Executive Guru Strategic E-Commerce Marketingquote:Op donderdag 23 april 2009 19:47 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
En allemaal van die fantastische geweldige banen en functieomschrijvingen ook!
Ik zweer je, sommige van die creatievelingen hebben het er echt opstaan!quote:Op donderdag 23 april 2009 19:50 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Executive Guru Strategic E-Commerce Marketing
January 2008 - October 2008
# Productising revolutionary niches.
# Utilising sticky solutions.
# Scaling frictionless eyeballs.
# Implementing interactive systems.
Geweldig
Ik geloof je directquote:Op donderdag 23 april 2009 20:50 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Ik zweer je, sommige van die creatievelingen hebben het er echt opstaan!
Och, ze weten het ook allemaal van elkaar.quote:Op donderdag 23 april 2009 20:55 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Ik geloof je direct
Wat schandaliger is dat er zoveel van die laaienlichters er mee wegkomen en mensen die uitstekende medewerkers zijn die een gaatje hebben in hun CV daar zwaar voor worden gepakt.
quote:Op woensdag 22 april 2009 23:05 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
Mensen denken vaak dat lidmaatschap van een studentencorps of de vrijmetselaars de ideale kruiwagen is, maar ik denk zelf dat je bij de PvdA inlikken minstens zo goed werkt.
Ik heb nog nooit in een CV gelogen, alleen maar dingen weggelaten.quote:Op vrijdag 24 april 2009 14:51 schreef buachaille het volgende:
Iedereen liegt toch zijn halve cv bij elkaar
Dat kan natuurlijk ook dubieus zijn.quote:Op vrijdag 24 april 2009 17:09 schreef Pietverdriet het volgende:
..., alleen maar dingen weggelaten.
Dat zal toch niet meer gaan lukken lijkt me. Ben benieuwd of de rechter nu eindelijk eens een witte-witteboordencrimineel voor langere tijd durft vast te zetten.quote:Op woensdag 22 april 2009 22:08 schreef Morendo het volgende:
[..]
Ben benieuwd hoe hij zich hier onder uit gaat lullen.
Zal hem worst wezen.. Hij heeft tenminste zijn centen op zijn bankrekening.quote:Op vrijdag 24 april 2009 17:09 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Ik...De man in Nijmegen heeft een tijdje leuk verdient, maar hij zal nooit meer een eerlijke baan krijgen iedereen weet wie hij nu is.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |