - we zullen je missen morgen, behalve bij avio dan
J_S_U jou kom ik idd altijd onverwacht tegen

Ik zit zo die (sub)scantraxx-site 's na te kijken en vroeg me af, wat er nou voor zorgt dat de ene ge-released wordt op bijv. reloaded en de ander op special/
Het ligt niet aan de DJ's want die worden op allerlei subs ge-released.
Italy - kan ik zelf nog wel bedenken
Evolutionz - is (nog?) alleen van dbst
XXL - harder
Squaretraxx - jump

maar wat onderscheid nou reloaded vs. special vs. scantraxx vs. silver ? Of is het die reeds genoemde Joost die het weet?
Wat je vindt, ...
pi_68356291
Scantraxx reloaded is destijds voor HHZ bedoelt dacht ik. Hij zou in eerste instantie de scepter zwaaien over dit sublabel, net als Midify van Brennan is, evo van DBSTF, Italy van Davide, de XXL en special zijn mij ook altijd redelijk onduidelijk gebleven..

Trouwens nu ik nadenk (en opgezocht heb op Discogs). De alpha twins releaste al eerder op Scantraxx, namelijk onder De Outsiders onder Scantraxx (Paint it Black).
Vraag me idd serieus af of ze nu ook de naam Alpha Twins onder hebben gebracht bij Dov, wat natuurlijk qua commercie, naam, optreden een enorm verschil kan maken!
Vanuit de redenen van naamsbekendheid kan ik het ze totaal niet kwalijk nemen. Hun willen ook gewoon hun ding doen, en ja als je dan vanuit scantraxx dat kan. Waarom niet? Het is dat, of miss tenonder gaan ...
Partyagenda;
Outdated....
  zaterdag 25 april 2009 @ 00:09:54 #174
165164 Tha_Bartman
And so it goes.
pi_68356607
A2 records was uniek en timmerden hard aan de weg met eigenzinnige releases hard en rauw zoals hardstyle bedoeld is.. en nu bij scantraxx.. ik heb mijn twijfels.. ik hoop dat ze hun eigen stijl behouden en alleen gebruik maken van de connecties die scantraxx biedt, maar ik ben bang dat er weer een label naar de klote gaat door scantraxx invloeden...

en ik denk dat de vergelijking die Rip maakt met Scantraxx als AH die alle buurtsupers wegwerkt best terecht is.. ik ben daar geen voorstander van.. geef mij maar veel labels liefst allemaal eigenzinnig dat levert een gavarieerde scene op met voor ieder wat wils, iets wat met de scantraxx dominantie steeds minder het geval lijkt te worden..:X

A2 records ik zal jullie nooit vergeten, Qountdown

En over B-front -> het lijkt me dan een wijze keuze van hem om solo bij fusion te tekenen, ik weet natuurlijk neit in hoeverre deze zaken met elkaar te maken hebben maar toch... Fusion heeft voor mij een betere naam dan scantraxx.. betere releases minder vrolijk (commercieel, in zoverre dat daar sprake van kan zijn in deze scene), Fusion voelt als thuiskomen in een bed & breakfast(warm en persoonlijk) terwijl scantraxx voelt als een koud kil hotel wat enkel op je centen uit is...

ik vind het dus doodzonde dat er 1 label zo dominant aanwezig is in de scene, en al helemaal omdat de beste producties absoluut niet uit die hoek komen...

conclusie: Alpha twins @ scantraxx... eeuwig zonde
Rich Hall:Everybody says that the wheel is the greatest invention ever but i think it was the 2nd wheel.... have you ever seen a guy on a unicycle, what an asshole." _O_
  zaterdag 25 april 2009 @ 00:56:54 #175
125461 Sc0tTy
Kiss the sound!
pi_68357670
Omg zit Hardstyle.pl radio stream te luisteren, net overgang van Crypsis - Taratura > Donkey Rollers - Followers ... zo slecht heb ik nog nooit een overgang gehoort :/
Prowadzi: Novate at D-Mind and Novate Birthday Bash (24.04.2009)
Are we human because we gaze at the stars or do we gaze at the stars because we are human ?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')