quote:Op donderdag 23 april 2009 17:34 schreef NrSiX het volgende:
@Boy, ga je nu weer actief mee posten?
Zaterdag wildstylez
Een half uurtje meepikken op iqSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Eerste half uurtje AVIO![]()
juistquote:Op donderdag 23 april 2009 17:42 schreef Dalton_ het volgende:
[..]
Een half uurtje meepikken op iq
Eerste half uurtje AVIO
Ow hoe vet was dat. J&W die afsluiten en dan ook nog Floor Massacre draaienquote:
Het niveau is in 1 keer een stukje hoger. Ik kijk wel hoe dit topic gaat verlopen. Ben blij dat ik nou weer ff mijn ei kwijt kanquote:
Hardstyle cd weinig boeiends moet ik zeggen, andere 2 zien er wel boeiend uitquote:VA - In Qontrol 2009 - Ctrl.Alt.Delete (CDDA) 3CD
releasedate: 24 april
label: dance tunes
Tracklist:
Disc 1:
1. Project One - Rate Reducer (Headhunterz Remix)
2. Mr Puta - - La Vida Narcotica
3. Headhunterz & Wildstylez Vs Noisecontrollers - Famous
4. Dj Phil Ty - A Kay A
5. Wildstylez - Muzic Or Noize
6. Headhunterz - A New Day
7. Tnt - Double Dutch Darkies
8. Headhunterz & Wildstylez Vs Noisecontrollers - Tonight
9. A-Lusion & Scope Dj - Between Worlds
10. Noisecontrollers - Revolution Is Here
11. D-Block & S-Te-Fan - Music Made Addict
12. J. Hiroshy - Showtime (Tatanka Remix)
13. Builder - Her Voice (Headhunterz Remix)
14. Noisecontrollers - Ctrl. Alt. Del.
15. Zany - Animated Audio
16. Dark Oscillators - Trapped - (Solaio Mix)
17. Project One - Numbers - (Wildstylez Remix)
18. Zany & Noisecontrollers - Delomelancum
19. Headhunterz - The Fear Of Darkness
20. Noisecontrollers - Yellow Minute
Disc 2:
1. Nexes - Unstoppable
2. Meccano Twins - Unnecessary Sacrifice
3. Endymion - Bio
4. Meagashira & Endymion - Outcasts
5. G-Town Madness & The Viper - Live A Lie
6. Weapon X - Planet Rocker
7. Tommyknocker - Criminal
8. Art Of Fighters & Endymion - Let's Get It On
9. Ruffneck & Sei2Ure - Armorgeddon
10. Mike Nrg - Lost In Dreams (Weapon X Remix)
11. Unnatural Selection & Cik - Day Of Judgement (Ophidian's Main Stage Remix)
12. Amnesys - Elevation
13. Evil Activities Ft. Ruffian - Nothing
14. Anime - Concentrate -
15. G-Town Madness & The Viper - Envy
16. Predator & Angerfist - Legend
17. Gif Phobia - Dig It
18. Noisecontrollers - Ctrl Alt Delete - (Kasparov Remix)
19. Nosferatu & Endymion - Pass The Bottles
20. Kasparov - Manga
21. Endymion & Nosferatu - Act Of God (Break Neck Mix)
22. Ophidian & Ruffneck - Noisemaker (Meccano Twins Vip)
23. Amnesys - 4D Future
Disc 3:
1. Sound Enhancers - Store & Forward
2. Darrien Kelly And Attic & Stylzz - Beaten Like A Bitch
3. Neophyte - Real Hardcore
4. Radical 2 React - Eliminating Suckers
5. T-Wisted - Listen To The Rhythm (Buzzy Goes Bzrk Mix)
6. The Viper & Mad E Fact - Control The Party
7. Dj Isaac & The Viper - Trigga Finga
8. G-Town Madness - Locked Down
9. G-Town Madness & The Viper - Buck Em Down
10. Masters Of Ceremony - Soul Seller
11. Neophyte Vs The Stunned Guys - Revolution 909
12. The Reactor & Raoul Meets Impulse Factory - Hardcore Will Never Die - (The Viper Remix)
13. The Viper - X-Terminate (T-1000 Mix)
14. The Playah - Hit Em
15. Three Village - Speak To Me
16. Endymion - It's All Music
17. The Blaster - War Is Coming
18. Max E Crew - Metal Ware (Ware Fed Up Mix)
19. Dione - Let Your Mind Be Free
20. T-Wisted Ft. Pino D`Ambini - Respect The Cock
21. The Stunned Guys - I Am A Gabber
22. Digital Boy & Mc Rage - Akkur (Rave Mix)
23. Scott Brown - King Of The Beats
24. Tommyknocker - Fuck This Track Up
25. J.D.A - Game Of Pain
26. Dj Paul & Dj Rob Feat Mc Hughie Babe - Lords Of The Hardschool - (Dj Paul's Forze Mix)
27. Bodylotion - Make You Dance
28. Darrien Kelly & The Stunned Guys - Party Rico
29. Tiny Tot - Discoland (Dj Isaac Remix)
Viper staat zelf om 4 uur toch?quote:CD
Er komt een driedubbel-CD uit van In Qontrol – CTRL-ALT-DELETE. Op deze drie CD’s staan mixen van; Headhunterz (You?), Endymion (Government?) en The Viper (Money?). De CD is op In Qontrol al verkrijgbaar bij de Free Record Shop stand.
Signeersessies
Tussen 0.00 – 0.30 uur zijn Headhunterz en Endymion aanwezig bij de Free Record Shop stand voor een signeersessie. The Viper staat om 4.00 uur klaar om de CD te signeren.
beter bekend als 'fuck me I'm famous' (de vocal)quote:Op donderdag 23 april 2009 19:31 schreef Dalton_ het volgende:
3. Headhunterz & Wildstylez Vs Noisecontrollers - Famous
Die heb ik gemist, B-kant van Tonight?
als ie net zo heerlijk is
Dalijk ook maar eens aan knallen, dacht dat het om 9 uur begonquote:Op donderdag 23 april 2009 20:17 schreef ElDani het volgende:
Ik luister trouwens nu 2Dangerous op Fear.fm (met nieuwe website). Dozer & The Dizzorder hosten, en als het goed is komt er vanavond nog wat speciaals.
Onbekend dankzij de vele scantraxx releasesquote:Op donderdag 23 april 2009 20:20 schreef NLS04 het volgende:
Wanneer komt A-lusion - Too Close dan uit? Die is 10x beter dan deze 13-in-een-dozijn vinyl.
Klopt het dat de titel nogsteeds The Prophet Hard 3 is ?quote:Op donderdag 23 april 2009 20:17 schreef ElDani het volgende:
Ik luister trouwens nu 2Dangerous op Fear.fm (met nieuwe website). Dozer & The Dizzorder hosten, en als het goed is komt er vanavond nog wat speciaals.
Het zou volgens mij ook gewoon NU moeten zijn, maar ik hoor ook totaal geen host of iets dergelijks.. Zal wel een week uitgesteld zijn.quote:Op donderdag 23 april 2009 22:01 schreef Sc0tTy het volgende:
ik nam aan van wel, maar nu komt er gewoon hardcore uit mn headset
edit: volgens fearfm site is 2 dangerous hardcore en hardstyle, beetje jammer, ben wel fan van hardcore maar heb daar nu geen zin an
hehequote:Op donderdag 23 april 2009 22:25 schreef Just_Shut_Up het volgende:
Wat een kneuzen daar op LSDB!
Te weinig scantraxx, geen Bleeding en geen Rage als minpunten!
Underground is hardstyle allang niet meer maar dat soort dingen als minpunten is wel harde failquote:jammer dingen die underground blijven zijn altijd beter
check @ allquote:Op donderdag 23 april 2009 22:44 schreef HarryVanDeTap het volgende:
hey
meeten we nog op IQ? Linksvoor?
AVIO Linksvoor
DBSTF Linksvoor
NS Linksvoor
Tat & Zat Linksvoor
ik herken: Seth, remcore, rip, mstx
ik ben: 2 meter - millimeter haar - zwart shirt (That narrows it down)
Ik wil best meedoen aan een #100 fokmeetquote:Op donderdag 23 april 2009 22:51 schreef 16meter het volgende:
[..]
check @ all
zijn voor mij wel de must-sees.. tussendoor kunnen er naar hartelust rondjes gelopen worden
DBSTF is misschien wel de beste optie ja!quote:Op donderdag 23 april 2009 22:56 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Ik wil best meedoen aan een #100 fokmeet
Mijn voorkeur gaat uit naar de DBSTF. Bij Tat en Zat ben ik of heel brak of op dat moment mijn laatste energie aan het uitgooien
over DBSTF gesproken, hun top10 van mei:quote:Op donderdag 23 april 2009 23:05 schreef 16meter het volgende:
[..]
DBSTF is misschien wel de beste optie ja!
Tat & Zat zijn de meesten toch wel d'r aan.
quote:1. D-Block & S-te-Fan vs MC Villain - Sound of the thunder
2. D-Block & S-te-Fan - Dreamers of dreams
3. D-Block & S-te-Fan - Let's Dance
4. Deepack vs D-Block & S-te-Fan - t.b.a.
5. D-Block & S-te-Fan - Music made addict
6. D-Block & S-te-Fan vs Josh & Wesz - t.b.a.
7. Deepack vs D-Block & S-te-Fan - rock diz
8. D-Block & S-te-Fan - Shallow planet
9. Prophet - Recession
10. Noisecontrollers - In Qontrol(ctrl.alt.del.)
Sta bij AVIO sowieso, linksvoor meet?quote:Op donderdag 23 april 2009 22:44 schreef HarryVanDeTap het volgende:
hey
AVIO Linksvoor
DBSTF Linksvoor
NS Linksvoor
Tat & Zat Linksvoor
Knap dat je mij gaat herkennen aangezien ik zaterdagochtend op vakantie ga.quote:Op donderdag 23 april 2009 22:44 schreef HarryVanDeTap het volgende:
hey
AVIO Linksvoor
DBSTF Linksvoor
NS Linksvoor
Tat & Zat Linksvoor
Damn, jij bent een die-hard meeterquote:Op donderdag 23 april 2009 23:10 schreef ElDani het volgende:
[..]
Sta bij AVIO sowieso, linksvoor meet?
Bij DBSTF heb je hardtraxx ook linksvoor haha, dus ben er wel bij.
Verder nog een meet @ Tuneboy rechtsvoor.. (dus niet bij NS, hoef ik ook niet te zijn).
Tat & Zat ben ik ook wel bij!
uuuhquote:Op donderdag 23 april 2009 23:34 schreef Sc0tTy het volgende:
whaha mss eet ie wel wat pado's en ziet ie je wel
hoe dat klinkt horen we zaterdag waarschijnlijkquote:1. D-Block & S-te-Fan vs MC Villain - Sound of the thunder
2. D-Block & S-te-Fan - Dreamers of dreams
3. D-Block & S-te-Fan - Let's Dance
4. Deepack vs D-Block & S-te-Fan - t.b.a.
Loop tot AVIO alleen, dus dan heb ik compensatiegezelligheid nodig onder het mom: Meeting is cheating..quote:Op vrijdag 24 april 2009 05:43 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Damn, jij bent een die-hard meeter
quote:Dana @ InQontrol
1. Dana - Do U Feel Me?
2. Traum - The Frame
3. D-Block & S-te-Fan - Fresh New Beat
4. DJ Rob - Start Playing
5. Citizen - Mircotek (Hardstyle Masterz Remix)
6. Club Steve Dexter - Throw My Hands (Original Mix)
7. DJ Rob - Bang Bang
8. Technoboy - Atomic (Technoboy's Barely HC Mix)
9. Unknown - When I Rock (Brainkicker's Bootleg Mix)
10. Brennan & Heart - We Are Possessed (Brennan's Fear Mix)
11. DJ Zany - Sky High (Technoboy Remix)
1 van mijn favoriete sets van evaahhhhquote:01. DJ Luna meets Trilok & Chiren - Street Knowledge
02. T.A.T. - Track Addict (Zatox Remix)
03. Zany - Widowmaker
04. Luna - Cut The Break
05. Tatanka - Don't Move (Zatox Remix)
06. DJ Virus - The Master
07. Alpha Twins vs Seizure - Sick MF
08. Zairon - Payback (Zatox Remix)
09. Alpha Twins vs Seizure - Drop The Beats Out
10. B-Front - I'm The Master
11. Mindhacker - Punk Mutherfuck
12. Guyz of D-Hell - Rock
13. Endymion - Rock the Part-E
14. Omar Santana - Gutless
goed dat je het zegt, die heb ik hier nog op vinyl liggen. Kon ik ook wel eens in de sjaw mixenquote:Op vrijdag 24 april 2009 09:52 schreef Tha_Bartman het volgende:
en als we het dan toch over kick-ass platen gaan hebben
Mindhacker - punk mutherfuck
Nodeloos rammenmaar zo lekker om mee af te sluiten; zoals bijv de Alpha twins deden (het hardstyle gedeelte iig) op IQ 2006
[..]
1 van mijn favoriete sets van evaahhhhhardstyle zoals het moet zijn
![]()
![]()
Nu we het toch over dikke Alpha Twins platen hebben. De Alpha2 remix van Rushtex - Exorcism of Chuckyquote:Op vrijdag 24 april 2009 10:31 schreef Boy_Snakeye het volgende:
07. Alpha Twins vs Seizure - Sick MF
Dan wel de qlimax 2005
of Qlimax 2006 (99 problems remix)
100% mee eens!quote:Op donderdag 23 april 2009 10:29 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
![]()
Daarom heb ik liever setjes met de (oude) bekende platen dan de nieuwste platen die je helemaal nog niet kent.
[boy's verhaal]
quote:
Hardstyle is nooit underground geweestquote:Op donderdag 23 april 2009 22:49 schreef Just_Shut_Up het volgende:
[..]
Underground is hardstyle allang niet meer maar dat soort dingen als minpunten is wel harde fail.
In 2000 was het lang niet zo populair als nu. Underground is dan ook een beetje verkeerd woordquote:Hardstyle is nooit underground geweest Hoe heeft Q dan al vanaf het begin van hun bestaan altijd feesten grotendeels zó vol gekregen. Dat het nu wat meer bekend/commerciëler is is wel een feit.
Doe je goed...Feel the force!!!quote:Op vrijdag 24 april 2009 17:38 schreef ReMcOrE het volgende:
AVIO rar van alle previews komt zo in de PM
Domme vraag inderdaadquote:Op vrijdag 24 april 2009 17:22 schreef Da_Ripper het volgende:
Does the pope shit in the woods?![]()
Ja dus, trein gezellie met NLS naar de RAI en zullen rond 23:00 n keer binnen stappen![]()
zInIn!!!!!
Thanksquote:Op vrijdag 24 april 2009 17:38 schreef ReMcOrE het volgende:
AVIO rar van alle previews komt zo in de PM
alles voor het geld blijkbaar, terwijl A2 Records nog niet heel lang bestaatquote:Alpha² signs at Scantraxx Recordz
As of today Scantraxx Recordz is very proud to present that the Alpha² are members of the respected record label; Scantraxx Recordz. Scantraxx spreads its sound into the scene using their own labels as Scantraxx, Silver, Reloaded, Evolutionz, XXL, Italy, Special and Squaretraxx.
In the last couple of years the Alpha² established a steady position in the hard dance scene as a great dj-team. They created their own label, A² Records, to release their own Alpha² sound. The productions are well known for their rough, hard, fast, but still very melodic sounds.
A2 records gaat gewoon onder dezelfde naam verder als Scantraxx sublabelquote:Op vrijdag 24 april 2009 19:32 schreef PartyAnimal87 het volgende:
Krijgen vast hun eigen sublabel: Scantraxx Twinz ofzo
Wat ik heb gehoord heeft Dov een gedeeltelijk belang in Q. Vandaar ook dat artiesten op zijn label zo vlug (zie HHZ destijds op Qlimax en Wildstylez op Qrimetime beide al na 1 of 2 releases) op een Q feesten worden "geboekt"quote:Op vrijdag 24 april 2009 19:51 schreef Da_Ripper het volgende:
Waarom krijg ik het gevoel dat Scantraxx zo'n groothandel is die de kleine 'buurtsupers' weg wil concurreren. Dat niet eens, meer een agressieve onderneming die de kleinere opkoopt.
Zo'n zelfde gevoel heb ik bij Q-dance. Nu heeft de underdog altijd een streepje voor bij mij en was daarom ook blij dat B2S het wat grootser ging aanpakken om een geduchte(re) concurrent te worden.
Hoewel MC Lunatic wel ooit tegen me zei dat B2S & Q ook 2 handen op 1 buik zijn - B2Q![]()
Zo ook met Fusion, untainted by the xxx'n en met eigen sound ... A2gaat ook lekker die kant op.
Waarom ze nu een contract met Dov hebben- Joost mag het weten ... bookingen? releases?
Is er trouwens een connectie tussen Q & Scantraxx?
Q & ID&T zijn toch gewoon van Duncan?
Yeaah de 100quote:Op vrijdag 24 april 2009 16:26 schreef poiuytr het volgende:
Hallo mensen back from Barca
Mooi lekker chill weekje daar gehad temperatuur was aardig te doen.. Silaz ook mooi weekje gehad?
Kwam geloof ik wel bult twentenaren tegen in de Mac maandagmiddag mischien liep je daar ook wel bij, waren ook een bult meiden bij waar we even mee stonden te praten..
Mensen gefeliciteerd met jubileum topic en laten we hopen dat we samen de 1000 nog een keer aantikken
Ik ga nu bier drinken op het terras leuk weertje voor.
Voor de mensen die morgen naar IQ gaan veel plezier.
Je zou voor de gein eens Falcon FM moeten checken... Een of andere DJ Corleone bezig daarquote:Op zaterdag 25 april 2009 00:56 schreef Sc0tTy het volgende:
Omg zit Hardstyle.pl radio stream te luisteren, net overgang van Crypsis - Taratura > Donkey Rollers - Followers ... zo slecht heb ik nog nooit een overgang gehoort :/
Prowadzi: Novate at D-Mind and Novate Birthday Bash (24.04.2009)
quote:
ja klopt... Krijg er ook wat van als ik het terug hoor. Binnenkort even contact opnemen met iemand die er over gaat. Ook op radio ontvangst zelf is het echt slechte kwaliteit. Nie zo blij meequote:Op zaterdag 25 april 2009 01:26 schreef Sc0tTy het volgende:
Meh jammer 94kbit, die van hardstyle pl is toch wat hoger
quote:Tracklist:
1. Dozer - Relax
2. A-lusion - 4 Elementz
3. Zany - Conceptions
4. Headhunterz & Wildstylez - Blame It On The Music
5. Brennan Heart - Memento
6. Wildstylez - Music or Noize
7. Williams Syndrome - Thunder
8. Tuneboy - Just A Detail (TBY 9-12-2006 mix)
9. Dailucia - Music over mind
10. Sylenth & Glitch - Music In You (Scope DJ remix)
11. Noisecontrollers - Ctrl.Alt.Del.
12. Outsiders - Infectious (Alpha Twins mix)
13. Frequencerz - Tomorrow And Beyond
14. Activator & Zatox - Still Drunk
Weekje vakantie, dus in de loop van de komende week ergens komt het er aan, van al die afleveringenquote:
Om 11 uur alquote:Op zaterdag 25 april 2009 12:04 schreef trxq het volgende:
Deze website is bezig
Hartelijk dank voor uw bezoek aan www.ticketonline.nl
Er zijn op dit moment veel bezoekers op de website waardoor de maximale capaciteit van bezoekers is bereikt.
Probeer het nogmaals. Als het niet lukt probeer het dan opnieuw. De website zal elk moment weer beschikbaar zijn.
Ticketonline bedankt je voor je geduld.
om 12 uur al
Parkeren kost iets van 15 euro voor een nacht. Zo'n tien minuten lopen vd Rai is ook een gedeelte waar het vrij parkeren is. zal eens kijken of ik meer info over die vrij parkeren zone vind op i-net.quote:Op zaterdag 25 april 2009 12:10 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Ook erg zin in vanavond!Dit jaar een keer niet met de trein, maar gewoon met de 4wieler. Weet iemand het parkeren is daar, of enige tips?
Vetquote:Op zaterdag 25 april 2009 01:32 schreef LeonH het volgende:
[..]
Weekje vakantie, dus in de loop van de komende week ergens komt het er aan, van al die afleveringen
Gezellig!quote:
En Fusion is dan Apple in dit hele verhaal. Underdog maar kwalitatief nog altijd het bestequote:Op zaterdag 25 april 2009 12:28 schreef ElDani het volgende:
[..]
Gezellig!
En Alpha Twins bij Scantrax.. ZON-DE! Echt ongelofelijk zonde.. Ik heb echt een slok-op gevoel hier.. Scantraxx begint de microsoft van de Hardstyle te worden, prominent aanwezig in de grootste feestjesbouwer, verreweg het grootste (en voor de massa het populairste) label, prominent aanwezig in The Platinum Agency.. Eigen WEB-shop binnenkort..
Ik weet het niet. Na het opslokken van Square Beats nu ook A2 records.. Wat hierna? 3 die overblijven? Fusion, Scantraxx, Saifam? Volgende die weg gaat Minus Is More?? Ik heb echt geen idee, maar ik weet wel dat ik dit echt heel zonde vind. A2records had gewoon een andere sound.
maar dan zijn ze geen eigen baas meer, dan is Dov de baas en kunnen ze dus ook niet alles zelf beslissen qua sound en wat ze uitbrengen etc.quote:Op vrijdag 24 april 2009 19:34 schreef 16meter het volgende:
[..]
A2 records gaat gewoon onder dezelfde naam verder als Scantraxx sublabel
B-Front heeft dat uitstekend geregeld dacht ik zoquote:Op vrijdag 24 april 2009 20:02 schreef kollie het volgende:
Wel geinig dat het nu lijkt alsof B-front er bewust voor heeft gekozen om niet mee te gaan naar Scantraxx.
Zin in In Qontrol
Zou wel heel triest zijn. Kan me daar niks bij voorstellen eigenlijk. Denk dat het voor hun ook een stukje gemak en zekerheid meebrengt om onderdak te vinden bij Scantraxx.quote:Op zaterdag 25 april 2009 14:24 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
maar dan zijn ze geen eigen baas meer, dan is Dov de baas en kunnen ze dus ook niet alles zelf beslissen qua sound en wat ze uitbrengen etc.
Op hardbass in het silverdome draaide hun meesterlijkquote:Op zaterdag 25 april 2009 14:49 schreef ReMcOrE het volgende:
dat wel, maar ze hebben een harde/rauwe sound en Scantraxx is wat meer melodieus... dus laten we hopen dat de platen van Alpha2 dat niet worden!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |