In 2000 was het lang niet zo populair als nu. Underground is dan ook een beetje verkeerd woordquote:Hardstyle is nooit underground geweest Hoe heeft Q dan al vanaf het begin van hun bestaan altijd feesten grotendeels zó vol gekregen. Dat het nu wat meer bekend/commerciëler is is wel een feit.
Doe je goed...Feel the force!!!quote:Op vrijdag 24 april 2009 17:38 schreef ReMcOrE het volgende:
AVIO rar van alle previews komt zo in de PM
Domme vraag inderdaadquote:Op vrijdag 24 april 2009 17:22 schreef Da_Ripper het volgende:
Does the pope shit in the woods?![]()
Ja dus, trein gezellie met NLS naar de RAI en zullen rond 23:00 n keer binnen stappen![]()
zInIn!!!!!
Thanksquote:Op vrijdag 24 april 2009 17:38 schreef ReMcOrE het volgende:
AVIO rar van alle previews komt zo in de PM
alles voor het geld blijkbaar, terwijl A2 Records nog niet heel lang bestaatquote:Alpha² signs at Scantraxx Recordz
As of today Scantraxx Recordz is very proud to present that the Alpha² are members of the respected record label; Scantraxx Recordz. Scantraxx spreads its sound into the scene using their own labels as Scantraxx, Silver, Reloaded, Evolutionz, XXL, Italy, Special and Squaretraxx.
In the last couple of years the Alpha² established a steady position in the hard dance scene as a great dj-team. They created their own label, A² Records, to release their own Alpha² sound. The productions are well known for their rough, hard, fast, but still very melodic sounds.
A2 records gaat gewoon onder dezelfde naam verder als Scantraxx sublabelquote:Op vrijdag 24 april 2009 19:32 schreef PartyAnimal87 het volgende:
Krijgen vast hun eigen sublabel: Scantraxx Twinz ofzo
Wat ik heb gehoord heeft Dov een gedeeltelijk belang in Q. Vandaar ook dat artiesten op zijn label zo vlug (zie HHZ destijds op Qlimax en Wildstylez op Qrimetime beide al na 1 of 2 releases) op een Q feesten worden "geboekt"quote:Op vrijdag 24 april 2009 19:51 schreef Da_Ripper het volgende:
Waarom krijg ik het gevoel dat Scantraxx zo'n groothandel is die de kleine 'buurtsupers' weg wil concurreren. Dat niet eens, meer een agressieve onderneming die de kleinere opkoopt.
Zo'n zelfde gevoel heb ik bij Q-dance. Nu heeft de underdog altijd een streepje voor bij mij en was daarom ook blij dat B2S het wat grootser ging aanpakken om een geduchte(re) concurrent te worden.
Hoewel MC Lunatic wel ooit tegen me zei dat B2S & Q ook 2 handen op 1 buik zijn - B2Q![]()
Zo ook met Fusion, untainted by the xxx'n en met eigen sound ... A2gaat ook lekker die kant op.
Waarom ze nu een contract met Dov hebben- Joost mag het weten ... bookingen? releases?
Is er trouwens een connectie tussen Q & Scantraxx?
Q & ID&T zijn toch gewoon van Duncan?
Yeaah de 100quote:Op vrijdag 24 april 2009 16:26 schreef poiuytr het volgende:
Hallo mensen back from Barca
Mooi lekker chill weekje daar gehad temperatuur was aardig te doen.. Silaz ook mooi weekje gehad?
Kwam geloof ik wel bult twentenaren tegen in de Mac maandagmiddag mischien liep je daar ook wel bij, waren ook een bult meiden bij waar we even mee stonden te praten..
Mensen gefeliciteerd met jubileum topic en laten we hopen dat we samen de 1000 nog een keer aantikken
Ik ga nu bier drinken op het terras leuk weertje voor.
Voor de mensen die morgen naar IQ gaan veel plezier.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |