abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_68292232
quote:
Op woensdag 22 april 2009 18:54 schreef trxq het volgende:
Nero als lied van topic 100 beter kon het niet
hehe naja had wel andere kunnen bedeken , maar de keuze is zeker niet verkeerd
Opdonderdag 17 juni 2010 17:54 schreef Morthill het volgende
mijn tenen doen altijd pijn, krijg je als je regelmatig als vrouw door het leven gaat :X
pi_68292809
quote:
Op donderdag 23 april 2009 00:10 schreef LtNoX het volgende:
Om toch nog enigzins aan het topic te contribueren; ben het er idd mee eens dat 2009 tot nu toe qua releases nog niet heel spannend is. Wel weer een stel namen die me heel erg verrast hebben, en waar ik veel van ga verwachten (Crypsis comes to mind). Plaatjes lijken een beetje te gemaakt enerzijds, of juist te generiek anderzijds. Weinig instant-classics nog, maar gelukkig is het jaar nog niet om
De Crypsis vinyls tot nu toe waren al goed. Get hit, Tuatara, Sonic Feedback
pi_68293108
quote:
Op donderdag 23 april 2009 02:23 schreef DJ_ het volgende:

[..]

hehe naja had wel andere kunnen bedeken , maar de keuze is zeker niet verkeerd
Bij #50 hadden we ook een "standaard" titel..

#100 Het jubileum topic!
Typ- en spellingsfouten voorbehouden.
  donderdag 23 april 2009 @ 10:06:08 #54
197724 NLS04
moeilijk hard
pi_68295743
Motherfucking Mind In-Qontroller
Hard Tripping, Overclipping, Psykomatik Beatz Skipping,
Straight Jacket, Rage Package, This is how we used to have it.
  donderdag 23 april 2009 @ 10:15:37 #55
195309 de_huig
Koning van het Universum
pi_68296003
ik kan zo snel geen TT bedenken met een track met daarin iets van "100" ofzo..ik kom niet verder dan een eventuele topictitel voor #384.000, maar dat duurt nog even

om het even een beetje zinvol te houden heb ik eens nagedacht over mooie momenten..
en dingen zoals vuurwerk, lasers, mooie tracks, iedereen die losgaat..dat spreekt voor zich..

wat ik daarnaast ook een van de mooiste dingen vind: als je een bepaalde plaat herkent die je echt vet vindt..en dan in je eigen wereldje komt/bent..een beetje de melodie mee-piano-speelt (ofzo)..alvast een beetje begint te springen op de plaats als de climax er aan begint te komen (je weet immers precies wat er gaat komen en wanneer)..en als dan die climax komt keihard gasgeven..
om vervolgens na 1 of 2 "stampbewegingen" je matties met een grijns en een twinkeling in je ogen aan te kijken omdat je beseft dat die bass nog veel en veel harder is dan je ooit maar had durven hopen en dat je matties precies hetzelfde gevoel hebben daarbij

hardstyle inQontrol LeonH's set (gaat nu aan voor de tweede keer..niks studeren)
ik heb verdomme zinn!
The only limit is your own imagination
pi_68296451
quote:
Op donderdag 23 april 2009 10:15 schreef de_huig het volgende:

wat ik daarnaast ook een van de mooiste dingen vind: als je een bepaalde plaat herkent die je echt vet vindt..en dan in je eigen wereldje komt/bent..een beetje de melodie mee-piano-speelt (ofzo)..alvast een beetje begint te springen op de plaats als de climax er aan begint te komen (je weet immers precies wat er gaat komen en wanneer)..en als dan die climax komt keihard gasgeven..
om vervolgens na 1 of 2 "stampbewegingen" je matties met een grijns en een twinkeling in je ogen aan te kijken omdat je beseft dat die bass nog veel en veel harder is dan je ooit maar had durven hopen en dat je matties precies hetzelfde gevoel hebben daarbij

Daarom heb ik liever setjes met de (oude) bekende platen dan de nieuwste platen die je helemaal nog niet kent.

Ik had ook een gesprekje gehad met Dov toen in de Matrixx, op dat moment was net de scantraxx hitmixz bezig. Iedereen ging los met de welbekende tekst "You wanna Rock?!"
Ik zei tegen Dov, waarom hij nou elke keer die nieuwste platen draait en niet van deze klassiekers, kijk hoe iedereen los gaat. Maar hij zei juist dat mensen nieuwe dingen willen horen, waar ik het natuurlijk helemaal niet mee eens was.
Ik heb 'm al tip gegeven dat hij op Defqon 2009 gewoon ZIJN defqon anthem moet draaien van een paar jaar terug. Wedden dat mensen los gaan erop, gewoon uit pure herkenning.

[ Bericht 4% gewijzigd door Boy_Snakeye op 23-04-2009 10:37:27 ]
  donderdag 23 april 2009 @ 10:35:21 #57
60704 LeonH
Fuck the Reputation Game!
pi_68296655
quote:
Op donderdag 23 april 2009 10:29 schreef Boy_Snakeye het volgende:

[..]

Daarom heb ik liever setjes met de (oude) bekende platen dan de nieuwste platen die je helemaal nog niet kent.

Ik had ook een gesprekje gehad met Dov toen in de Matrixx, op dat moment was net de scantraxx hitmixz bezig. Iedereen ging los met de welbekende tekst "You wanna Rock?!"
Ik zei tegen Dov, waarom hij nou elke keer die nieuwste platen draait en niet van deze klassiekers, kijk hoe iedereen los gaat. Maar hij zei juist dat mensen nieuwe dingen willen horen, waar ik het natuurlijk helemaal niet mee eens was.
Ik heb 'm al tip gegeven dat hij op Defqon 2009 gewoon ZIJN defqon anthem moet draaien van een paar jaar terug. Wedden dat mensen los gaan erop, gewoon uit pure herkenning.
Emergency Call
wat mij betreft het beste defqon anthem!
11-9 Muse @ Wembley Stadium / 27-9 Brandon Flowers @ Ancient Brussel / 3-12 Simply Red @ Gelredome, Arnhem
pi_68297142
quote:

[..]

Bij deze dus iedereen die The Prophet spreekt: aanvragen die handel! Wie weet.. Want het is zeker een hele vette track!

Ik ben nog niet heel erg in de scene gegroeid qua feestjes.. Ik weet nog wel heel goed mijn eerste grotere feestje (SWAT Final 2008, Outland rotterdam).. Davide Sonar Liveact. Ik kon zijn keyboard, als ik dat wou, gewoon aanraken, zo dicht stond hij op het publiek! Dat was wel heel erg vet!

Verder ook genoten van Qountdown, maar had misschien iets te hoge verwachtingen..
Nu In Qontrol (OVERMORGEN AL ), heb er ontzettend veel zin in!
Mixes onder de naam Khadber
  donderdag 23 april 2009 @ 10:53:55 #59
165164 Tha_Bartman
And so it goes.
pi_68297256
@ rip -> Geek Speak heb ik al dat is een free webrelease geweest van Kayem heerlijek rauwe plaat

@ boy-> dan spreek je ook precies tegen de verkeerde denk ik ik denk dat scantraxx artiesten niet eerder geneigd zijn om ouder spul te draaien.. het is gewoon een gevoel dat ik heb bij scantraxx :p ik denk dat andere labels daar meer open voor staan..

@ Huig -> this is what I love and can't stop loving

vinyl recensie:

Tomorrow and Beyond

A kant heeft ie voor de vinyl release iets aangepast ten opzichte van de versie op de defqon cd en ik vind hem stukken minder.. hij klinkt nu een stuk minder vol, het enige wat ik hoor is tok tok tok tok ipv de doffe dreunen op de voorgenoemde cd maar op basis van die oude versie krijgt ie van mij een 8.5 heerlijke melodie, hard, passende lyrics en een drive die ik niet kan beschrijven

B kant is lekker maar minder dan de A kant.. hij dreunt weer lekker maar de melodie is minder en hij mist voor mij de allure en drive van een Tomorrow and beyond.. maar toch een aardige plaat, een 7.
Rich Hall:Everybody says that the wheel is the greatest invention ever but i think it was the 2nd wheel.... have you ever seen a guy on a unicycle, what an asshole." _O_
pi_68297633
quote:
Op donderdag 23 april 2009 10:53 schreef Tha_Bartman het volgende:
Tomorrow and Beyond

A kant heeft ie voor de vinyl release iets aangepast ten opzichte van de versie op de defqon cd en ik vind hem stukken minder.. hij klinkt nu een stuk minder vol, het enige wat ik hoor is tok tok tok tok ipv de doffe dreunen op de voorgenoemde cd maar op basis van die oude versie krijgt ie van mij een 8.5 heerlijke melodie, hard, passende lyrics en een drive die ik niet kan beschrijven

B kant is lekker maar minder dan de A kant.. hij dreunt weer lekker maar de melodie is minder en hij mist voor mij de allure en drive van een Tomorrow and beyond.. maar toch een aardige plaat, een 7.
Weet jij wanneer die ergens anders te krijgen is dan alleen bij SAIFAM??
Moet die plaat hebben!
  donderdag 23 april 2009 @ 11:10:40 #61
60704 LeonH
pi_68297834
quote:
Op donderdag 23 april 2009 11:04 schreef ElDani het volgende:

[..]

Weet jij wanneer die ergens anders te krijgen is dan alleen bij SAIFAM??
Moet die plaat hebben!
Usenet in web kwaliteit.
Heb 'm in mijn nieuwe radioshow maar die kick is gewoon te hard, waardoor de melodie bijna wegvalt.. Heel slecht gemasterd die plaat!
11-9 Muse @ Wembley Stadium / 27-9 Brandon Flowers @ Ancient Brussel / 3-12 Simply Red @ Gelredome, Arnhem
pi_68298178
quote:
Op donderdag 23 april 2009 10:53 schreef Tha_Bartman het volgende:

@ boy-> dan spreek je ook precies tegen de verkeerde denk ik ik denk dat scantraxx artiesten niet eerder geneigd zijn om ouder spul te draaien.. het is gewoon een gevoel dat ik heb bij scantraxx :p ik denk dat andere labels daar meer open voor staan..

Ik snap wel dat hun dat doen. Bedoel ze moeten hun label promoten. Maar of de mensen in de matrixx nou eerder of juist meer scantraxx platen kopen.....

Ik denk dat je je label ook promoot door juist de oude scantraxx 'shizzle' te draaien en dan niet in zo'n hitmixje van een half uur. Gewoon lekker een mix van oude en nieuwe platen.

Ik heb een jaar geleden tegen Pim (Dj Nego van Fearfm) gezegd dat hij in zijn setjes gewoon oude platen moet draaien. Dat gaat de rage worden, het combineren van oude en nieuwe platen. En kijk nou eens op LSDB of musicincontrol. Heel veel setjes die daar nu pas gehoor aan geven, nou hopen dat de dj's op grote feesten het ook gaan doen.

Wij zijn een verwend land geworden. Het meerendeel wil juist zoveel mogelijk nieuwe platen horen. Daar geven de dj's gehoor aan. Terwijl de échte hardstyle liefhebbers die al een aantal jaar meegaan, toch ook heerlijk vinden om de goeie klassiekers te horen.
Kijk maar eens naar onze mix.... ik vind dat een uitstekend voorbeeld. Behalve dan die Shed Shaker
  donderdag 23 april 2009 @ 11:32:16 #63
165164 Tha_Bartman
And so it goes.
pi_68298499
Ja ik hoop ook dat dat de nieuwe rage gaat worden dat dj's niet bang zijn om een oude plaat er op te gooien..
maar wij zijn miss wel uitzonderlijk in dat we dat willen.. het gros van de mensen die naar die grote feesten gaan wil nieuwe nrs horen zodat ze stoer kunnen doen tegen vriendjes en vriendinnejtes die er niet bij waren.. ( zoals jij dus al zei we zijn verwend )

Toch scantraxx heeft een soort aura om zich heen dat het daar meer draait om cashen dan om de muziek.. het is een gevoel wat dat label uitstraalt. Ik denk dat wanneer je met zany/Luna/deepack daarover zou praten dat die er heel anders tegen aan kijken dan Dov. Ik denk dat zij er meer voor openstaan (kijk maar naar de sets van Luna van vorig jaar, hij draait wat hij leuk vindt; oud nieuw het maakt niet uit). Tuurlijk willen ze allemaal cashen maar allemaal op een andere manier en bij de een ligt het er dikker bovenop dan bij de ander..

en nu ga ik nog snel even aan mijn bachelor werkstuk voordat ik vanmiddag moet laten zien wat ik gedaan heb en ik heb weer niets
Rich Hall:Everybody says that the wheel is the greatest invention ever but i think it was the 2nd wheel.... have you ever seen a guy on a unicycle, what an asshole." _O_
  donderdag 23 april 2009 @ 11:44:03 #64
91039 mstx
2x1/2 = 1/2 x 1/2
pi_68298904
quote:
Op donderdag 23 april 2009 11:32 schreef Tha_Bartman het volgende:
Ja ik hoop ook dat dat de nieuwe rage gaat worden
Zolang ze maar niet Technoboy - Rage gaan draaien.
Op donderdag 2 juli 2009 22:41 schreef RTB het volgende:
als ik elk rap"liedje" een kans moest geven was ik aan het eind van dit millennium nog bezig met het tempo waarin die kotshoop uitgebraakt wordt.
👾
pi_68298913
quote:
kijk maar naar de sets van Luna van vorig jaar, hij draait wat hij leuk vindt; oud nieuw het maakt niet uit
Mooi voorbeeldje die ik snel even vond

Luna @ The Sound of Q-dance - World Tour 2009 Sydney

Tracklist
01. Zappaman - Sexual Healing
02. Headhunterz - A New Day
03. 2 Best Enemies - Les Drums (Technoboy Remix)
04. Luna and Dutch Master - Copies Are Faking
05. The KGBs - Yerba Diabolika
06. Crypsis vs. Sasha F - Get Hit
07. Dutch Master - Get Up
08. Hyperdrive - The Punishment
09. Luna vs. Deepack - Biological Insanity
10. Bulldozer Project - Arise (The Beholder and Zany Remix)
11. Headhunterz - The Saifam Mashup
12. Luna - Bring That Shit Back
13. Zany vs. Noisecontroller - Delomelancum
  donderdag 23 april 2009 @ 11:50:05 #66
60704 LeonH
pi_68299091
quote:
Op donderdag 23 april 2009 11:44 schreef Boy_Snakeye het volgende:

[..]

Mooi voorbeeldje die ik snel even vond

Luna @ The Sound of Q-dance - World Tour 2009 Sydney

Tracklist
01. Zappaman - Sexual Healing
02. Headhunterz - A New Day
03. 2 Best Enemies - Les Drums (Technoboy Remix)
04. Luna and Dutch Master - Copies Are Faking
05. The KGBs - Yerba Diabolika
06. Crypsis vs. Sasha F - Get Hit
07. Dutch Master - Get Up
08. Hyperdrive - The Punishment
09. Luna vs. Deepack - Biological Insanity
10. Bulldozer Project - Arise (The Beholder and Zany Remix)
11. Headhunterz - The Saifam Mashup
12. Luna - Bring That Shit Back
13. Zany vs. Noisecontroller - Delomelancum
Daarom hoop ik ook dat de volgende generatie dj's kan doorbreken op techniek en draaien en platenkeuze. Niet alleen maar op producties. Leuk en aardig maar met de downloadsites is het veel makkelijker en goedkoper voor een platenmaatschappij een plaat uit te brengen, en daar zit me toch een hoop shit tussen!
pi_68299206
quote:

Toch scantraxx heeft een soort aura om zich heen dat het daar meer draait om cashen dan om de muziek.. het is een gevoel wat dat label uitstraalt. Ik denk dat wanneer je met zany/Luna/deepack daarover zou praten dat die er heel anders tegen aan kijken dan Dov. Ik denk dat zij er meer voor openstaan (kijk maar naar de sets van Luna van vorig jaar, hij draait wat hij leuk vindt; oud nieuw het maakt niet uit). Tuurlijk willen ze allemaal cashen maar allemaal op een andere manier en bij de een ligt het er dikker bovenop dan bij de ander..
Dat gevoel heb ik dus ook heel erg. Alleen als ik het aan iemand uit probeer te leggen krijg je het verhaal van: Ja iedereen wil winst maken bladiebladiebla.. Je kent het wel.

Toch heb ik ook het gevoel dat bij Scantraxx het meer om geld draait dan bij een ander label. Misschien is dat een vooroordeel, misschien ook wel niet. Feit is wel dat ik totaal niet uitkijk naar een nieuwe Scantraxx productie. De enige die ik tot nu toe graag wil hebben is Wildstylez Remix van Numbers en My Vision van Scope DJ. Voor de rest: Rate Reducer remix.. Word er niet zo heel warm van.. Defqon anthem? ook niet. Morphed/Recession? Aardig, maar niet dat ik die MOET hebben.

Maar ik moet ook wel toegeven dat ik dat bij weinig platen heb. Ik wil uiteraard de nieuwe Noisecontrollers vinyl graag hebben en ook wacht ik dus op Tomorrow & Beyond, alleen jammer van de crappy mastering dan.

Als ik dan af en toe door junodownload blader (gewoon Dance Pollution zoeken), kom ik al die vette oude tracks tegen! Laatste tijd aardig wat spul uit 2007 gedownload (The Pressure, Dirty Games remix, A Feeling, noem ze maar op). Niet allen Dance Pollution, maar je begrijpt wat ik bedoel.
Ik vind het nog steeds heerlijk om een oude knaller te draaien! Ik snap dan ook niet waarom iedereen alleen maar de nieuwste hits wil horen. Tuurlijk is dat leuk, maar er is zoveel meer! Het is net de top 40, als een plaat "geweest" is, moet je hem laten liggen.. Als een plaat goed is, moet hij gewoon gedraaid worden, of hij nu 2 weken of 2 jaar oud is!
  donderdag 23 april 2009 @ 12:25:05 #68
112790 Koepert
Parttime Nutcase
pi_68300118
Leon, de Mix is geluisterd Props to you... Erg lekker gedaan, en ondanks alle gemekker over Shed Shaker, heb je die ook gewoon zo goed als imo kan ingemixt... Hij luistert iig lekker weg zo in t zonnetje
It starts with a shiver, an itch, a slow boil
pi_68301245
quote:

[..]

Die anthem was geweldig, ik vind hem ook nog steeds de beste Defqon anthem.

Oude bekende platen mogen idd wel wat vaker gedraaid worden, gewoon zoals jij zegt, om los te gaan uit herkenning. Het zou toch gruwelijk zijn om midden in het duistere sfeertje van Qlimax opeens The Prophecy voorbij te horen komen

Jubileum mix klinkt erg lekker, complimenten aan iedereen voor het samenstellen van de tracklist En natuurlijk extra aan Leon
  donderdag 23 april 2009 @ 13:13:02 #70
195309 de_huig
Koning van het Universum
pi_68301575
quote:
Op donderdag 23 april 2009 11:50 schreef LeonH het volgende:

[..]

Daarom hoop ik ook dat de volgende generatie dj's kan doorbreken op techniek en draaien en platenkeuze. Niet alleen maar op producties. Leuk en aardig maar met de downloadsites is het veel makkelijker en goedkoper voor een platenmaatschappij een plaat uit te brengen, en daar zit me toch een hoop shit tussen!
ik snap je punt, maar ik denk dat het voor upcoming dj's ook erg belangrijk is om vooral naam te maken met producties. Met alle respect, maar fijne plaatjes kiezen en soepel aan elkaar mixen dat kunnen wel meer mensen. De meerwaarde van jonge dj's ligt volgens mij juist in hun produceer-skills (en toegegeven: daar slaan ze ook regelmatig de plank mis).

ik ben het er trouwens wel mee eens dat dj's niet alleen nieuwe platen in hun set moeten draaien..afwisseling van lekkere oudere platen, vrij nieuwe maar al wel bekende platen (ik noem een 'get hit') en dan ook de nieuwste producties, die nog vrijwel niemand gehoord heeft.

het gevoel wat ik in mn vorige post beschreef, met de twinkeling in je ogen en de grijns, met het idee van: WHOAA DIE BASS!, dat geldt ook voor de nieuwste platen..wat regelmatig gebeurt op een feest:

nieuwe plaat ingestart
huig herkent het niet
bartman zegt: volgens mij is dit de nieuwe plaat van <insert naam>
huig: ben benieuwd..
climax komt er in
WHOAAA DE BASS!
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
The only limit is your own imagination
pi_68301736
quote:
Op donderdag 23 april 2009 13:13 schreef de_huig het volgende:

[..]
nieuwe plaat ingestart
huig herkent het niet
bartman zegt: volgens mij is dit de nieuwe plaat van <insert naam>
huig: ben benieuwd..
climax komt er in
WHOAAA DE BASS!

Mooi voorbeeld van dat moment is dan van een quote van die welbekende bartman
quote:
Op woensdag 22 april 2009 15:24 schreef Tha_Bartman het volgende:

maar ik heb filmpje gevonden van een van mijn mooiste momenten

http://video.google.co.uk/videoplay?docid=-8181165911669615821&ei=URrvSdeaAceK-QbtisSIAQ&q=intro+headhunterz+IQ+2007&hl=en

als er ooit nog een scantraxx unreleased 2 komt mag deze er best op als een ungereleasde remix

X2 , heb dat ding zovaak op repeat gezet. Zo'n vette bass gewoon!
  donderdag 23 april 2009 @ 13:41:37 #72
165164 Tha_Bartman
And so it goes.
pi_68302466
@ Allen bedankt voor de props ik zal mijn best doen zaterdag in al jullie behoeften weer te voorzien

@ Boy ja hijs supér, kippenvel

@ Dutchchef.. je bedoelt zoals tatanka dat deed op Qlimax 2006

@ Huig ik ben het wel met je eens qua produceren.. ik dnek dat het een combinatie is van factoren.. eerst bekend worden met producties en dan je draaiskillzzzz verbeteren, was het niet HHZ die in het begin alleen Live draaide omdat hij nog niet goed genoeg gewoon kon draaien? en daar heeftie op geoefend en nu kan hij beiden en hij produceert.. ik denk dat dat de way is:P
  donderdag 23 april 2009 @ 13:44:05 #73
91039 mstx
2x1/2 = 1/2 x 1/2
pi_68302537
Trance Generators @ Club Fresh
Op donderdag 2 juli 2009 22:41 schreef RTB het volgende:
als ik elk rap"liedje" een kans moest geven was ik aan het eind van dit millennium nog bezig met het tempo waarin die kotshoop uitgebraakt wordt.
👾
pi_68302835
quote:
Op donderdag 23 april 2009 07:57 schreef Boy_Snakeye het volgende:

[..]

Bij #50 hadden we ook een "standaard" titel..

#100 Het jubileum topic!
dat was voor mijn tijd
Opdonderdag 17 juni 2010 17:54 schreef Morthill het volgende
mijn tenen doen altijd pijn, krijg je als je regelmatig als vrouw door het leven gaat :X
  donderdag 23 april 2009 @ 13:59:25 #75
197724 NLS04
moeilijk hard
pi_68302972
100% eens met boy . Ikzelf ga altijd helemaal uit mn plaat als ik ineens een ouder plaatje hoor langskomen. (desnoods in een remix) . Daarmee bedoel ik wel de tracks uit 2003-2008 want het verschil met de platen voor die tijd is gewoon te groot. Maar hoe vet zal het zijn als HHZ zaterdag weer eens forever az one bijvoorbeeld draait, Of dat zany bleeding for the harderstyles inwisselt voor widowmaker.
Hard Tripping, Overclipping, Psykomatik Beatz Skipping,
Straight Jacket, Rage Package, This is how we used to have it.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')