hehe naja had wel andere kunnen bedeken , maar de keuze is zeker niet verkeerdquote:Op woensdag 22 april 2009 18:54 schreef trxq het volgende:
Nero als lied van topic 100 beter kon het niet
quote:Op donderdag 23 april 2009 00:10 schreef LtNoX het volgende:
Om toch nog enigzins aan het topic te contribueren; ben het er idd mee eens dat 2009 tot nu toe qua releases nog niet heel spannend is. Wel weer een stel namen die me heel erg verrast hebben, en waar ik veel van ga verwachten (Crypsis comes to mind). Plaatjes lijken een beetje te gemaakt enerzijds, of juist te generiek anderzijds. Weinig instant-classics nog, maar gelukkig is het jaar nog niet om
Bij #50 hadden we ook een "standaard" titel..quote:Op donderdag 23 april 2009 02:23 schreef DJ_ het volgende:
[..]
hehe naja had wel andere kunnen bedeken , maar de keuze is zeker niet verkeerd
quote:Op donderdag 23 april 2009 10:15 schreef de_huig het volgende:
wat ik daarnaast ook een van de mooiste dingen vind: als je een bepaalde plaat herkent die je echt vet vindt..en dan in je eigen wereldje komt/bent..een beetje de melodie mee-piano-speelt (ofzo)..alvast een beetje begint te springen op de plaats als de climax er aan begint te komen (je weet immers precies wat er gaat komen en wanneer)..en als dan die climax komt keihard gasgeven..
om vervolgens na 1 of 2 "stampbewegingen" je matties met een grijns en een twinkeling in je ogen aan te kijken omdat je beseft dat die bass nog veel en veel harder is dan je ooit maar had durven hopen en dat je matties precies hetzelfde gevoel hebben daarbij![]()
Emergency Callquote:Op donderdag 23 april 2009 10:29 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
![]()
Daarom heb ik liever setjes met de (oude) bekende platen dan de nieuwste platen die je helemaal nog niet kent.
Ik had ook een gesprekje gehad met Dov toen in de Matrixx, op dat moment was net de scantraxx hitmixz bezig. Iedereen ging los met de welbekende tekst "You wanna Rock?!"
Ik zei tegen Dov, waarom hij nou elke keer die nieuwste platen draait en niet van deze klassiekers, kijk hoe iedereen los gaat. Maar hij zei juist dat mensen nieuwe dingen willen horen, waar ik het natuurlijk helemaal niet mee eens was.
Ik heb 'm al tip gegeven dat hij op Defqon 2009 gewoon ZIJN defqon anthem moet draaien van een paar jaar terug. Wedden dat mensen los gaan erop, gewoon uit pure herkenning.
Bij deze dus iedereen die The Prophet spreekt: aanvragen die handel! Wie weet.. Want het is zeker een hele vette track!quote:Op donderdag 23 april 2009 10:29 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
![]()
Daarom heb ik liever setjes met de (oude) bekende platen dan de nieuwste platen die je helemaal nog niet kent.
Ik had ook een gesprekje gehad met Dov toen in de Matrixx, op dat moment was net de scantraxx hitmixz bezig. Iedereen ging los met de welbekende tekst "You wanna Rock?!"
Ik zei tegen Dov, waarom hij nou elke keer die nieuwste platen draait en niet van deze klassiekers, kijk hoe iedereen los gaat. Maar hij zei juist dat mensen nieuwe dingen willen horen, waar ik het natuurlijk helemaal niet mee eens was.
Ik heb 'm al tip gegeven dat hij op Defqon 2009 gewoon ZIJN defqon anthem moet draaien van een paar jaar terug. Wedden dat mensen los gaan erop, gewoon uit pure herkenning.
Weet jij wanneer die ergens anders te krijgen is dan alleen bij SAIFAM??quote:Op donderdag 23 april 2009 10:53 schreef Tha_Bartman het volgende:
Tomorrow and Beyond
A kant heeft ie voor de vinyl release iets aangepast ten opzichte van de versie op de defqon cd en ik vind hem stukken minder.. hij klinkt nu een stuk minder vol, het enige wat ik hoor is tok tok tok tok ipv de doffe dreunen op de voorgenoemde cdmaar op basis van die oude versie krijgt ie van mij een 8.5 heerlijke melodie, hard, passende lyrics en een drive die ik niet kan beschrijven
![]()
B kant is lekker maar minder dan de A kant.. hij dreunt weer lekker maar de melodie is minder en hij mist voor mij de allure en drive van een Tomorrow and beyond.. maar toch een aardige plaat, een 7.
Usenet in web kwaliteit.quote:Op donderdag 23 april 2009 11:04 schreef ElDani het volgende:
[..]
Weet jij wanneer die ergens anders te krijgen is dan alleen bij SAIFAM??
Moet die plaat hebben!
Ik snap wel dat hun dat doen. Bedoel ze moeten hun label promoten. Maar of de mensen in de matrixx nou eerder of juist meer scantraxx platen kopen.....quote:Op donderdag 23 april 2009 10:53 schreef Tha_Bartman het volgende:
@ boy-> dan spreek je ook precies tegen de verkeerde denk ikik denk dat scantraxx artiesten niet eerder geneigd zijn om ouder spul te draaien.. het is gewoon een gevoel dat ik heb bij scantraxx :p ik denk dat andere labels daar meer open voor staan..
Zolang ze maar niet Technoboy - Rage gaan draaien.quote:Op donderdag 23 april 2009 11:32 schreef Tha_Bartman het volgende:
Ja ik hoop ook dat dat de nieuwe rage gaat worden![]()
Mooi voorbeeldje die ik snel even vondquote:Op donderdag 23 april 2009 11:32 schreef Tha_Bartman het volgende:
kijk maar naar de sets van Luna van vorig jaar, hij draait wat hij leuk vindt; oud nieuw het maakt niet uit
Daarom hoop ik ook dat de volgende generatie dj's kan doorbreken op techniek en draaien en platenkeuze. Niet alleen maar op producties. Leuk en aardig maar met de downloadsites is het veel makkelijker en goedkoper voor een platenmaatschappij een plaat uit te brengen, en daar zit me toch een hoop shit tussen!quote:Op donderdag 23 april 2009 11:44 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Mooi voorbeeldje die ik snel even vond
Luna @ The Sound of Q-dance - World Tour 2009 Sydney
Tracklist
01. Zappaman - Sexual Healing
02. Headhunterz - A New Day
03. 2 Best Enemies - Les Drums (Technoboy Remix)
04. Luna and Dutch Master - Copies Are Faking
05. The KGBs - Yerba Diabolika
06. Crypsis vs. Sasha F - Get Hit
07. Dutch Master - Get Up![]()
08. Hyperdrive - The Punishment
09. Luna vs. Deepack - Biological Insanity
10. Bulldozer Project - Arise (The Beholder and Zany Remix)
11. Headhunterz - The Saifam Mashup
12. Luna - Bring That Shit Back![]()
13. Zany vs. Noisecontroller - Delomelancum
Dat gevoel heb ik dus ook heel erg. Alleen als ik het aan iemand uit probeer te leggen krijg je het verhaal van: Ja iedereen wil winst maken bladiebladiebla.. Je kent het wel.quote:Op donderdag 23 april 2009 11:32 schreef Tha_Bartman het volgende:
Toch scantraxx heeft een soort aura om zich heen dat het daar meer draait om cashen dan om de muziek.. het is een gevoel wat dat label uitstraalt. Ik denk dat wanneer je met zany/Luna/deepack daarover zou praten dat die er heel anders tegen aan kijken dan Dov. Ik denk dat zij er meer voor openstaan (kijk maar naar de sets van Luna van vorig jaar, hij draait wat hij leuk vindt; oud nieuw het maakt niet uit). Tuurlijk willen ze allemaal cashen maar allemaal op een andere manier en bij de een ligt het er dikker bovenop dan bij de ander..
Die anthem was geweldig, ik vind hem ook nog steeds de beste Defqon anthem.quote:Op donderdag 23 april 2009 10:29 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
ik snap je punt, maar ik denk dat het voor upcoming dj's ook erg belangrijk is om vooral naam te maken met producties. Met alle respect, maar fijne plaatjes kiezen en soepel aan elkaar mixen dat kunnen wel meer mensen. De meerwaarde van jonge dj's ligt volgens mij juist in hun produceer-skills (en toegegeven: daar slaan ze ook regelmatig de plank mis).quote:Op donderdag 23 april 2009 11:50 schreef LeonH het volgende:
[..]
Daarom hoop ik ook dat de volgende generatie dj's kan doorbreken op techniek en draaien en platenkeuze. Niet alleen maar op producties. Leuk en aardig maar met de downloadsites is het veel makkelijker en goedkoper voor een platenmaatschappij een plaat uit te brengen, en daar zit me toch een hoop shit tussen!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The only limit is your own imagination
Mooi voorbeeld van dat moment is dan van een quote van die welbekende bartmanquote:Op donderdag 23 april 2009 13:13 schreef de_huig het volgende:
[..]
nieuwe plaat ingestart
huig herkent het niet
bartman zegt: volgens mij is dit de nieuwe plaat van <insert naam>
huig: ben benieuwd..
climax komt er in
WHOAAA DE BASS!
X2 , heb dat ding zovaak op repeat gezet. Zo'n vette bass gewoon!quote:Op woensdag 22 april 2009 15:24 schreef Tha_Bartman het volgende:
maar ik heb filmpje gevonden van een van mijn mooiste momenten
http://video.google.co.uk/videoplay?docid=-8181165911669615821&ei=URrvSdeaAceK-QbtisSIAQ&q=intro+headhunterz+IQ+2007&hl=en
als er ooit nog een scantraxx unreleased 2 komt mag deze er best op als een ungereleasde remix
dat was voor mijn tijdquote:Op donderdag 23 april 2009 07:57 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Bij #50 hadden we ook een "standaard" titel..
#100 Het jubileum topic!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |