abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_68303426
quote:
Op donderdag 23 april 2009 13:59 schreef NLS04 het volgende:
100% eens met boy . Ikzelf ga altijd helemaal uit mn plaat als ik ineens een ouder plaatje hoor langskomen. (desnoods in een remix) . Daarmee bedoel ik wel de tracks uit 2003-2008 want het verschil met de platen voor die tijd is gewoon te groot. Maar hoe vet zal het zijn als HHZ zaterdag weer eens forever az one bijvoorbeeld draait, Of dat zany bleeding for the harderstyles inwisselt voor widowmaker.
Ow ja, oude platen in een remix....net zoals Thugs... de plaat die ik al veelvuldig luisterde voor dat de noicecontrollers 'm in een nieuw jasje stak.

Moet ook zeggen dat ik de set van HeadHunterz op Hardbass 2009 ook op repeat staat tijdens het sporten. Heerlijke remixen van zijn producties
Typ- en spellingsfouten voorbehouden.
  donderdag 23 april 2009 @ 14:12:25 #77
195309 de_huig
Koning van het Universum
pi_68303435
quote:
Op donderdag 23 april 2009 13:59 schreef NLS04 het volgende:
100% eens met boy . Ikzelf ga altijd helemaal uit mn plaat als ik ineens een ouder plaatje hoor langskomen. (desnoods in een remix) . Daarmee bedoel ik wel de tracks uit 2003-2008 want het verschil met de platen voor die tijd is gewoon te groot. Maar hoe vet zal het zijn als HHZ zaterdag weer eens forever az one bijvoorbeeld draait, Of dat zany bleeding for the harderstyles inwisselt voor widowmaker science & religion.
ik krijg gewoon al jeuk in mn voetjes bij het idee
een ander goed voorbeeld is octavius augustus die zany een tijdje terug regelmatig voorbij liet komen
anyway..zo zijn er nog een zooi platen te bedenken

voor de rest ben ik het ook met je eens, maar ik moet bekennen dat ik veel platen van laten we zeggen voor 2006 ook niet echt goed ken..boeit verder niet natuurlijk..ik vermaak me over het algemeen toch wel op feesten..
en had ik al verteld dat ik zin heb in inqontrol?
The only limit is your own imagination
pi_68303594
Wow wat een zinvolle posts ineens! Respect!

Ik zal ook eens inhoudelijk gaan reageren.

-------------------------------------

Ik ben ook erg voor het mixen van oude en nieuwe nummers in dezelfde set! Als ik zelf weer eens een mixje in elkaar draai, probeer ik altijd wel een paar oude (lang niet gehoorde) knallers erin te mixen. Raw van Acti, Front 2 Back van Zany, Be cool (beiden mixen) van Hardstyle Masterz. Persoonlijk ergggg lekkere nummertjes, maar ik hoef ze ook weer niet ieder feest/setje terug te horen. Dan is dat ‘OWW YES DIT NUMMER WEER’ en dat extra beetje kippenvel wat ik bij de nummers krijg al snel voorbij!
Wat betreft het draaien van oudere nummers bij Scantraxxx, ik denk dat het meer ligt aan de DJ’s die zich inmiddels bij het label hebben aangesloten. Naar mijn gevoel zitten daar DJ’s die meer nummers produceren dan bv bij andere labels. Artiesten als Wildstylez en HHZ poepen de een na de andere track uit. Is het geen nieuw nummer, dan poepen ze wel een remix uit van een al uitgebrachte plaat (toppunt is natuurlijk de remix van Frontliner’s Spacer/Warphole!) Dan krijg je als echte liefhebber natuurlijk al snel het gevoel dat het meer om commercie en geld draait!
Het draaien van veel nieuwe nummers is natuurlijk ook dikke promotie voor je label (lees terug naar commercie en geld) en als je label dan veel artiesten bevat die veel nieuwe tracks produceren, heb je natuurlijk altijd wel weer een nieuwe leuke track die je kunt draaien. En het is ook wat Boy precies zegt:
“Het meerendeel wil juist zoveel mogelijk nieuwe platen horen. Daar geven de dj's gehoor aan. Terwijl de échte hardstyle liefhebbers die al een aantal jaar meegaan, toch ook heerlijk vinden om de goeie klassiekers te horen.”
Ik hoop ook niet dat het een trend gaat worden om oud en nieuw door elkaar te mengen. Iedere DJ moet gewoon zijn eigen stijl behouden. Dat is wat voor mij een DJ een goede DJ maakt! Als mensen alleen nieuwe hitjes willen draaien, moeten ze dat vooral doen.
Gelukkig zijn er nog steeds DJ’s als Isaac, Deepack, Luna (openen met Bring that Shit back op Hard Bass). Deze DJ’s hebben zich allang bewezen met produceren en brengen zo af en toe nog eens een plaatje uit. Deze DJ’s teren (voor mij persoonlijk) vooral op het feit; dat ze gewoon lekker hun ding doen! (Deepack die op Decibel 07/08 ??) even lekker de muziek stop zet en een heerlijke krezip nummertje gaat bleren, dank je wel zegt en het gedreun weer lekker laat beginnen) Ik bedoel, dat is toch een heerlijk momentje om even bij geweest te zijn. Voor mijn gevoel beter dan de nieuwste Scope/HHZ/Wildstylez/Noisecontrollers/Zany/TBY plaat gehoord te hebben, met mijn tel te hebben opgenomen en op YT gezet te hebben!!
En met alleen draai skillz kom je tegenwoordig niet echt meer aan de bak. Het is al vaker vermeld in het topic, als je op LSDB kijkt zie je dat bekende artiesten bij voorbaat al pluspunten hebben, terwijl een set van een ‘rookie’ misschien 10x beter in elkaar zit, dikkere platenkeuze heeft, maar door niemand geluisterd word, omdat de dj toevallig niet bekend is voor ze! JAMMER JAMMER JAMMER!
Maar goed, dat is de scene van tegenwoordig. Vestig je naam met produceren, en draaien komt later.
@Bartman; het was idd HHZ die niet kon draaien en in het begin alles met Ableton deed! (Ken meer mensen die daarmee draaien… )
Dat was mijn nuttige bijdrage vandaag. Vanavond een ‘kort berichtje’ met daarin mijn vetste HS ervaringen tot nu toe!
Partyagenda;
Outdated....
pi_68303986
quote:
Op donderdag 23 april 2009 14:12 schreef de_huig het volgende:

[..]

ik krijg gewoon al jeuk in mn voetjes bij het idee
een ander goed voorbeeld is octavius augustus die zany een tijdje terug regelmatig voorbij liet komen
anyway..zo zijn er nog een zooi platen te bedenken
Moet wel zeggen dat ik het orgineel beter vind dan die hij draait. Het orgineel heeft een "valse start" waardoor je denkt dat je los kan gaan, maar toch nog ff moet wachten. Levert leuke plaatjes om je heen op bij de mensen die de plaat niet kende.
Maar Zany heeft dat stuk eruit gehaald......

Ook 1 die mr Raoul vaak ten gehore heeft gebracht...

Unknown Analoq - MF Go!

Man die werd gedraaid bij XQ zany.... nou mijn benen kwamen ff 2,5 meter van de vloer, vind ik wel in hetzelfde straatje passen als Octvius Augustus.
  donderdag 23 april 2009 @ 14:34:44 #80
195309 de_huig
Koning van het Universum
pi_68304115
quote:
Op donderdag 23 april 2009 14:30 schreef Boy_Snakeye het volgende:

[..]

Moet wel zeggen dat ik het orgineel beter vind dan die hij draait. Het orgineel heeft een "valse start" waardoor je denkt dat je los kan gaan, maar toch nog ff moet wachten. Levert leuke plaatjes om je heen op bij de mensen die de plaat niet kende.
Maar Zany heeft dat stuk eruit gehaald......

klopt maar dat vind ik persoonlijk dan juist wel weer het vette ik verwachtte toen op loudness juist nog die valse start, maar hij klapte er gelijk op..wederom: grijns, twinkeling, tjiktjak volle bak (maar wel 2 tellen te laat hehe)
The only limit is your own imagination
  donderdag 23 april 2009 @ 14:37:29 #81
183691 Just_Shut_Up
Moments we forget...
pi_68304197
quote:
Maar hoe vet zal het zijn als HHZ zaterdag weer eens forever az one bijvoorbeeld draait,
Deed hij op Scantraxx. Toen ging het hard los gek !
There is no rehab for stupidity.
  donderdag 23 april 2009 @ 14:49:06 #82
125461 Sc0tTy
Kiss the sound!
pi_68304557
NIemand die mij even een pm kan doen met de #100 set ???
Are we human because we gaze at the stars or do we gaze at the stars because we are human ?
pi_68305222
quote:
Op donderdag 23 april 2009 14:49 schreef Sc0tTy het volgende:
Bij deze.
Mixes onder de naam Khadber
  donderdag 23 april 2009 @ 15:09:34 #84
60704 LeonH
Fuck the Reputation Game!
pi_68305257
quote:
Op donderdag 23 april 2009 14:49 schreef Sc0tTy het volgende:
Dan heb je 'm dus nu zelfs dubbel

en:
http://partyflock.nl/party/152373:XXlerator.html
11-9 Muse @ Wembley Stadium / 27-9 Brandon Flowers @ Ancient Brussel / 3-12 Simply Red @ Gelredome, Arnhem
  donderdag 23 april 2009 @ 15:10:43 #85
125461 Sc0tTy
Kiss the sound!
pi_68305302
Zelfs 3 x , dank u allemaal, die gaat zo aan Ik weet niet of PartyAnimal87 online is maar heb em een pm gedaan voor de cue link, evt iemand anders die em heeft ?

Zo lekker 2 uur knallen hiero !

[ Bericht 7% gewijzigd door Sc0tTy op 23-04-2009 15:45:50 ]
Are we human because we gaze at the stars or do we gaze at the stars because we are human ?
  donderdag 23 april 2009 @ 15:46:48 #86
183691 Just_Shut_Up
Moments we forget...
pi_68306707
quote:
vind ik wel in hetzelfde straatje passen als Octvius Augustus.
Nee, dat dan weer net niet. Die track is heilig !
There is no rehab for stupidity.
  donderdag 23 april 2009 @ 15:59:07 #87
125461 Sc0tTy
Kiss the sound!
pi_68307162
Eindelijk weer Pilzz in een mixje ! Door dat nummer ben ik verliefd geworden op hardstyle
Jammer dat heel veel ( lees zowat alle ) oude toppers niet meer worden gedraait

Edit: ik heb hem op LSBD toegevoegd, voten !

[ Bericht 7% gewijzigd door Sc0tTy op 23-04-2009 16:07:56 ]
pi_68307513
Zal ik hem dan ook maar op Hardtraxx zetten of niet?
  donderdag 23 april 2009 @ 16:11:02 #89
125461 Sc0tTy
Kiss the sound!
pi_68307538
Tuurlijk Evt met lsdb link ? zodat ie lekker hoog komt te staan
pi_68307748
quote:
Op donderdag 23 april 2009 15:59 schreef Sc0tTy het volgende:
Eindelijk weer Pilzz in een mixje ! Door dat nummer ben ik verliefd geworden op hardstyle
Jammer dat heel veel ( lees zowat alle ) oude toppers niet meer worden gedraait

Pillz en dan de qlimax edit ....the blue, the red, the blue , the red.....
  donderdag 23 april 2009 @ 16:31:37 #91
165164 Tha_Bartman
And so it goes.
pi_68308229
Lowlands maakt kaartjes ongeldig

kijk zo moeilijk blijkt het helemaal niet te zijn om doorverkopen tegen te gaan miss moet Q eens gaan overleggen met die mensen om Defqon taferelen verder te voorkomen

er is ook een showtek mix van Pillz en die vond ik maar slecht toen ze hem draaiden op Qlimax
Rich Hall:Everybody says that the wheel is the greatest invention ever but i think it was the 2nd wheel.... have you ever seen a guy on a unicycle, what an asshole." _O_
pi_68308579
Vind dat hele gedoe rond die kaartverkoop van Defqon al zo overdreven.. :/
  donderdag 23 april 2009 @ 17:08:40 #93
20211 Da_Ripper
Follow your bliss
pi_68309327
quote:
Op donderdag 23 april 2009 15:09 schreef LeonH het volgende:
http://partyflock.nl/party/152373:XXlerator.html
nòg een gratiz feesje op 6-6 meeeeerrr!!!! - maar dan verspreid ofcourse
Wat je vindt, ...
pi_68309331
quote:
Op donderdag 23 april 2009 13:41 schreef Tha_Bartman het volgende:

@ Dutchchef.. je bedoelt zoals tatanka dat deed op Qlimax 2006
Deed ie dat Held!

Strakke actie van de lowlands organisatie. Wel lullig als je zo'n kaartje koopt. Betaal je eerst schofterig veel geld, kom je vervolgens niet eens binnen
  donderdag 23 april 2009 @ 17:10:15 #95
91039 mstx
2x1/2 = 1/2 x 1/2
pi_68309361
quote:
Op donderdag 23 april 2009 17:08 schreef Da_Ripper het volgende:

[..]

nòg een gratiz feesje op 6-6 meeeeerrr!!!! - maar dan verspreid ofcourse
Ja allemaal tegelijk, dat is nuttig.
Op donderdag 2 juli 2009 22:41 schreef RTB het volgende:
als ik elk rap"liedje" een kans moest geven was ik aan het eind van dit millennium nog bezig met het tempo waarin die kotshoop uitgebraakt wordt.
👾
  donderdag 23 april 2009 @ 17:22:33 #96
60704 LeonH
Fuck the Reputation Game!
pi_68309633
Sow zeg! Zoveel + rating heb ik nog nooit gehad op lsdb
11-9 Muse @ Wembley Stadium / 27-9 Brandon Flowers @ Ancient Brussel / 3-12 Simply Red @ Gelredome, Arnhem
  donderdag 23 april 2009 @ 17:29:20 #97
125461 Sc0tTy
Kiss the sound!
pi_68309820
Haha ja moet zeggen dat de set errrug lekker is, van een beetje oude shit naar harde shit op het eind
Heb em bijna afgeluisterd nu komt net Raw door de speakers
  donderdag 23 april 2009 @ 17:34:22 #98
238230 em-dee-em-aa
methyleendioxymethamfetamine
pi_68309968
quote:
Op donderdag 23 april 2009 17:29 schreef Sc0tTy het volgende:
Heb em bijna afgeluisterd nu komt net Raw door de speakers
Geniaal nummer ja, wie had de geniale ingeving deze op te geven ookalweer?
Op naar de eerste plek op lsdb!
-----------------------------------------------------------------------------------------
I'd rather live it, cause dreamers always chase but never get it
-----------------------------------------------------------------------------------------
pi_68309979
@Boy, ga je nu weer actief mee posten?
Zaterdag wildstylez
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zo niet.. dan toch!
pi_68310125

Niets meer van vernomen na Q-base?

Zou ook een track van komen, zelfde verhaal. Vond dat wel een super dikke intro.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')